Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hier trouwens of er nu wel of niet geld is (vvf) voor een spits ?
Heb wel geruchten gehoord dat Martin 5 miljoen zou mogen uitgeven maar nergens is het ooit bevestigd/ontkent.
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Clasie, Van Haaren, Mokotjo .. we worden een soort Ajax 2 op het middenveld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb de afgelopen week wel gezien dat er in de jeugd weer voldoende talent zit.
Alleen is het zo jammer dat het andere talenten alweer weg zijn zodra de andere lichting zich aandient. als ze nu gewoon eens allemaal bleven kon je echt een geweldig team neerzetten.
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.
Nu blijft het los zand, en dan kan er wel weer een goede lichting zich aandienen. Ook die moeten weer wennen en zodra die weer een beetje op hun plek zijn zullen ze ook wel weer weggaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.
Ja de afspraak was in de winterstop. Maar tegenwoordig bepalen spelers zo'n dingen gewoon zelf.quote:
Zakenwaarnemer zegt 'we wachten af of er leuke clubs interesse tonen, tot dan houden we de boot af en mocht er niemand komen, dan ga je volgend jaar transfervrij weg en krijg je een mooie tekenbonus bij een club naar keuze.'quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.Hoe moeilijk is dat nou?
Mee eens, want als je niet veel geld hebt, dan moet je de spelers beter maken zodat je ze voor de hoofdprijs kunt verkopen. Jongens zoals Fer, Wijnaldum en Biseswar zijn er in twee jaar niet beter op geworden. Het wisselbeleid van Mario Been vind ik al überhaupt een dikke drama. Ze moeten het nu van bevliegingen hebben van Wijnaldum of Castanigos. Het veldspel dit jaar was echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Been moet weg. Ik snap dat we volgend jaar geen team hebben die voor de titel strijdt, maar wel graag een team waarbij patronen in het spel te herkennen zijn en het veldspel een stuk beter is. Het is al twee (eigenlijk 20) jaar los zand.
Is een verdedigende mid.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
Volgend jaar spelen we dus in de voorhoeden met De Vilhena?
Klopt, maar hij maakte vandaag echt twee typische spitsengoalen.quote:
Ik zie Mario Been helaas niet aan voor Jurgen Klopp en het aankoopbeleid van Borussia Dortmund is een stuk beter dan die van Feyenoord. Al heb ik wel redelijk wat vertrouwen in Martin van Geel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop op een Borussia Dortmund scenario voor Feyenoord, een paar jaar geleden nog een drama, maar nu toch maar mooi kampioen van Duitsland.
Maar goed, de meeste dromen zijn bedrog.
Dan moet je maar een snipperdag nemen, thuis blijven en de gordijnen dicht doenquote:Op zondag 15 mei 2011 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een afschuwelijke wedstrijd weerEn dan ook nog die ene club kampioen, dus ik zal morgen wel weer allerlei ajax-shirts moeten aanschouwen
Nja, ik woon in Vlaardingen en studeer in Rotterdam, maar van de meeste studiegenoten weet ik dat het joden zijnquote:Op zondag 15 mei 2011 17:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dan moet je maar een snipperdag nemen, thuis blijven en de gordijnen dicht doen
Ik woon in de Rijnmond, dus hier wil ik geen ajaxshirt zien .
quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vorig jaar hoopten vele Feyenoorders dat Feyenoord ging verliezen bij Twente om Ajax geen kampioen te laten worden, maar nu krijgen deze Feyenoorders de neus op de deksel genaamd karma.
In feite heeft Feyenoord Ajax een dienst bewezen door te winnen van PSV. Ik ben zelf Feyenoorder, maar de klap van het kampioenschap van Ajax komt wel redelijk hard aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Knielen zal je, voor onze 3-1 overwinning op psv
Oei, tja als het ze weer eens voor de wind gaat komen de Ajax'fans' weer massaal tevoorschijn .quote:Op zondag 15 mei 2011 17:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nja, ik woon in Vlaardingen en studeer in Rotterdam, maar van de meeste studiegenoten weet ik dat het joden zijn
Het zijn een stel gloryhunters, wat je niet kan zeggen over Feyenoorders. Ook al gaat het slecht met Feyenoord, toch blijven deze supporters hun clubbie steunen.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oei, tja als het ze weer eens voor de wind gaat komen de Ajax'fans' weer massaal tevoorschijn .
Het is echt niet te doen. Vanochtend-vroeg zat ik in de trein en die halve trein vol met gelegenheids-supporters.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Het zijn een stel gloryhunters, wat je niet kan zeggen over Feyenoorders. Ook al gaat het slecht met Feyenoord, toch blijven deze supporters hun clubbie steunen.
Gladioolquote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Vorig jaar hoopten vele Feyenoorders dat Feyenoord ging verliezen bij Twente om Ajax geen kampioen te laten worden, maar nu krijgen deze Feyenoorders de neus op de deksel genaamd karma.
Heeft niet eens wat met Ajax te doen. Als AGOVV in de bekerfinale staat dan is half Nederland nog AGOVV fan. Zijn gewoon mensen die van feestjes houden, niet per se van voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is echt niet te doen. Vanochtend-vroeg zat ik in de trein en die halve trein vol met gelegenheids-supporters.Ajax kan op de laatste speeldag een prijs winnen en ze komen weer uit alle gehuchten en grotten gekropen hoor: de successupporters
Ja, dat snapte ik ook al nietquote:Op zondag 15 mei 2011 17:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen toen iedereen volop ging juichen en er vervolgens een 2-0 tussenstand voorbij kwam op de lichtkrant
Is representatief voor de doorsnee Ajax-aanhanger.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft niet eens wat met Ajax te doen. Als AGOVV in de bekerfinale staat dan is half Nederland nog AGOVV fan. Zijn gewoon mensen die van feestjes houden, niet per se van voetbal.
Zwakzinnige, wie hebben er vorig jaar allemaal weten te winnen uit bij Twente? Precies, lul niet zo stom.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Hoe heb je dat zo mooi Panorama gekregen?quote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gemaakt met mijn iPhone vlak voor het starten van de wedstrijd (Y2). Kuip <3
Dit Feijenoord.
iPhone 4 ja, een app die ik zelf geschreven heb. Hierbij 'slide' ik de telefoon gewoon door de lucht en plakt hij alle beelden automatisch aan elkaar 'on the fly', met als gevolg dat je een 360 graden foto hebt.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Hoe heb je dat zo mooi Panorama gekregen?
iPhone 4 ook neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |