abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 mei 2011 @ 22:56:40 #102
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_96865457
Poppedein, wat is hij mooi!! O+ Geniet ervan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 15 mei 2011 @ 23:01:30 #103
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_96865704
Aaaaaaw Jelte O+
Wat een schatje Poppedein, geniet ervan!!
.... met gevoel voor drama....
  maandag 16 mei 2011 @ 06:06:13 #104
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96873821
Ik ben er ff klaar mee. Vannacht enorme hoofdpijn gehad en ik wil onderhand gewoon van dat zware lijf af zijn, mijn dochter weer kunnen tillen en gek mee kunnen doen en met Henk knuffelen. Pff... Manlief werkt vandaag ook thuis omdat ik me niet goed voel en dat is héél lief maar geeft mij wel weer zon aanstellerig gevoel. *zucht* post van niks natuurlijk maar lucht wel op.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 16 mei 2011 @ 06:10:38 #105
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_96873842
Susie nog ff een dikke knuf voor jou. Lijkt me erg moeilijk op die momenten je moeke te moeten missen en dingetjes niet meer kunnen delen. :-*... TAP voor jou ook een dikke kus. Het is ook niks als je moeder zo doet... Gemeen bijna.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 16 mei 2011 @ 06:54:43 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96874023
Thanks Takkembah! Ik heb gelukkig wel een hele lieve zus waar ik veel mee kan delen!
Jij nog even volhouden! Nog heel eventjes maar! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 16 mei 2011 @ 07:03:32 #107
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96874051
Poppedein, woah! Wat geweldig, heel erg gefeliciteerd met dat enorm mooie jongetje O+ *O* Jelte, welkom op de wereld en veel geluk met z'n viertjes!! :*
3!
  maandag 16 mei 2011 @ 07:45:09 #108
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96874188
Takkembah, dikke knuf hier vandaan, ik begrijp goed dat je je zo voelt, tis vast nog maar even, dan is ie er!! ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 07:45:49 #109
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_96874190
Poppedein, wat een mooi ventje O+
En kijk dan hoe trots Lena is!
Geniet er lekker van
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_96874319
Takkembah, :* , ik hoop dat je gebeden verhoord worden en dat je zo snel mogelijk je kleine kereltje in je armen mag hebben!
pi_96874335
Mooi ventje hoor, Poppedein!! Echt leuk!!

Een :* voor Takkembah. Nog even doorbijten!!

F_R, hoe gaat het nu met jou en de kleine?

Ik weet niet meer wie het vroeg of mijn moeder een ziekte had oid, maar dat is het niet. Er zit een heeel erg lang verhaal achter, maar uiteindelijk heeft ze 3,5 jaar geleden een assertiviteitscursus gevolgd en heeft ze een nieuwe vriend gekregen die ontzettend brutaal is en alles durft te zeggen, precies wat zij ook zou willen. Alleen zo is ze gewoon niet. Die assertiviteitscursus was meer een agressiviteitscursus lijkt wel, en ik ben voornamelijk de klos. Tegen mijn broer en broertje doet ze nooit zo en zit ze niet zo te zoeken naar achterliggende betekenissen. Helaas.
Vroeger was ze echter heel lief en zou ze nooit meteen van het slechte uitgaan. Helaas is ze niet meer zo nu...
Tralalalaaa
pi_96874672
Poppedein! Wat een schatje… Dat was de moeite vast waard om op te wachten ;)
Geniet er van! Hij is er eindelijk *O*

Gisteren eindelijk weer een goede nacht gehad :) Lekker het huis een beetje op kunnen ruimen dit weekend, box staat in de woonkamer en de babykleren hebben een plekje gekregen O+ O+
pi_96874713
LLV!
of mag dat niet? ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 08:43:04 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_96874801
takkembah, de laatste loodjes zijn ook zwaar. Nog eventjes volhouden en dan heb je je kindje vast :*
Kom op LLM! Jullie zijn er bijna!

Poppedein, mijn eierstokken! O+

cleany, succes! Voor jou ook een spannende tijd nu :Y
pi_96875001
Jaaaa een LLV! Tuurlijk mag dat ;) Spannend hoor!!

Enig idee wat je tegen duizeligheid doet? Ik had het vorige week al in de Prenatal en nu op werk weer: het gevoel alsof ik elk moment uit kan gaan.
Voelt niet tof...
Tralalalaaa
pi_96875069
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 08:58 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jaaaa een LLV! Tuurlijk mag dat ;) Spannend hoor!!

Enig idee wat je tegen duizeligheid doet? Ik had het vorige week al in de Prenatal en nu op werk weer: het gevoel alsof ik elk moment uit kan gaan.
Voelt niet tof...
Lage bloeddruk, had ik ook op het einde. Viel ook overal bijna flauw. Zorg voor eten en drinken bij je! Dat helpt. En verder zo weinig mogelijk alleen weggaan. :Y
En Succes met je moeder. Wat een ellende heb je toch zo :*

Poppedein, wat een jongetje! O+ O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96875174
ha T_A_P was net aan het googelen over duizeligheid...ben nu erg draaierig! en idd net als wat Vlindur zegt ik las dat het door lage bloeddruk komt
:*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 16 mei 2011 @ 09:09:41 #118
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96875176
Hier nog steeds een rustige buik, had het weekend even een keer flinke kramp onderin, gedurende een uurtje, beetje opkomend en dan ging het weer even weg, dat zal wel gerommel zijn dacht ik bij mezelf...

Vanavond ga ik met mijn mams naar een info-avond over Borstvoeding, vind het zo leuk dat ze mee wil gaan. Ze heeft mij nooit zelf gevoed, maar staat zo achter mijn keuze dat ik het wel wil doen en heeft inmiddels meer kennis erover dan 31 jaar geleden. Het is fijn dat zij straks ook precies weet hoe of wat en mij kan steunen als het even niet lekker loopt ofzo.

Manlief heeft zich al veel ingelezen en staat sowieso ook vierkant achter me, maar die hoeft niet zo nodig mee naar zo'n avond, de avond over de bevalling vond ie genoeg.

Vanaf 12 uur, een middagje werken, dus vanochtend doe ik maar kalm aan. :) c_/
pi_96875454
Poppedein, wat een binkie O+

@ Tap, en kleurdoos, ik zou ook willen dat ik een moeder had die tegen me kon zeiken om het feit dat er geen inpak papier om heen zat ( niet dat ze dat ooit gedaan zou hebben) maar wat jullie nu frustrerend vinden zou ik graag willen hebben, dan was ze er in ieder geval nog.
Ik ben mijn moeder 2 jaar terug verloren aan kanker, en heb er dan altijd beetje moeite mee als mensen klagen, * al is het terecht* over hun moeder. Maarja denk ook wel als je een slechte band heb met je moeder dat het dan misschien anders is maar bij mij was t een van me beste vriendinnen en dan is t moeilijk te begrijpen dat sommige mensen zo over hun moeder kunnen denken.
pi_96875544
Ik snap je helemaal Miss-Jones, maar mijn moeder was dus voorheen mijn beste vriendin en zij heeft me keihard laten vallen toen ik in een heel diep zwart gat zat en dus nog een trap na kreeg van haar. Uiteindelijk zijn we wel weer met elkaar om kunnen gaan, zelfs tot het punt dat ik niet meer bang was om gekwetst te worden en ineens is het weer helemaal foute boel, buiten mijn schuld om, en wordt er getwijfeld aan mijn goede bedoelingen.
En ik weet dat ik blij moet zijn dat ze er nog is, en dat ben ik ook wel, maar afgewezen worden door je moeder, diezelfde moeder waar je zo'n lange tijd zo'n goede band mee hebt gehad is best wel pittig.

Wat betreft duizeligheid, ik heb al gedronken en wat gegeten. Ik doe maar even rustig aan, hopelijk trekt het snel weg, vind het wel eng als het zwart wordt voor mn ogen.
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 09:32:35 #121
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96875572
Even volhouden nog Takkembah!

Heb me vandaag maar ziekgemeld, het zweet staat op mijn bovenlip. Eergister en gisteren kotsmisselijk en aan de dunne. Mijn leidinggevende zei dat het heerst...
pi_96875722
@ tap, ja dat kan ik begrijpen, ik oordeel ook niet echt over je hoor want ik heb daar geen ervaring mee dus kan er verder niets over zeggen, was meer het feit voor mezelf dat ik dat altijd moeilijk vind en me gelijk kut voel omdat ik dan denk, wou dat ze zo kon doen tegen me. Dus niet persoonlijk opvatten hoor haha. Ben in de afgelopen 2 jaar, mn moeder, en zusje van 5 kwijt geraakt, en heb daar vaak nog moeite mee, vooral nu ik zwanger ben, en toen ik de opmerking van Kleurdoos zag van, je kan je moeder ook weg doen, d8 ik wel ff van, hmmm :'(

@ aventura, hier heerst het ook idd
pi_96875743
Takkembah, inderdaad nog even volhouden, :*
Aventura, doe rustig aan en denk aan jezelf!

Over moeders.. ik ben blij dat ik de mijne nog heb, zou haar niet kunnen missen. Ik snap wel dat er soms zoveel dingen zijn gebeurd dat de moeder-dochter band erg geraakt wordt. Iedereen in elk geval sterkte, degene met moeder waarmee het niet zo goed loopt, en ook degene die geen moeder meer hebben, in deze tijd extra confronterend. :*

Poppedein wat een mooi manneke! Wat klink je gelukkig O+ Door dit soort berichten vind ik het inderdaad ook allemaal wel erg lang duren ;)

Hier vandaag aan het thuiswerken, geeft me wat meer rust en daardoor hopelijk geen overgeven e.d.
pi_96875911
Nah, je moeder wegdoen... dat kan ik ook niet hoor. Het blijft toch je moeder he.
Soms wilde ik dat het 'maar' een vriendin was, dan kun je ervoor kiezen dat je niet meer zo met iemand om wil gaan ofzo. Maar je moeder is gewoon je moeder. Ik kan haar niet dumpen.
Lijkt me ook erg pijnlijk om nu zelf moeder te worden terwijl je eigen moeder er niet is. Dat is toch een groot gemis. Mijn beste vriendin heeft ook al jaren geen moeder meer, die heeft daar ook veel moeite mee gehad toen ze kinderen kreeg, dus ik snap zeker wel hoe je je voelt als mensen klagen over hun moeder. Ik kan het me ook echt helemaal voorstellen!
Tralalalaaa
pi_96876427
Poppedein, je hebt een mooi kereltje gebakken hoor! Genietze met zn viertjes O+
Fake it till you make it...
pi_96876961
goeiemorgen!

Meld!

Vannacht als een blok geslapen, ik ben ook nog maar net wakker..
Gisteravond nog even een klein rondje wezen fietsen, daarna ben ik dan ook weer bekaf, en zie ik overal problemen opdoemen, maar dat zal wel bij die laatste loodjes horen...
pi_96877141
hallo LLV!

we gingen zaterdag spelletjes doen met vrienden bij ons thuis...we stopten om een uur of 12, maar m'n vrouwtje was toch helemaal uitgeput de volgende dag en dat snap ik ook wel.

gewoon lekker ontspannen laiveneertiekje ;) niet te druk maken...ik neem aan dat je man je ook wel helpt thuis?

hoe gaat het nu eigenlijk met ieneminie?
pi_96877893
mijn buik heeft een sprintje getrokken vannacht, mn meloentje zit opeens onder mijn navel waardoor de bolling wat duidelijker is, jeej.

en nog maar 10 daagjes en dan heb ik mijn echo O+
pi_96878136
Ooohh wat leuk!! En spannend, nog maar 10 dagen! Is echt zo voorbij, de tijd gaat zo hard!
Zo kondig je aan dat je 2 streepjes hebt gepiest en zo ben ik alweer 22 weken en 1 dag en voel ik mn ukkie elke dag vrolijk rommelen O+
Tralalalaaa
pi_96878213
Echo over 10 dagen, leuk en spannend! Dat gaat hard.

Oww ik kijk ook uit naar het voelen van mijn baby... hier nu 15 weken dus ik zal nog even geduld moeten hebben waarschijnlijk.. :X
pi_96878634
Ik voelde mijn baby met 16 weken dus op zich kan het snel voor je gaan, Jipster!

Net een mailtje gestuurd naar de personeelsfunctionaris, verlof gaat hier in op 21 juni *) . Via UWV op de 23e dus neem 2 verlofdagen op. Eerste werkdag is weer op 17-10-2011. Klinkt zo ver weg O+
pi_96878666
Ik was ook 16 weken toen ik het voelde :) Maar ligt ook wel aan of je placenta voor of achter ligt. Bij mij ligt ie achter en dus kon ik m eerder voelen zei de dokter. En dat klopt :)
Tralalalaaa
pi_96878973
Ah ik ben benieuwd! Volgende week weer controle gyn en ga ik even vragen waar mijn placenta ligt. Ben ik vorige keer vergeten..

Wow Cyntiaaa dat schiet al op die laatste werkdag in juni! En pas in oktober weer beginnen, lekker!
pi_96879171
ik elin met 16 wk en deze frutsel met 14 wk :)
  maandag 16 mei 2011 @ 11:30:25 #135
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96879218
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik voelde mijn baby met 16 weken dus op zich kan het snel voor je gaan, Jipster!

Net een mailtje gestuurd naar de personeelsfunctionaris, verlof gaat hier in op 21 juni *) . Via UWV op de 23e dus neem 2 verlofdagen op. Eerste werkdag is weer op 17-10-2011. Klinkt zo ver weg O+
Jij gaat twee wk langer door dan ik, hier gaat op 1 juni al mijn verlof in. Ik begin dan eigenlijk op 15 september weer, maar ik neem nog twee weken vakantiedagen op. Dan begin ik 3 oktober weer.
pi_96879428
Jeetje Aventura, 15 september moet ik als het goed is nog bevallen, haha!! Het lijkt zo ver weg, maar ondertussen ben ik al over de helft... wat ik al zei, de tijd gaat snel!!! Maar het idee dat ik er over een maandje of 4 een mensje uit ga persen vind ik echt heel vreemd. Kan het me eigenlijk helemaal niet voorstellen, haha!
Tralalalaaa
pi_96879737
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje Aventura, 15 september moet ik als het goed is nog bevallen, haha!! Het lijkt zo ver weg, maar ondertussen ben ik al over de helft... wat ik al zei, de tijd gaat snel!!! Maar het idee dat ik er over een maandje of 4 een mensje uit ga persen vind ik echt heel vreemd. Kan het me eigenlijk helemaal niet voorstellen, haha!
Ik zit ook een beetje in een faaase dat ik me niet zo goed kan voorstellen dat ik er zo'n mensje uit ga werken en dat het ook echt in me zit... Ja, als ik misselijk ben/overgeef word ik met de neus op de feiten gedrukt, maar verder bij gebrek aan echte zwangerbuik, en nog geen kamertje etc. Voelt het soms nog steeds een beetje onwerkelijk.. daarom kijk ik heel erg uit naar het voelen van mijn beeb O+ en tel ik ook al stiekem af naar de 20 weken echo, dan ben je op de helft en weet je of alles tot dan toe gaat is en of het een jongetje of meisje is.. :D Zucht, nog maar 5 weken ;)
pi_96879864
Ik weet nog dat ik net een afspraak had gemaakt bij het ziekenhuis voor die echo, Jipster. Toen moest ik ook 5 weken wachten. En nu is dat alweer 2 weken terug dat ik 'm heb gehad.
Als de rest van mn zwangerschap ook zo snel gaat.. :P
Ze zeggen weleens dat de eerste 20 weken heel langzaam gaat en de tweede helft sneller. Ben benieuwd :P Op zich vind ik dat die eerste 22 weken al snel voorbij zijn gegaan, zo achteraf gezien.
Tralalalaaa
pi_96879952
:Y
Ik moet 8 weken wachten tot de 20 weken echo in het ziekenhuis.....vonden we veel te lang dus heb ik met 16 weken een pret 2d echo gepland voor geslachtsbepaling. Zal verder de enige pretecho die wij gaan maken maar had ik erg zin in O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 16 mei 2011 @ 11:46:59 #140
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880005
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou ik ook niet en voor mij is het stukken dichterbij! Ben nog zo bezig met andere dingen zoals mijn bruiloft en helaas toch ook nog dat slepende project/conflict op mijn werk. Dat zijn een soort obstakels die me tegenhouden al te veel te mijmeren over de baby.
De weken gaan toch ongemerkt steeds sneller voorbij. Morgen alweer 32 weken.
Ik kan niet wachten tot mijn verlof, dan ga ik beginnen met kleertjes wassen, vouwen, ga ik het bedje opmaken etc. Denk dat het dan wel snel veel echter wordt!
pi_96880129
Jeetje inderdaad, je gaat ook trouwen!! Superspannend en hartstikke leuk :D
Dan ben je daar inderdaad veel meer mee bezig, en ook met je werk.
Als dat allemaal straks achter de rug is dan denk ik dat je je inderdaad gaat beseffen dat het toch echt wel gaat gebeuren. Denk dat je verlof daar ook wel deels voor is, om je voor te bereiden op wat komen gaat, is ook niet een kleine verandering ofzo :+
Tralalalaaa
pi_96880201
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:30 schreef Aventura het volgende:

[..]

Jij gaat twee wk langer door dan ik, hier gaat op 1 juni al mijn verlof in. Ik begin dan eigenlijk op 15 september weer, maar ik neem nog twee weken vakantiedagen op. Dan begin ik 3 oktober weer.
Ik ga inderdaad 4 weken van te voren met verlof. Maar heb nu al elke week een extra verlofdag, teveel vakantie uren die ik zo mooi af kan bouwen! :)
  maandag 16 mei 2011 @ 11:54:44 #143
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880305
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:50 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jeetje inderdaad, je gaat ook trouwen!! Superspannend en hartstikke leuk :D
Dan ben je daar inderdaad veel meer mee bezig, en ook met je werk.
Als dat allemaal straks achter de rug is dan denk ik dat je je inderdaad gaat beseffen dat het toch echt wel gaat gebeuren. Denk dat je verlof daar ook wel deels voor is, om je voor te bereiden op wat komen gaat, is ook niet een kleine verandering ofzo :+
Ja en daarom heb ik ook lekker va. 34 weken genomen. Ik voel me lichamelijk nog best prima en ik had ook wel door kunnen gaan tot 36 weken, maar dit voelt gewoon beter. Ik heb de tijd vooral nodig om me geestelijk voor te bereiden. Echt even genieten van en voorbereiden op het feit dat ik moeder word. De eerste drie maanden werden beheerst door mijn gebroken hand, burnout achtige klachten bij vriend, dode poes, het tweede trimester door mijn werk en het derde ook door werk en trouwerij. Straks even helemaal niks!
  maandag 16 mei 2011 @ 11:57:01 #144
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880404
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad 4 weken van te voren met verlof. Maar heb nu al elke week een extra verlofdag, teveel vakantie uren die ik zo mooi af kan bouwen! :)
Dat is ook al fijn! Ik heb ook teveel vakantieuren, maar ook nog teveel werk haha.
Ik zet mijn teveel aan vakantie-uren wel lekker na mijn verlof in.
Moet me ook nog verdiepen in ouderschapsverlof. Het is goed dat het er is, maar eigenlijk is het nu ook weer niet zo gunstig- minder inkomen, maar ook minder uren werken wat natuurlijk ongunstig kan zijn voor je loopbaan. Ik ga het denk ik gebruiken als er nood aan de man is.
pi_96880450
Heerlijk, je hebt groot gelijk dat je gewoon vanaf week 34 verlof hebt genomen. Is een stormachtig jaartje geweest, zo.

Ik heb vanaf week 35 verlof genomen. Gewoon lekker straks doornemen met mezelf wat er nou eigenlijk gaat gebeuren :P :+
Tralalalaaa
pi_96880620
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is ook al fijn! Ik heb ook teveel vakantieuren, maar ook nog teveel werk haha.
Ik zet mijn teveel aan vakantie-uren wel lekker na mijn verlof in.
Moet me ook nog verdiepen in ouderschapsverlof. Het is goed dat het er is, maar eigenlijk is het nu ook weer niet zo gunstig- minder inkomen, maar ook minder uren werken wat natuurlijk ongunstig kan zijn voor je loopbaan. Ik ga het denk ik gebruiken als er nood aan de man is.
Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.. Ga binnenkort even met iemand praten die het me heel basic uit kan leggen. Ik ga straks namelijk nog maar 24 uur werken dus dan is het zonde om er niets mee te doen nu ik nog 34 uur werk..

Vandaag maar wel de dokter gebeld over mijn maagzuur, wil er toch iets voor gaan halen. Het is ondraaglijk op deze manier :') de hele zaterdagnacht wakker gelegen en nu alweer last.. -O-
  maandag 16 mei 2011 @ 12:10:04 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96880945
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef Take_A_Picture het volgende:
Heerlijk, je hebt groot gelijk dat je gewoon vanaf week 34 verlof hebt genomen. Is een stormachtig jaartje geweest, zo.

Ik heb vanaf week 35 verlof genomen. Gewoon lekker straks doornemen met mezelf wat er nou eigenlijk gaat gebeuren :P :+
Heel slim. Ook voor jou is het een beetje anders dan anders gegaan. Was niet laatst je 'eigenlijke' uitgerekende datum verstreken? Ook dat zal wel niet in je koude kleren zijn gaan zitten.
Straks gewoon even lekker die ratrace uit en even pas op de plaats..

Toch is het wel weer snel gegaan bij jou voor mijn gevoel. Ik meldde me aan in dit draadje toen jij je afmeldde..en nu ben je alweer zo ver!
pi_96881001
Wat volgens mij het voordeel is van ouderschapsverlof, is dat je die uren die je eerst werkte ook gewoon na een tijdje weer terug kan krijgen, je houdt er recht op. Als je "gewoon" minder gaat werken kun je misschien niet zo makkelijk meer terug. En je werkgever betaald als je geluk hebt een stukje door, en de belastingdienst geeft ook een stukje compensatie.

Ik zou eigenlijk na de zomervakantie nog 4 weken thuis mogen blijven, maar ik begin gelijk weer(mijn verlof is dan ook al 3 weken afgelopen als de baby op tijd komt..), en die vier weken neem ik verspreid over het jaar op, dus die krijg ik gewoon betaald. Als er dan nog uren overblijven zet ik daar wat ouderschapsverlof op in. Maar ik vermoed dat ik dit eerste jaar bijna zonder ouderschapsverlof afkan, aangezien ik twee lessen per week meer ga geven dan dat ik van plan was..
  maandag 16 mei 2011 @ 12:14:27 #149
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96881134
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:02 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.. Ga binnenkort even met iemand praten die het me heel basic uit kan leggen. Ik ga straks namelijk nog maar 24 uur werken dus dan is het zonde om er niets mee te doen nu ik nog 34 uur werk..

Vandaag maar wel de dokter gebeld over mijn maagzuur, wil er toch iets voor gaan halen. Het is ondraaglijk op deze manier :') de hele zaterdagnacht wakker gelegen en nu alweer last.. -O-
Maagzuur, ik rken het gelukkig niet. Knulletje zit volgens mij al tijden laag en ver naar voren. Hij hangt als het ware aan me en zit daardoor weinig organen in de weg. Hij beweegt wel veel, vorige week met de echo lag-ie eerst met zijn wervelkolom links, en toen bij het hartje luisteren bij de vk een uur later lag het ruggetje rechts. Strekt zich ook niet, ligt meer als een garnaaltje.
Het is zo verschillend, vorige week ontmoette ik iemand die 1 week verder is dan ik. Haar buik stak bijna niet uit, maar haar hele romp was gevuld met baby, zeg maar :D
pi_96881156
Ja, klopt, dat was 21 april. En op die dag begon mn moeder ook stom te doen :') Dus dat trok ik wat slechter dan normaal.
Was heel raar eigenlijk. Verdriet en geluk ligt dan zo dicht bij elkaar. Je voelt leven in je en tegelijkertijd voel je een gevoel van rouw, zo van, ik had nu al moeder kunnen zijn van een prachtig kind. Maarja. Het is wat het is, er is vast een reden dat het fout ging, de natuur breekt het niet zomaar af. Ik kijk nog steeds met heel veel trots terug aan ons eerste kindje en zie heel erg veel als cadeautje in deze zwangerschap; dat het snel weer raak was, dat ik op 2e kerstdag bevrucht ben, dat ik het al zo snel voelde, dat alles ok is...
Ik voel me dolgelukkig met het kindje dat zich in september laat zien!
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 12:18:05 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96881251
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat volgens mij het voordeel is van ouderschapsverlof, is dat je die uren die je eerst werkte ook gewoon na een tijdje weer terug kan krijgen, je houdt er recht op. Als je "gewoon" minder gaat werken kun je misschien niet zo makkelijk meer terug. En je werkgever betaald als je geluk hebt een stukje door, en de belastingdienst geeft ook een stukje compensatie.

Ik zou eigenlijk na de zomervakantie nog 4 weken thuis mogen blijven, maar ik begin gelijk weer(mijn verlof is dan ook al 3 weken afgelopen als de baby op tijd komt..), en die vier weken neem ik verspreid over het jaar op, dus die krijg ik gewoon betaald. Als er dan nog uren overblijven zet ik daar wat ouderschapsverlof op in. Maar ik vermoed dat ik dit eerste jaar bijna zonder ouderschapsverlof afkan, aangezien ik twee lessen per week meer ga geven dan dat ik van plan was..
Dat is wel zeker een voordeel van ouderschapsverlof inderdaad, er verandert niks aan je contracturen. Ik ga gewoon eerst kijken hoe ik 36 uur werken vind gaan, en dan kijk ik vanuit die situatie wel verder; ik kan nu eenmaal niet in een glazen bol kijken en nu al bepalen wat ik over pakweg een half jaar een prettige situatie zou vinden. Het scheelt wel dat ik tegen die tijd verplicht 1-2 dagen moet thuiswerken. Niet dat ik de illusie heb dat ik dan zorg en werk kan combineren, er komt wel opvang, maar ik vind dat het wel helpt. Geen reistijd, geen gestress voor de creche, thuis zijn als je kind misschien toch ziek wordt, het flexibele ervan.
pi_96881313
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is wel zeker een voordeel van ouderschapsverlof inderdaad, er verandert niks aan je contracturen. Ik ga gewoon eerst kijken hoe ik 36 uur werken vind gaan, en dan kijk ik vanuit die situatie wel verder; ik kan nu eenmaal niet in een glazen bol kijken en nu al bepalen wat ik over pakweg een half jaar een prettige situatie zou vinden. Het scheelt wel dat ik tegen die tijd verplicht 1-2 dagen moet thuiswerken. Niet dat ik de illusie heb dat ik dan zorg en werk kan combineren, er komt wel opvang, maar ik vind dat het wel helpt. Geen reistijd, geen gestress voor de creche, thuis zijn als je kind misschien toch ziek wordt, het flexibele ervan.
Mijn contract wordt na mijn verlof aangepast naar 24 uren werken. Het recht op verlof blijft sowieso staan dus dat scheelt :)
pi_96881418
Ik ga ook gewoon kijken hoe het gaat wat betreft ouderschapsverlof. Ik werk nu 32 uur in de week en wil dat blijven doen, bovendien is ouderschapsverlof bij ons op werk onbetaald. Aangezien mijn man momenteel het bedrijf van zn vader aan het overnemen is moeten we even kijken hoe het financieel gaat. Mochten we er makkelijk nog uit komen, dan wil ik misschien een dagje minder werken mbv ouderschapsverlof. Maar ik zie wel wat er gebeurt, misschien moet ik sowieso 1 dag op gaan nemen mocht de opvang voor onze frummel niet meteen kunnen.
Tralalalaaa
pi_96881618
Poppedein, van harte gefeliciteerd met de geboort van jullie zoon, Jelte!
Wat een leuke friese naam. Prachtige foto's en leuk stukje getypt. De moederliefde straalt vna het scherm af O+ .

Geniet er van!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_96881636
TAP ben jij je kindje verloren tijdens vorige zwangerschap? :{
  maandag 16 mei 2011 @ 12:30:48 #156
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96881740
Poppedein, mooi gebakken!!!

Heeft iemand nog iets van ienemini gehoord?
  maandag 16 mei 2011 @ 12:33:57 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96881864
Poppedein allereerst van harte met jullie zoon en broertje!
En wat een mooi menneke is Jelte hele leuke naam O+
En pracht foto van grote zus en broer O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:42:04 #158
100412 mefke79
komt goed!
pi_96882144
Poppedein, wat is ie mooooooi! En wat omschrijf je het lief, zou er bijna zin in krijgen door jou.

Ouderschapsverlof. Tja, als het niet betaald is dan snap ik wel dat het even lastig is. Mijn man en ik hebben eerst een aantal jaren gespaard via de levensloopregeling en als je die inzet in combi met belastingvoordeel, dan ga je er dus niet op achteruit. Is even rekenen enzo, maar nu goed te doen.
Na de geboorte van Driekus had ik een baan van officieel 36 uur en nam ik 4 uur verlof op. Nu is mijn baan maar 32 uur, dus hoef ik niets op te nemen. Wat ik dan wel doe is mijn verlof verlengen en dat sponsoren met ouderschapsverlof en levensloopregeling. Ga ik er alsnog niet op achteruit.
En ja, het is schijnbaar vreemd om ook met 2 kindjes 32 uur te blijven werken, die opmerking heb ik nou al zo vaak gehoord. Maar ik ga het gewoon doen, komt vast goed.

Oja, en meldt. Ik heb vandaag een bui om op te schieten, voel me vies en vervelend, dus daar ga ik jullie verder maar niet mee lastig vallen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96882274
TAP je klinkt alsof je je vorige zwangerschap goed verwerkt hebt je bent er echt sterk uitgekomen.
pi_96883091
@ Jipster, ja ik kwam er met bijna 17 weken zwangerschap achter dat het niet meer leefde. Heb dat hier toen ook allemaal gepost, was een goede uitlaatklep eigenlijk.
Heb er echt heel erg veel over gepraat met mijn man en ook hier dus wat dingen besproken, dat heeft heel goed geholpen met het verwerken ervan. Dus het klopt wat je zegt, ferrari_rood, als ik er teveel over nadenk dan kan ik nog wel een beetje verdrietig worden, maar tegelijkertijd prijs ik mezelf dolgelukkig dat ik zo snel weer zwanger mocht zijn en dat alles nu zo goed gaat. Dat werkt heel erg helend.
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 13:32:08 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96883924
pfff staat me nog goed bij dat je dat allemaal postte TAP; vreselijk was het... ben zo blij dat je nu gewoon al over de helft bent; en je kindje het goed doet :)

Mef; een dikke knuffel, zulken zijn niet leuk...

Ienemini is vast allang mama geworden... en ik ben nieuwsgierig!!!

ik heb late dienst straks, dus zo onder douche. ben wel moe, maar zien wel weer hoe het gaat. Hoop maar dat het gewoon niet enorm druk is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96883950
Jeetje, TAP, wat erg! Wat moet dat ook spannend voor jullie zijn geweest de afgelopen weken! In ieder geval tot je die 17 weken voorbij was! En wat fijn en mooi dat nu alles goed is, en je al zo'n eind op weg bent, dat geeft hopelijk wat rust en vertrouwen.

Verdriet zal altijd blijven, maar heel goed en fijn dat jij/jullie het al zo hebben kunnen verwerken.
pi_96884154
Een dikke :* voor Mefke. Soms heb je zo een bui. En schrijf het gewoon van je af, dat lucht op!!

Jipster, het was zeker wel heel spannend in het begin. Je staat niet meer zo onbezorgd erin. Zo was ik bijvoorbeeld de eerste 7 weken supermisselijk en van de een op andere dag was dat voorbij. Ik meteen in paniek en heb toen een echo gehad waar we een knipperend hartje zagen.
En elke echo die ik daarna heb gehad kneep ik 'm echt omdat ik zo bang was dat het weer gestopt was met groeien (zoals bij de eerste bleek).
Nu ik de 20-weken echo heb gehad en gezien heb dat alles goed is ben ik bijna zorgenvrij, soms ben ik bang dat het alsnog stopt met groeien nu ofzo. Maar dan voel ik weer trappelende beentjes of ik voel dat ze zich verschuift van boven naar beneden, en dan denk ik, het zit wel goed :)
Tralalalaaa
pi_96884378
Waarschijnlijk worden wij vandaag nieuwe huis eigenaren van mn droom huis *O* *O* We hadden een bod gedaan en die word waarschijnlijk geaccepteerd, dus duim maar mee voor ons aub. kan ik verhuizen voor de bevalling O-)
pi_96884453
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Waarschijnlijk worden wij vandaag nieuwe huis eigenaren van mn droom huis *O* *O* We hadden een bod gedaan en die word waarschijnlijk geaccepteerd, dus duim maar mee voor ons aub. kan ik verhuizen voor de bevalling O-)
Wat zou dat fijn zijn voor jullie O+ En wat heb je een gave avatar O+
pi_96884465
TAP, ik heb net even je verhaal teruggezocht, tranen met tuiten :'( :'( wat vreselijk en wat moeten jullie door een hel zijn gegaan. Je was ook al best ver, ruim na die 'magische grens' in elk geval..

Begrijpelijk dat je 'm elke echo weer kneep. Ik ben blij dat je over het algemeen nu zorgen-vrij bent, dan kun je genieten en nu toe leven naar de datum dat jullie kindje komt! :* :*
pi_96884542
Wij krijgen vanuit de cao twee weken extra verlof vooraf. Dus ik ga 6 weken vooraf met verlof en heb er toch nog 12 na.Vind het wel mooi meegenomen :)
Verder kwam m'n baas laatst met de vraag wat ik met m'n vakantie uren wil doen (die heb ik nogal wat, zeker aangezien ik dit jaar ivm zwangerschapsverlof geen zomervakantie opneem). Dus zijn we overeen gekomen dat ik (zolang de voorraad strekt) na m'n verlof elke week een dag verlof op neem. dan hoef ik ook nog niet aan m'n ouderschapsverlof te komen. Voor wat ik berekend heb gaat dat zeker lukken totdat ons kindje 1 jaar is wellicht zelfs nog langer maar dat ligt er aan wat ik in de loop van komend jaar nog aan vakantie op neem.
Ik vind dat wel een prettig vooruitzicht en ben erg blij met deze oplossing (aangezien ik nog steeds een fulltime contract heb dan)
pi_96884748
T_A_P ik had geen idee! ben zo blij voor jou dat het nu goed gaat! :* :*
pi_96884890
Miss Jones, ik duim voor jullie!!! *duim duim duim*

Hilliebillie, zeker een fijn vooruitzicht!!

En Jipster en bitterend bedankt :) :*
Tralalalaaa
pi_96886198
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Miss Jones, ik duim voor jullie!!! *duim duim duim*

Hilliebillie, zeker een fijn vooruitzicht!!

En Jipster en bitterend bedankt :) :*
Je mag stoppen met duimen want we hebben al bericht gehad en het bod is geaccepteerd *O* *O* *O* Dus ben helemaaaaal happy nu O+
pi_96886261
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning miss-jones
  maandag 16 mei 2011 @ 14:35:43 #172
100412 mefke79
komt goed!
pi_96886272
Hilliebillie, heb je dat van je vakantieuren vastgelegd? Want het is echt niet slim om geen vakantie te nemen in het eerste jaar van je kindje. Je moet ook gewoon wennen enzo en dan heb je die vakantie nog hard nodig. En stiekem moet je er ook rekening mee houden dat ze zo af en toe ziek worden en dat kan je ook niet onbeperkt oplossen met calamiteiten en/of zorgverlof. Het lijkt nu een win-win situatie (jij lekker vrij en voor je werkgever geen stuwmeer aan vrije dagen) maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
pi_96886351
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje! *O* Wat voor huisje is het?

Wij hebben ons appartement te koop staan (al driekwart jaar) en ik wil ook zo graag een nieuw huis kopen en verhuizen... maar ja, eerst verkopen he! En nu hebben we afgesproken na een x aantal maanden zwangerschap ook niet meer te gaan verhuizen, want dat lijkt me wat heftig en onrustig.

Bah, die onzekerheid van niet weten wanneer je het verkoopt en dus zal verhuizen vind ik soms heeeel stom. We willen graag naar het midden van het land verhuizen, vanuit de randstand, dus zullen dan ook van baan moeten veranderen tzt. Ik kan me daar wel druk om maken dat als straks kindje er is, ineens gaan verhuizen en dat ik die baan hier dan nog heb, zolang van huis per dag ivm reistijd is ook niks.

Nou ja, je leest het, hormonen en onzekere factoren niks voor mij ;)
pi_96886818
Dankjullie wel !

@ jipster, een grote eensgezins woning, woon nu ook nog in appartement(huur), maar ja heb ook 2 honden en wou vanaf t begin dat we samen zijn al weg hier, lekker een tuin voor de doggys. dus nu is t eindelijk zover.
Het huis dat we gekocht hebben ziet er heel netjes uit dus hoeft niet heel veel te gebeuren gelukkig.
En we blijven gewoon in dezelfde stad dus mn vriend kan zn baan houden. En ik werk niet dus voor mij maakt het niets uit.
Maar wij zitten nu in huur dus hoeven gelukkig niet zelf eerst ons huis te verkopen.
Ja ik wou ook graag zowieso verhuizen voor de bevalling, en niet na de bevalling pas, dan hebben we t al druk zat met 2 baby's haha.
Nou zou voor jou duimen dat jullie appartement snel verkocht word dan :)
pi_96886828
Jeuj gefeliciteerd met je huis!! *O*

Jipster, alles op z'n tijd :) Wat komt dat komt en dan deal je er op dat moment mee.
Onzekerheid is slopend, ik kan er al niks mee zelfs zonder al die hormonen :')
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 14:53:42 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96886985
proficiat miss-jones. *O*

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd. Ook in een droomhuis :P We kunnen nu de kinderkamer gaan inrichten. First things first

De baby was alvast heel enthousiast toen hij meemocht met de mama in ons nieuwe reuzegrote bad. Nog 3 maand ^O^
pi_96887861
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:35 schreef mefke79 het volgende:
Hilliebillie, heb je dat van je vakantieuren vastgelegd? Want het is echt niet slim om geen vakantie te nemen in het eerste jaar van je kindje. Je moet ook gewoon wennen enzo en dan heb je die vakantie nog hard nodig. En stiekem moet je er ook rekening mee houden dat ze zo af en toe ziek worden en dat kan je ook niet onbeperkt oplossen met calamiteiten en/of zorgverlof. Het lijkt nu een win-win situatie (jij lekker vrij en voor je werkgever geen stuwmeer aan vrije dagen) maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
Ik heb het niet vastgelegd. Ik ben ook wel van plan om nog wat vakantie op te nemen hoor. vandaar dat ik zeg dat het sowieso is tot ons kind 1 jaar is, dan heb ik nog behoorlijk wat speling om vakantie op te nemen (zomer vakantie is daarin al wel mee geteld). Ik heb dan nog best een buffertje dus als ik minder vakantie op neem als wat ik nu denk dan kan het zijn dat het langer door gaat.
vrij nemen op het moment dat ons kind ziek wordt zal voor mij sowieso moeilijk zijn en met andere oppas oplosbaar moeten worden (schoonmoeder heeft zicht daar al voor aangeboden en schoonzus ook op de dagen dat ze vrij is) en anders kan papa wellicht een dag vrij nemen (is daar meestal iets makkelijker te regelen als bij mij op het werk) maar ook daarin al wel wat achter de hand hoor.
Daarbij werk ik erg onregelmatig (ook avonden en weekenden) en zijn m'n vriend en ik dus niet altijd op het zelfde tijdstip aan het werk en dat scheelt dus ook al met opvang (gewoon en bij ziekte). Dus we hebben er wel over na gedacht hoor.
Ik zal niet zeggen dat het nooit moeilijk zal zijn als ie ziek wordt, het zal misschien toch nog wel even puzzelen worden maar ook dat zal wel goed komen hoor!

Maar bedankt voor je advies :*
pi_96905975
Nog even kort een update van Danic, heb het dit keer niet overlegt maar neem aan dat ze het geen probleem vind. Ze ligt opnieuw in het ziekenhuis, het plassen wil nog steeds niet lukken. Berichten van haar zelf zullen dus nog wat langer wegblijven.
pi_96906119
Jeetje! arme danic! ik hoop echt dat het snel allemaal beter wordt! :* Hoe komt het eigenlijk?? dat iemand niet kan plassen na een bevalling?
of is het nou heel stom dat ik me dat afvraag :@
pi_96906241
Geen stomme vraag hoor bitterend, ik wist het ook niet. En daar weten ze het eigenlijk ook niet. Het kan zijn dat er iets geraakt is na de bevalling, maar omdat het zo lang duurt weten het volgens mij zelf ook nog niet.
pi_96906242
Ach je Danic toch. Hopelijk knapt ze snel op
pi_96906377
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef As1981 het volgende:
Geen stomme vraag hoor bitterend, ik wist het ook niet. En daar weten ze het eigenlijk ook niet. Het kan zijn dat er iets geraakt is na de bevalling, maar omdat het zo lang duurt weten het volgens mij zelf ook nog niet.
Zal een zenuw zijn ofzo? ik hoop dat ze dan snel achter komen! arme meid zit er zolang mee!
pi_96906545
Jeetje dat lijkt me echt ellende, dat je niet zelf kunt plassen maar dat er een katheter zit. Brrrr...
Heel veel beterschap gewenst aan Danic en ik hoop dat ze snel opknapt.
Tralalalaaa
pi_96906557
Wat sneu voor Danic zeg! Hopelijk is t snel opgelost/komen ze erachter waardoor het komt! :*
pi_96907149
Katheters zijn echt ondingen als was hij bij mij de 2e keer beter gezet en voelde ik er minder van.
Toch duurt het al veel te lang voor Danic hopelijk vinden ze de oorzaak snel
pi_96907186
Danic sterkte en hopelijk ben je weer snel thuis!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:20:33 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_96908757
Ach arme danic .. Hoop dat ze het spoedig kunnen oplossen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 16 mei 2011 @ 21:24:06 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96909025
Evenstarretje, hoe is het met jou? :*

Danic, beterschap joh.. bah, dat is niet leuk zo.

En popsedeinie, wat een menneke! O+
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:39:49 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_96910311
Je kan tijdens je bevalling een zenuw beschadigen waardoor je niet meer bewust de kringspier bij je blaas kan aansturen. Die spier blijft dan dicht en dan kan je dus niet plassen.
Of, het tegenovergesteld:
Dan is je bekkenbodemspier zo uitgerekt/overbelast dat je die niet meer 'omhoog' kan houden, heb je geen controle meer over je blaas en lek je dus urine.

Daarom word je na een bevalling ook altijd gevraagd om zo snel mogelijk te plassen. En daarom werd bij mij het infuus even opengegooid na de bevalling, toen moest ik vanzelf een keer.

Sterkte Danic!
pi_96910563
Ik zie dat oktober nog niet zo heel goed vertegenwoordigd is, dus ik meld me even aan voor de 22e ;)
pi_96910855
Je hebt m gevonden :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:48:42 #192
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_96911109
Wat rot zeg, voor Danic! :{ Ik hoop dat het vlug beter gaat...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_96911465
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Nirak het volgende:
Ik zie dat oktober nog niet zo heel goed vertegenwoordigd is, dus ik meld me even aan voor de 22e ;)
hey! Datumjattert :P
pi_96911643
onee ik was teruggezet naar de 19e :D (in de eerste instantie 22 okt, daar ga ik zelf nog steeds vanuit ivm cyclus, dus we kunnen voor een datumdrieling gaan, met Susie)
pi_96911756
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hey! Datumjattert :P
Tja, eigenlijk was het de 19e, maar de gynaecologe heeft de datum 3 dagen naar achteren gezet... Maar eerst nog maar eens zien. Als de kleine net zo'n timing heeft als ik komt het toch te laat ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 21:57:06 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_96911823
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Evenstarretje, hoe is het met jou? :*

Danic, beterschap joh.. bah, dat is niet leuk zo.

En popsedeinie, wat een menneke! O+
Rocks O+ hier hetzelfde helaas hou nog steeds niks binnen, maar Vocht gaat gelukkig beter als met Arwen destijds en veel heel veel plat/slapen en stug dooreten en drinken :+ zodat Ik geen ketonen krijg. En daarmee opname kan voorkomen!
Geestelijk nu na vorige week 16 uur lang alleen gal spugen er enorm doorheen wel weer ok.
Ik stond letterlijk op het punt om het zkh te bellen om de baby weg te laten halen..
En daar schrok ik zo van en dikke paniek om depressief te worden. Alles waar Ik zo hard voor gewerkt heb , bang dat te verliezen. Maar D. Is zo enorm lief en steunt me goed en na goede gesprekken en even toegeven aan alles hielpen goed! Dus dat gaat nu wel goed weer :)
Maar wel reden dat Ik hier niet echt post. En niet in lijst wil nog.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_96911843
Ik kan een datumdrieling doen met mijn stiefdochter en haar stiefzus. Van wie de stiefzus óók al is bevallen op 8-8-9, net als ik, en ondanks dat ik haar verder niet ken, begint het dusdanig ingewikkeld te worden dat we echt een mooie soap zouden kunnen vormen, deze familie :')

Och jeetje evenstar toch.. had het een beetje gemist geloof ik. Wat ongelooflijk zwaar... :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96911873
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
onee ik was teruggezet naar de 19e :D (in de eerste instantie 22 okt, daar ga ik zelf nog steeds vanuit ivm cyclus, dus we kunnen voor een datumdrieling gaan, met Susie)
We hebben dus gewoon geruild! Volgens mijn cyclus (ivf nota bene) is het de 19e, maar echo's zeggen anders..
  maandag 16 mei 2011 @ 22:01:42 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96912274
Gefeliciteerd Nirak! Mooie datum ;)

Wat vervelend voor Danic! Hoop dat het toch snel is opgelost.

Ik heb vandaag te lang mijn laarzen aangehad ( ben op training en het weer is ook niet slipperproof), nu heb ik dus vocht in de kuiten en niet in mijn enkels.... Erg raar gezicht zo!
:D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 16 mei 2011 @ 22:36:29 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96915233
Innepin; wat lijkt me dat een bizarre situatie zeg!! je stiefdochter en je stiefzus tegelijk met je zwanger :D!
wordt je misschien wel op dezelfde dag, moeder als oma ..... vreemd!

Danic; sterkte en succes!!!

Ienemini nog steeds niet gesignaleerd??? ik ben zoooo nieuwsgierig!!

ik heb mijn late dienst er bijna weer op zitten... en het gaat vrij goed. Niet al te druk gehad...
hopen dat ik straks een beetje kan slapen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 16 mei 2011 @ 23:56:33 #201
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_96921200
Kersverse papa meldt. Vanochtend waren de vliezen van mijn vrouw gebroken en vanavond kwart voor acht was onze kleine meid er eindelijk. Het was nog spannend uiteindelijk, omdat ze in een kruin lag of zoiets en ook de schoudertjes vast zaten. De pomp moest er bij aan de pas komen en daarom heb ik ze net moeten achterlaten omdat ze nog even ter observatie moeten blijven.

Maar eerst neemt papa een biertje. Proost!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 17 mei 2011 @ 00:11:32 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96922202
Van harte avotar *O*
Heeft het kleine prulleke al een naam? :)
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')