abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 mei 2011 @ 12:18:05 #151
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_96881251
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Wat volgens mij het voordeel is van ouderschapsverlof, is dat je die uren die je eerst werkte ook gewoon na een tijdje weer terug kan krijgen, je houdt er recht op. Als je "gewoon" minder gaat werken kun je misschien niet zo makkelijk meer terug. En je werkgever betaald als je geluk hebt een stukje door, en de belastingdienst geeft ook een stukje compensatie.

Ik zou eigenlijk na de zomervakantie nog 4 weken thuis mogen blijven, maar ik begin gelijk weer(mijn verlof is dan ook al 3 weken afgelopen als de baby op tijd komt..), en die vier weken neem ik verspreid over het jaar op, dus die krijg ik gewoon betaald. Als er dan nog uren overblijven zet ik daar wat ouderschapsverlof op in. Maar ik vermoed dat ik dit eerste jaar bijna zonder ouderschapsverlof afkan, aangezien ik twee lessen per week meer ga geven dan dat ik van plan was..
Dat is wel zeker een voordeel van ouderschapsverlof inderdaad, er verandert niks aan je contracturen. Ik ga gewoon eerst kijken hoe ik 36 uur werken vind gaan, en dan kijk ik vanuit die situatie wel verder; ik kan nu eenmaal niet in een glazen bol kijken en nu al bepalen wat ik over pakweg een half jaar een prettige situatie zou vinden. Het scheelt wel dat ik tegen die tijd verplicht 1-2 dagen moet thuiswerken. Niet dat ik de illusie heb dat ik dan zorg en werk kan combineren, er komt wel opvang, maar ik vind dat het wel helpt. Geen reistijd, geen gestress voor de creche, thuis zijn als je kind misschien toch ziek wordt, het flexibele ervan.
pi_96881313
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 12:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is wel zeker een voordeel van ouderschapsverlof inderdaad, er verandert niks aan je contracturen. Ik ga gewoon eerst kijken hoe ik 36 uur werken vind gaan, en dan kijk ik vanuit die situatie wel verder; ik kan nu eenmaal niet in een glazen bol kijken en nu al bepalen wat ik over pakweg een half jaar een prettige situatie zou vinden. Het scheelt wel dat ik tegen die tijd verplicht 1-2 dagen moet thuiswerken. Niet dat ik de illusie heb dat ik dan zorg en werk kan combineren, er komt wel opvang, maar ik vind dat het wel helpt. Geen reistijd, geen gestress voor de creche, thuis zijn als je kind misschien toch ziek wordt, het flexibele ervan.
Mijn contract wordt na mijn verlof aangepast naar 24 uren werken. Het recht op verlof blijft sowieso staan dus dat scheelt :)
pi_96881418
Ik ga ook gewoon kijken hoe het gaat wat betreft ouderschapsverlof. Ik werk nu 32 uur in de week en wil dat blijven doen, bovendien is ouderschapsverlof bij ons op werk onbetaald. Aangezien mijn man momenteel het bedrijf van zn vader aan het overnemen is moeten we even kijken hoe het financieel gaat. Mochten we er makkelijk nog uit komen, dan wil ik misschien een dagje minder werken mbv ouderschapsverlof. Maar ik zie wel wat er gebeurt, misschien moet ik sowieso 1 dag op gaan nemen mocht de opvang voor onze frummel niet meteen kunnen.
Tralalalaaa
pi_96881618
Poppedein, van harte gefeliciteerd met de geboort van jullie zoon, Jelte!
Wat een leuke friese naam. Prachtige foto's en leuk stukje getypt. De moederliefde straalt vna het scherm af O+ .

Geniet er van!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_96881636
TAP ben jij je kindje verloren tijdens vorige zwangerschap? :{
  maandag 16 mei 2011 @ 12:30:48 #156
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_96881740
Poppedein, mooi gebakken!!!

Heeft iemand nog iets van ienemini gehoord?
  maandag 16 mei 2011 @ 12:33:57 #157
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_96881864
Poppedein allereerst van harte met jullie zoon en broertje!
En wat een mooi menneke is Jelte hele leuke naam O+
En pracht foto van grote zus en broer O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 16 mei 2011 @ 12:42:04 #158
100412 mefke79
komt goed!
pi_96882144
Poppedein, wat is ie mooooooi! En wat omschrijf je het lief, zou er bijna zin in krijgen door jou.

Ouderschapsverlof. Tja, als het niet betaald is dan snap ik wel dat het even lastig is. Mijn man en ik hebben eerst een aantal jaren gespaard via de levensloopregeling en als je die inzet in combi met belastingvoordeel, dan ga je er dus niet op achteruit. Is even rekenen enzo, maar nu goed te doen.
Na de geboorte van Driekus had ik een baan van officieel 36 uur en nam ik 4 uur verlof op. Nu is mijn baan maar 32 uur, dus hoef ik niets op te nemen. Wat ik dan wel doe is mijn verlof verlengen en dat sponsoren met ouderschapsverlof en levensloopregeling. Ga ik er alsnog niet op achteruit.
En ja, het is schijnbaar vreemd om ook met 2 kindjes 32 uur te blijven werken, die opmerking heb ik nou al zo vaak gehoord. Maar ik ga het gewoon doen, komt vast goed.

Oja, en meldt. Ik heb vandaag een bui om op te schieten, voel me vies en vervelend, dus daar ga ik jullie verder maar niet mee lastig vallen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96882274
TAP je klinkt alsof je je vorige zwangerschap goed verwerkt hebt je bent er echt sterk uitgekomen.
pi_96883091
@ Jipster, ja ik kwam er met bijna 17 weken zwangerschap achter dat het niet meer leefde. Heb dat hier toen ook allemaal gepost, was een goede uitlaatklep eigenlijk.
Heb er echt heel erg veel over gepraat met mijn man en ook hier dus wat dingen besproken, dat heeft heel goed geholpen met het verwerken ervan. Dus het klopt wat je zegt, ferrari_rood, als ik er teveel over nadenk dan kan ik nog wel een beetje verdrietig worden, maar tegelijkertijd prijs ik mezelf dolgelukkig dat ik zo snel weer zwanger mocht zijn en dat alles nu zo goed gaat. Dat werkt heel erg helend.
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 13:32:08 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96883924
pfff staat me nog goed bij dat je dat allemaal postte TAP; vreselijk was het... ben zo blij dat je nu gewoon al over de helft bent; en je kindje het goed doet :)

Mef; een dikke knuffel, zulken zijn niet leuk...

Ienemini is vast allang mama geworden... en ik ben nieuwsgierig!!!

ik heb late dienst straks, dus zo onder douche. ben wel moe, maar zien wel weer hoe het gaat. Hoop maar dat het gewoon niet enorm druk is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96883950
Jeetje, TAP, wat erg! Wat moet dat ook spannend voor jullie zijn geweest de afgelopen weken! In ieder geval tot je die 17 weken voorbij was! En wat fijn en mooi dat nu alles goed is, en je al zo'n eind op weg bent, dat geeft hopelijk wat rust en vertrouwen.

Verdriet zal altijd blijven, maar heel goed en fijn dat jij/jullie het al zo hebben kunnen verwerken.
pi_96884154
Een dikke :* voor Mefke. Soms heb je zo een bui. En schrijf het gewoon van je af, dat lucht op!!

Jipster, het was zeker wel heel spannend in het begin. Je staat niet meer zo onbezorgd erin. Zo was ik bijvoorbeeld de eerste 7 weken supermisselijk en van de een op andere dag was dat voorbij. Ik meteen in paniek en heb toen een echo gehad waar we een knipperend hartje zagen.
En elke echo die ik daarna heb gehad kneep ik 'm echt omdat ik zo bang was dat het weer gestopt was met groeien (zoals bij de eerste bleek).
Nu ik de 20-weken echo heb gehad en gezien heb dat alles goed is ben ik bijna zorgenvrij, soms ben ik bang dat het alsnog stopt met groeien nu ofzo. Maar dan voel ik weer trappelende beentjes of ik voel dat ze zich verschuift van boven naar beneden, en dan denk ik, het zit wel goed :)
Tralalalaaa
pi_96884378
Waarschijnlijk worden wij vandaag nieuwe huis eigenaren van mn droom huis *O* *O* We hadden een bod gedaan en die word waarschijnlijk geaccepteerd, dus duim maar mee voor ons aub. kan ik verhuizen voor de bevalling O-)
pi_96884453
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef miss-jones25 het volgende:
Waarschijnlijk worden wij vandaag nieuwe huis eigenaren van mn droom huis *O* *O* We hadden een bod gedaan en die word waarschijnlijk geaccepteerd, dus duim maar mee voor ons aub. kan ik verhuizen voor de bevalling O-)
Wat zou dat fijn zijn voor jullie O+ En wat heb je een gave avatar O+
pi_96884465
TAP, ik heb net even je verhaal teruggezocht, tranen met tuiten :'( :'( wat vreselijk en wat moeten jullie door een hel zijn gegaan. Je was ook al best ver, ruim na die 'magische grens' in elk geval..

Begrijpelijk dat je 'm elke echo weer kneep. Ik ben blij dat je over het algemeen nu zorgen-vrij bent, dan kun je genieten en nu toe leven naar de datum dat jullie kindje komt! :* :*
pi_96884542
Wij krijgen vanuit de cao twee weken extra verlof vooraf. Dus ik ga 6 weken vooraf met verlof en heb er toch nog 12 na.Vind het wel mooi meegenomen :)
Verder kwam m'n baas laatst met de vraag wat ik met m'n vakantie uren wil doen (die heb ik nogal wat, zeker aangezien ik dit jaar ivm zwangerschapsverlof geen zomervakantie opneem). Dus zijn we overeen gekomen dat ik (zolang de voorraad strekt) na m'n verlof elke week een dag verlof op neem. dan hoef ik ook nog niet aan m'n ouderschapsverlof te komen. Voor wat ik berekend heb gaat dat zeker lukken totdat ons kindje 1 jaar is wellicht zelfs nog langer maar dat ligt er aan wat ik in de loop van komend jaar nog aan vakantie op neem.
Ik vind dat wel een prettig vooruitzicht en ben erg blij met deze oplossing (aangezien ik nog steeds een fulltime contract heb dan)
pi_96884748
T_A_P ik had geen idee! ben zo blij voor jou dat het nu goed gaat! :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96884890
Miss Jones, ik duim voor jullie!!! *duim duim duim*

Hilliebillie, zeker een fijn vooruitzicht!!

En Jipster en bitterend bedankt :) :*
Tralalalaaa
pi_96886198
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:59 schreef Take_A_Picture het volgende:
Miss Jones, ik duim voor jullie!!! *duim duim duim*

Hilliebillie, zeker een fijn vooruitzicht!!

En Jipster en bitterend bedankt :) :*
Je mag stoppen met duimen want we hebben al bericht gehad en het bod is geaccepteerd *O* *O* *O* Dus ben helemaaaaal happy nu O+
pi_96886261
Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning miss-jones
  maandag 16 mei 2011 @ 14:35:43 #172
100412 mefke79
komt goed!
pi_96886272
Hilliebillie, heb je dat van je vakantieuren vastgelegd? Want het is echt niet slim om geen vakantie te nemen in het eerste jaar van je kindje. Je moet ook gewoon wennen enzo en dan heb je die vakantie nog hard nodig. En stiekem moet je er ook rekening mee houden dat ze zo af en toe ziek worden en dat kan je ook niet onbeperkt oplossen met calamiteiten en/of zorgverlof. Het lijkt nu een win-win situatie (jij lekker vrij en voor je werkgever geen stuwmeer aan vrije dagen) maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
pi_96886351
Gefeliciteerd met je nieuwe huisje! *O* Wat voor huisje is het?

Wij hebben ons appartement te koop staan (al driekwart jaar) en ik wil ook zo graag een nieuw huis kopen en verhuizen... maar ja, eerst verkopen he! En nu hebben we afgesproken na een x aantal maanden zwangerschap ook niet meer te gaan verhuizen, want dat lijkt me wat heftig en onrustig.

Bah, die onzekerheid van niet weten wanneer je het verkoopt en dus zal verhuizen vind ik soms heeeel stom. We willen graag naar het midden van het land verhuizen, vanuit de randstand, dus zullen dan ook van baan moeten veranderen tzt. Ik kan me daar wel druk om maken dat als straks kindje er is, ineens gaan verhuizen en dat ik die baan hier dan nog heb, zolang van huis per dag ivm reistijd is ook niks.

Nou ja, je leest het, hormonen en onzekere factoren niks voor mij ;)
pi_96886818
Dankjullie wel !

@ jipster, een grote eensgezins woning, woon nu ook nog in appartement(huur), maar ja heb ook 2 honden en wou vanaf t begin dat we samen zijn al weg hier, lekker een tuin voor de doggys. dus nu is t eindelijk zover.
Het huis dat we gekocht hebben ziet er heel netjes uit dus hoeft niet heel veel te gebeuren gelukkig.
En we blijven gewoon in dezelfde stad dus mn vriend kan zn baan houden. En ik werk niet dus voor mij maakt het niets uit.
Maar wij zitten nu in huur dus hoeven gelukkig niet zelf eerst ons huis te verkopen.
Ja ik wou ook graag zowieso verhuizen voor de bevalling, en niet na de bevalling pas, dan hebben we t al druk zat met 2 baby's haha.
Nou zou voor jou duimen dat jullie appartement snel verkocht word dan :)
pi_96886828
Jeuj gefeliciteerd met je huis!! *O*

Jipster, alles op z'n tijd :) Wat komt dat komt en dan deal je er op dat moment mee.
Onzekerheid is slopend, ik kan er al niks mee zelfs zonder al die hormonen :')
Tralalalaaa
  maandag 16 mei 2011 @ 14:53:42 #176
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_96886985
proficiat miss-jones. *O*

Wij zijn afgelopen weekend verhuisd. Ook in een droomhuis :P We kunnen nu de kinderkamer gaan inrichten. First things first

De baby was alvast heel enthousiast toen hij meemocht met de mama in ons nieuwe reuzegrote bad. Nog 3 maand ^O^
pi_96887861
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 14:35 schreef mefke79 het volgende:
Hilliebillie, heb je dat van je vakantieuren vastgelegd? Want het is echt niet slim om geen vakantie te nemen in het eerste jaar van je kindje. Je moet ook gewoon wennen enzo en dan heb je die vakantie nog hard nodig. En stiekem moet je er ook rekening mee houden dat ze zo af en toe ziek worden en dat kan je ook niet onbeperkt oplossen met calamiteiten en/of zorgverlof. Het lijkt nu een win-win situatie (jij lekker vrij en voor je werkgever geen stuwmeer aan vrije dagen) maar er zitten wel wat haken en ogen aan.
Ik heb het niet vastgelegd. Ik ben ook wel van plan om nog wat vakantie op te nemen hoor. vandaar dat ik zeg dat het sowieso is tot ons kind 1 jaar is, dan heb ik nog behoorlijk wat speling om vakantie op te nemen (zomer vakantie is daarin al wel mee geteld). Ik heb dan nog best een buffertje dus als ik minder vakantie op neem als wat ik nu denk dan kan het zijn dat het langer door gaat.
vrij nemen op het moment dat ons kind ziek wordt zal voor mij sowieso moeilijk zijn en met andere oppas oplosbaar moeten worden (schoonmoeder heeft zicht daar al voor aangeboden en schoonzus ook op de dagen dat ze vrij is) en anders kan papa wellicht een dag vrij nemen (is daar meestal iets makkelijker te regelen als bij mij op het werk) maar ook daarin al wel wat achter de hand hoor.
Daarbij werk ik erg onregelmatig (ook avonden en weekenden) en zijn m'n vriend en ik dus niet altijd op het zelfde tijdstip aan het werk en dat scheelt dus ook al met opvang (gewoon en bij ziekte). Dus we hebben er wel over na gedacht hoor.
Ik zal niet zeggen dat het nooit moeilijk zal zijn als ie ziek wordt, het zal misschien toch nog wel even puzzelen worden maar ook dat zal wel goed komen hoor!

Maar bedankt voor je advies :*
pi_96905975
Nog even kort een update van Danic, heb het dit keer niet overlegt maar neem aan dat ze het geen probleem vind. Ze ligt opnieuw in het ziekenhuis, het plassen wil nog steeds niet lukken. Berichten van haar zelf zullen dus nog wat langer wegblijven.
pi_96906119
Jeetje! arme danic! ik hoop echt dat het snel allemaal beter wordt! :* Hoe komt het eigenlijk?? dat iemand niet kan plassen na een bevalling?
of is het nou heel stom dat ik me dat afvraag :@
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_96906241
Geen stomme vraag hoor bitterend, ik wist het ook niet. En daar weten ze het eigenlijk ook niet. Het kan zijn dat er iets geraakt is na de bevalling, maar omdat het zo lang duurt weten het volgens mij zelf ook nog niet.
pi_96906242
Ach je Danic toch. Hopelijk knapt ze snel op
pi_96906377
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:47 schreef As1981 het volgende:
Geen stomme vraag hoor bitterend, ik wist het ook niet. En daar weten ze het eigenlijk ook niet. Het kan zijn dat er iets geraakt is na de bevalling, maar omdat het zo lang duurt weten het volgens mij zelf ook nog niet.
Zal een zenuw zijn ofzo? ik hoop dat ze dan snel achter komen! arme meid zit er zolang mee!
pi_96906545
Jeetje dat lijkt me echt ellende, dat je niet zelf kunt plassen maar dat er een katheter zit. Brrrr...
Heel veel beterschap gewenst aan Danic en ik hoop dat ze snel opknapt.
Tralalalaaa
pi_96906557
Wat sneu voor Danic zeg! Hopelijk is t snel opgelost/komen ze erachter waardoor het komt! :*
pi_96907149
Katheters zijn echt ondingen als was hij bij mij de 2e keer beter gezet en voelde ik er minder van.
Toch duurt het al veel te lang voor Danic hopelijk vinden ze de oorzaak snel
pi_96907186
Danic sterkte en hopelijk ben je weer snel thuis!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:20:33 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_96908757
Ach arme danic .. Hoop dat ze het spoedig kunnen oplossen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 16 mei 2011 @ 21:24:06 #188
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_96909025
Evenstarretje, hoe is het met jou? :*

Danic, beterschap joh.. bah, dat is niet leuk zo.

En popsedeinie, wat een menneke! O+
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:39:49 #189
100412 mefke79
komt goed!
pi_96910311
Je kan tijdens je bevalling een zenuw beschadigen waardoor je niet meer bewust de kringspier bij je blaas kan aansturen. Die spier blijft dan dicht en dan kan je dus niet plassen.
Of, het tegenovergesteld:
Dan is je bekkenbodemspier zo uitgerekt/overbelast dat je die niet meer 'omhoog' kan houden, heb je geen controle meer over je blaas en lek je dus urine.

Daarom word je na een bevalling ook altijd gevraagd om zo snel mogelijk te plassen. En daarom werd bij mij het infuus even opengegooid na de bevalling, toen moest ik vanzelf een keer.

Sterkte Danic!
pi_96910563
Ik zie dat oktober nog niet zo heel goed vertegenwoordigd is, dus ik meld me even aan voor de 22e ;)
pi_96910855
Je hebt m gevonden :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 16 mei 2011 @ 21:48:42 #192
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_96911109
Wat rot zeg, voor Danic! :{ Ik hoop dat het vlug beter gaat...
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_96911465
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:42 schreef Nirak het volgende:
Ik zie dat oktober nog niet zo heel goed vertegenwoordigd is, dus ik meld me even aan voor de 22e ;)
hey! Datumjattert :P
pi_96911643
onee ik was teruggezet naar de 19e :D (in de eerste instantie 22 okt, daar ga ik zelf nog steeds vanuit ivm cyclus, dus we kunnen voor een datumdrieling gaan, met Susie)
pi_96911756
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hey! Datumjattert :P
Tja, eigenlijk was het de 19e, maar de gynaecologe heeft de datum 3 dagen naar achteren gezet... Maar eerst nog maar eens zien. Als de kleine net zo'n timing heeft als ik komt het toch te laat ;)
  maandag 16 mei 2011 @ 21:57:06 #196
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_96911823
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Evenstarretje, hoe is het met jou? :*

Danic, beterschap joh.. bah, dat is niet leuk zo.

En popsedeinie, wat een menneke! O+
Rocks O+ hier hetzelfde helaas hou nog steeds niks binnen, maar Vocht gaat gelukkig beter als met Arwen destijds en veel heel veel plat/slapen en stug dooreten en drinken :+ zodat Ik geen ketonen krijg. En daarmee opname kan voorkomen!
Geestelijk nu na vorige week 16 uur lang alleen gal spugen er enorm doorheen wel weer ok.
Ik stond letterlijk op het punt om het zkh te bellen om de baby weg te laten halen..
En daar schrok ik zo van en dikke paniek om depressief te worden. Alles waar Ik zo hard voor gewerkt heb , bang dat te verliezen. Maar D. Is zo enorm lief en steunt me goed en na goede gesprekken en even toegeven aan alles hielpen goed! Dus dat gaat nu wel goed weer :)
Maar wel reden dat Ik hier niet echt post. En niet in lijst wil nog.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_96911843
Ik kan een datumdrieling doen met mijn stiefdochter en haar stiefzus. Van wie de stiefzus óók al is bevallen op 8-8-9, net als ik, en ondanks dat ik haar verder niet ken, begint het dusdanig ingewikkeld te worden dat we echt een mooie soap zouden kunnen vormen, deze familie :')

Och jeetje evenstar toch.. had het een beetje gemist geloof ik. Wat ongelooflijk zwaar... :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_96911873
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 21:55 schreef Kleurdoos het volgende:
onee ik was teruggezet naar de 19e :D (in de eerste instantie 22 okt, daar ga ik zelf nog steeds vanuit ivm cyclus, dus we kunnen voor een datumdrieling gaan, met Susie)
We hebben dus gewoon geruild! Volgens mijn cyclus (ivf nota bene) is het de 19e, maar echo's zeggen anders..
  maandag 16 mei 2011 @ 22:01:42 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_96912274
Gefeliciteerd Nirak! Mooie datum ;)

Wat vervelend voor Danic! Hoop dat het toch snel is opgelost.

Ik heb vandaag te lang mijn laarzen aangehad ( ben op training en het weer is ook niet slipperproof), nu heb ik dus vocht in de kuiten en niet in mijn enkels.... Erg raar gezicht zo!
:D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 16 mei 2011 @ 22:36:29 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96915233
Innepin; wat lijkt me dat een bizarre situatie zeg!! je stiefdochter en je stiefzus tegelijk met je zwanger :D!
wordt je misschien wel op dezelfde dag, moeder als oma ..... vreemd!

Danic; sterkte en succes!!!

Ienemini nog steeds niet gesignaleerd??? ik ben zoooo nieuwsgierig!!

ik heb mijn late dienst er bijna weer op zitten... en het gaat vrij goed. Niet al te druk gehad...
hopen dat ik straks een beetje kan slapen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')