Dat geloof ik ook wel, in 1999 waren er al 250.000 (!) man op de been!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wereldbeker? Dat is wel birljant man!
Zeker fucking veel mensen op de been toen?
Mwah, van de halve finale Feyenoord - Inter Milaan heb ik bijvoorbeeld bijzonder weinig meegekregen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik heb het kampioenschap in '99 en de UEFA-cup in 2002 allebei wel bewust meegemaakt (beide keren in het stadion). Alleen was ik toen respectievelijk 10 en 13.
Dan beleef je het toch minder intens denk ik dan dat je volwassen bent, en ik dronk toen nog geen bier.
Precies, al lijkt die wedstrijd tegen Twente alweer een fucking eeuw geleden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelukkig komen er af en toe nog steeds schitterende wedstrijden voorbij![]()
Nog steeds kippenvel als ik terugdenk aan PSV 3 weken geledenOf halve finale tegen Twente vorig seizoen, toen ik na Roy's goal klagende mensen aan de deur kreeg vanwege geluidsoverlast
Ik schaam me anders nooit.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Het is idd steeds hopen op zo'n speciale wedstrijd. Zo'n wedstrijd waarbij je gewoon voelt en proeft dat er niets te halen valt voor de tegenstander. En na de wedstrijd voel je dan weer die echte trots om Feyenoorder te zijn.
Ik moet toegeven dat de ME zich best provocerend kan opstellen, maar aan de rellen in 99 had de ME geen schuld.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:05 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
De laatste keer was super gezellig anders, de ME had er zin in.
Heerlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Het is idd steeds hopen op zo'n speciale wedstrijd. Zo'n wedstrijd waarbij je gewoon voelt en proeft dat er niets te halen valt voor de tegenstander. En na de wedstrijd voel je dan weer die echte trots om Feyenoorder te zijn.
Ik schaam me soms wel voor het vertoonde spel hoor. Niet voor het Rood/Wit en de club natuurlijk.quote:
VVV en PSV thuis dit seizoen waren anders erg speciaalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Idd. Ben blij dat ik om me zelf zit, en niet uit de voetbal door Naar mijn schoonfamilie met 'Ajax supporters' vooral z'n zusje om te kotsen.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:01 schreef TC03 het volgende:
Niks mis met Ajacieden die blij zijn voor hun club, wel wat mis met de mensen waarvan je niet eens wist dat ze zich voor voetbal interesseerden en nu ineens heel blij lopen te doen.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Wat ik wel mooi vond is dat na dat Eindhovendrama het stadion weer nokkievol zat .
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ookquote:
Gozer kreeg klappen en werd opgepakt. Wel een paar gasten gewond aan hun benen, zag er niet echt best uit. Flinke knal ook zeg.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Mixende_match het volgende:
Weet iemand trouwens wat er nou met die jongen was waar vuurwerk (keiharde knal) werd afgestoken? Rond 50e minuut??
Ik zag iemand in elk geval weghinken na die klap. Het was echt bijna middenin X dat dat ding afgingquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer kreeg klappen en werd opgepakt. Wel een paar gasten gewond aan hun benen, zag er niet echt best uit. Flinke knal ook zeg.
quote:Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Respect man mooi gedicht!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.quote:
Ben ook wel benieuwd wat het was, zelfgemaakte rotzooi ofzo?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zag iemand in elk geval weghinken na die klap. Het was echt bijna middenin X dat dat ding afging
Die zin past echt perfect bij Feyenoord.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.
Mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
Dankje! Ik heb 'm in Youtube-vorm (zie onder) in de submit gedrukt bij FR12, wellicht staat'ie daar binnenkort ook
Deze draaiden ze op rijnmond na Feyenoord - De Graafschap, vond hem eigenlijk wel toepasselijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die zin past echt perfect bij Feyenoord.
Sluit ik me bij aan, erg goed.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zeker mooi! Ik moet ook denken aan dat tribute filmpje met het nummer "Always" van Saliva met de tekst "I love you, I hate you, I just can't live without you", dat ging dit seizoen wel heel erg op.
Dat zou me niets verbazen. Het klonk erg zwaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Caland het volgende:
Ben ook wel benieuwd wat het was, zelfgemaakte rotzooi ofzo?
Die wedstrijd/uitslag deed echt heel erg veel pijn. Rest van de avond geen wooord meer gezegd en snel gaan pitten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze draaiden ze op rijnmond na Feyenoord - De Graafschap, vond hem eigenlijk wel toepasselijk.
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Lijden is niet erg, maar de laatste tijd is er af en toe zo'n gelaten sfeertje. Dat is wel eng.
Sowieso niet hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.
Als het Legioen dit seizoen 1 ding bewezen heeft is het dat het niet dood is. Of met pensioen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt maar tegen PSV zag/hoorde je weer dat we niet dood zijn.
Niet omdat het toevallig je eigen cluppie aangaat, maar zo'n opkomst tegen VVV na die nederlaag zal je echt alleen bij Feyenoord zien.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als het Legioen dit seizoen 1 ding bewezen heeft is het dat het niet dood is. Of met pensioen.
Eens, toen die spelers alleen al begonnen aan die warming-up voelde en zag je iets unieks.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet omdat het toevallig je eigen cluppie aangaat, maar zo'n opkomst tegen VVV na die nederlaag zal je echt alleen bij Feyenoord zien.
Je moet ook geen kinderen laten opgroeien in zo,n verdorven oord als amsterdam.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Laffe neuzen vieren hun kampioensfeestje hoor
tenzij het natuurlijk een amsterdams kind wasquote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je moet ook geen kinderen laten opgroeien in zo,n verdorven oord als amsterdam.
Hopelijk is het kind ongedeerd gebleven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tenzij het natuurlijk een amsterdams kind was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weer een moeder minder die in de multi-culturele droom geloofdquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Laffe neuzen vieren hun kampioensfeestje hoor
Misschien is ze van de schrik gevallen, ze zal toch niet zijn geduwd ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Weer een moeder minder die in de multi-culturele droom geloofd
Ik heb het ook gehoord, best veel ook. Vooral toen het 'huldigen' afgelopen was.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Paul-89 het volgende:
Zijn blijkbaar toch wel vechtpartijen en vernieling geweest in Amsterdam dus uitsupporters bij de klassieker zal nu wel niet doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |