Een nieuwe lever neem ik wel voor lief danquote:Op zondag 15 mei 2011 20:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, als we ooit nog eens kampioen worden gaat dat heel slecht voor m'n lever zijn, dus er zit nog wel een voordeel aan.
Ik heb er nog nooit een meegemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
Laatste keer dat we kampioen werden was toen ik 9 was man. Zo lang geleden. Zucht.
Ik heb 'm alweer besteldquote:Op zondag 15 mei 2011 21:00 schreef Paul-89 het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de sk verkoop. Kon weleens flink teruglopen.
Ik weet niet wat je type is?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef TheFastOne het volgende:
Weet iemand of de C1 een lekker team is? Aanvoerder is een maat van me, en volgens mij zin ze derde geworden.
quote:
Kop op zeg. Jullie zijn dit seizoen toch kampioen van het rechterrijtje geworden?!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
Laatste keer dat we kampioen werden was toen ik 9 was man. Zo lang geleden. Zucht.
Mooiquote:Op zondag 15 mei 2011 18:50 schreef Helpmefok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gemaakt met mijn iPhone vlak voor het starten van de wedstrijd (Y2). Kuip <3
Dit Feijenoord.
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die Taument Blinker en De Wolf niet hebben meegemaakt![]()
Winnen uit bij Bremen met goals van Larsson Obiku
scorend uit tegen het onoverwinnekelijke ajax van 95 voor de beker
Obiku was van de week een mooi stukkie over op Feyenoord TV. Die komt nog steeds naar De Kuip die baas
![]()
![]()
Kiprich was trouwens ook een held met HART voor de club. Kunnen die broodvoetballers nog wat van leren voetbalhoeren dat het zijn![]()
![]()
Ik heb de Coolsingel in mei 1970 heel bewust meegemaakt .... ik was daar.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.
Juist, in die tijd ben ik Feyenoorder geworden, al was ik eigenlijk al wel "besmet" door mijn familie, ik liep al in Feyenoord-shirtjes voordat ik uberhaupt besef had van voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Stokstaart het volgende:
Mensen die Taument Blinker en De Wolf niet hebben meegemaakt![]()
Winnen uit bij Bremen met goals van Larsson Obiku
scorend uit tegen het onoverwinnekelijke ajax van 95 voor de beker
Obiku was van de week een mooi stukkie over op Feyenoord TV. Die komt nog steeds naar De Kuip die baas
![]()
![]()
Kiprich was trouwens ook een held met HART voor de club. Kunnen die broodvoetballers nog wat van leren voetbalhoeren dat het zijn![]()
![]()
Nja alleen maar diep respect dat je het desondanks nog kunt opbrengen Feyenoorder te zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb Bosvelt en Kuyt niet eens bewust meegemaakt.
Wereldbeker? Dat is wel birljant manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:00 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik heb de Coolsingel in mei 1970 heel bewust meegemaakt .... ik was daar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:59 schreef Merkie het volgende:
quote:
Feyenoordlogicaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |