Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Weet iemand hier trouwens of er nu wel of niet geld is (vvf) voor een spits ?
Heb wel geruchten gehoord dat Martin 5 miljoen zou mogen uitgeven maar nergens is het ooit bevestigd/ontkent.
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:38 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alleen het geval zal zijn als Fer en Wijnaldum bijtekenen. Misschien dat ze het zelfs als motivatie gebruiken om ze te laten bijtekenen. Stel dat Fer, Wijnaldum, Vlaar en Ryo vertrekken tezamen met Meeuwis, wat heeft een nieuwe spits van 5 miljoen dan in godsnaam voor nut? ;/
Clasie, Van Haaren, Mokotjo .. we worden een soort Ajax 2 op het middenveld.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat zou het einde betekenen, als die weg zouden gaan.
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
Maar ik heb de afgelopen week wel gezien dat er in de jeugd weer voldoende talent zit.
Alleen is het zo jammer dat het andere talenten alweer weg zijn zodra de andere lichting zich aandient. als ze nu gewoon eens allemaal bleven kon je echt een geweldig team neerzetten.
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet veel nee, en het ergste is nog dat die gasten (Wijnaldum,Vlaar, Fer) natuurlijk aankomende week lekker op vakantie gaan zonder duidelijkheid of ze verlengen ja/nee. Dus supporters/TD etc. blijven in het ongewisse.
Nu blijft het los zand, en dan kan er wel weer een goede lichting zich aandienen. Ook die moeten weer wennen en zodra die weer een beetje op hun plek zijn zullen ze ook wel weer weggaan.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:47 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus. Na twee jaar heb je een wereldteam.
Ja de afspraak was in de winterstop. Maar tegenwoordig bepalen spelers zo'n dingen gewoon zelf.quote:
Zakenwaarnemer zegt 'we wachten af of er leuke clubs interesse tonen, tot dan houden we de boot af en mocht er niemand komen, dan ga je volgend jaar transfervrij weg en krijg je een mooie tekenbonus bij een club naar keuze.'quote:Op zondag 15 mei 2011 16:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een deadline afspreken.Hoe moeilijk is dat nou?
Mee eens, want als je niet veel geld hebt, dan moet je de spelers beter maken zodat je ze voor de hoofdprijs kunt verkopen. Jongens zoals Fer, Wijnaldum en Biseswar zijn er in twee jaar niet beter op geworden. Het wisselbeleid van Mario Been vind ik al überhaupt een dikke drama. Ze moeten het nu van bevliegingen hebben van Wijnaldum of Castanigos. Het veldspel dit jaar was echt niet om aan te zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:34 schreef Merkie het volgende:
Been moet weg. Ik snap dat we volgend jaar geen team hebben die voor de titel strijdt, maar wel graag een team waarbij patronen in het spel te herkennen zijn en het veldspel een stuk beter is. Het is al twee (eigenlijk 20) jaar los zand.
Is een verdedigende mid.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
Volgend jaar spelen we dus in de voorhoeden met De Vilhena?
Klopt, maar hij maakte vandaag echt twee typische spitsengoalen.quote:
Ik zie Mario Been helaas niet aan voor Jurgen Klopp en het aankoopbeleid van Borussia Dortmund is een stuk beter dan die van Feyenoord. Al heb ik wel redelijk wat vertrouwen in Martin van Geel.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:12 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik hoop op een Borussia Dortmund scenario voor Feyenoord, een paar jaar geleden nog een drama, maar nu toch maar mooi kampioen van Duitsland.
Maar goed, de meeste dromen zijn bedrog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |