Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.quote:
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.
Het verschil zit in de nuance. Bij ja, mits is de kans groot op een ja; bij nee tenzij neigt het sterk naar nee...
Ik stond een paar maande terug voor ene lastige keuze. Ik gebruikte dat zinnetje toen ook![]()
Weet je ik stond een paar man
Nee, dat moest weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.
Jan Smit doet het commentaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Jan Smit klaagt steeds dat de 3J's niet door zijn.
Die is leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
En dan is het nu tijd voor wat nieuwerwetse muziek:
Gij hebt iets met de Autobahn hè?quote:
Enge vent ben je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vriendin wil dit samen op de tv volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huh? Heb je die nog niet afgezien dan?
Ik vind dat inderdaad niet normaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Niet normaal op Nieuwsuur, dom Nederlands mokkeltje is zwanger geworden van een Tunesier en met hem getrouwd. Nu zit de persoon in kwestie vast op Lampedusa en wordt steeds weer terug gestuurd. Hij mag NL niet in omdat z'n vrouw (NL-mokkeltje van 23) geen baan heeft.
Die is tof.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Die doet me denken aan het volgende, de tekst is ook zo heerlijk:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Als ik lang in de auto zit en mijn eigen muziek zat ben dan zet ik nog wel regelmatig BNR Nieuwsradio op, zitten regelmatig erg interessante programma's / gasten bij.quote:
OVT is vaste prik hier. Voor de rest vooral muziekspeler aansluiten op radioquote:
Da's wel een beetje Ongristelijk hoorquote:
Christenen mogen ook feest vieren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's wel een beetje Ongristelijk hoor
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen sex voor het huwelijk hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.
Dat zag ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.
Nee, nooit gehadquote:
We zullen zienquote:
Neem nog een wokdaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
Verwarde ik even het PVV-topic met de SC. Dat was erg verwarrend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
Verwarde ik even het PVV-topic met de SC. Dat was erg verwarrend.
Geen huwelijk voor de sex.quote:
Is dat een Brabantse variant op wokken?quote:
Goeiequote:
Was even bang dat Dr. Nikita opeens in de SC begon te posten.quote:
Nee, FOK!s voor wodkaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is dat een Brabantse variant op wokken?
o, ben niet bekend met de taal in kwestiequote:
Morgen ook maar doen ja. Kan ik live huilen als het weer niet lukt voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Even DE wedstrijd van de eredivisie besteld. Morgen weer een vol huis.
Radio 1, Langs de lijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Even DE wedstrijd van de eredivisie besteld. Morgen weer een vol huis.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Morgen ook maar doen ja. Kan ik live huilen als het weer niet lukt voor Ajax.
Jammer dat digitaal een paar seconden achterloopt op analoog.quote:
Dat neem ik voor lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat digitaal een paar seconden achterloopt op analoog.
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.Daar moet je even doorheen prikken. Reken maar dat die christelijke mensen uiteindelijk net zo hard kunnen zuipen als neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een oudbollig gedoe.quote:
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.quote:
Hé, 't is nog altijd beter dan Feyenoordquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.
Twente is geen topclub. Ajax, PSV en Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Dutchnative het volgende:
Ik las vandaag in Tubantia dat er ook Twente-Condooms zijn
Proest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Twente is geen topclub. Ajax, PSV en Feyenoord wel.
Hij post hier onder 'mutant01'.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
Welk stuk mannelijk schoon is jouw UI eigenlijk, Voorschrift?
Ik zie ze regelmatig lopen, met hun rokjes en haren in een knotje, maar volgens mij zijn het gewoon bloedgeile meisjes, de puberteit wacht immers ook niet tot het huwelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen prikken. Reken maar dat die christelijke mensen uiteindelijk net zo hard kunnen zuipen als neuken.
Ik meen dat ie Alex heet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
Welk stuk mannelijk schoon is jouw UI eigenlijk, Voorschrift?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie ze regelmatig lopen, met hun rokjes en haren in een knotje, maar volgens mij zijn het gewoon bloedgeile meisjes, de puberteit wacht immers ook niet tot het huwelijk.
quote:
In bijna elke uithoek van de wereld kennen ze die drie clubs en hebben ze supporters. Twente heeft in Nederland wat bekendheid en rondom Enschede wat fans.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proest.
Ja, in jouw jeugd wellicht, maar toen was de TV net uitgevonden.
Ik zag het in het linkje staan toen mutant die foto posttequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Jullie weten dan meer dan mij, ik ken hem niet.
Tja, ze presteren tenminste.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef betyar het volgende:
[..]
In bijna elke uithoek van de wereld kennen ze die drie clubs en hebben ze supporters. Twente heeft in Nederland wat bekendheid en rondom Enschede wat fans.
Twente is geen topclub.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, ze presteren tenminste.
Kan je van de anderen niet zeggen.
Pas?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
En nu bier. Morgen pas om 05.30 uit mijn bed.
Geen idee, hij heeft wel smaak in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag het in het linkje staan toen mutant die foto postte![]()
Volgens mij heet Mutant01 bepaald geen Alex
Het is een mooie vent, dat is zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel smaak in ieder geval.
Yep, lopen er te weinig van in het wild helaas.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een mooie vent, dat is zeker.
Op die manierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Vissen. Om 06.10 staat mijn vismaat op de oprit.
Wie was de laatste club met een internationale prijs? Zeg het eens!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hé, 't is nog altijd beter dan Feyenoord
Maar als ik al die fans zo zie
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wie was de laatste club met een internationale prijs? Zeg het eens!
Ik weet niet welke club de Champions League heeft gewonnen dit jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoelt die club uit Zeeland?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die club uit Zeeland?
Oh dat is waar ook, die bestaan niet.
We hadden het over het Nederlandse voetbal. En de laatste CL-winnaar was Inter Milan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet welke club de Champions League heeft gewonnen dit jaar
sjjjttquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We hadden het over het Nederlandse voetbal. En de laatste CL-winnaar was Inter Milan.
PSV, Ajax en Twente vlogen er allemaal tegelijk uit volgens mij in internationaal voetbal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Ik zou niet weten wie als laatste van de 18 clubs een internationaal clubtoernooitje als voorbereiding op het nieuwe seizoen heeft gewonnen.
VC Vlissingen heeft nog betaaldvoetbal gespeeld. Ik ben vandaag nog in hun stadion geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die club uit Zeeland?
Oh dat is waar ook, die bestaan niet.
Toen we nog een Stadthouder hadden zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef Zeeland het volgende:
[..]
VC Vlissingen heeft nog betaaldvoetbal gespeeld. Ik ben vandaag nog in hun stadion geweest.
Oefentoernooitjes tellen natuurlijk niet mee als prijzen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Ik zou niet weten wie als laatste van de 18 clubs een internationaal clubtoernooitje van vorig jaar als voorbereiding op het nieuwe seizoen heeft gewonnen.
Ik bedoel zo'n toernooitje zoals de Amsterdam Tournament.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
PSV, Ajax en Twente vlogen er allemaal tegelijk uit volgens mij in internationaal voetbal.
Dit seizoen*
Zijn best serieus, een kleine krachtmeting tevens winnen ze een krat lokaal bier en een paar honderd euro.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oefentoernooitjes tellen natuurlijk niet mee als prijzen.
'90 - '92.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toen we nog een Stadthouder hadden zeker?
Ach, als dat een prijs is dan is 10 Duitse vrienden uitnodigen voor een BBQ in m'n achtertuin een Europees staatsbanket.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n toernooitje zoals de Amsterdam Tournament.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als dat een prijs is dan is 10 Duitse vrienden uitnodigen voor een BBQ in m'n achtertuin een Europees staatsbanket.
He bah, heb ik dat nog net meegemaakt.quote:
In dat geval heb ik ook al eens een 'internationale' prijs gepakt. Op voetbalrijs in Duitsland.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Zijn best serieus, een kleine krachtmeting tevens winnen ze een krat lokaal bier en een paar honderd euro.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als dat een prijs is dan is 10 Duitse vrienden uitnodigen voor een BBQ in m'n achtertuin een Europees staatsbanket.
Is dat lekker? Zeeuwse rijst?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ook al eens een 'internationale' prijs gepakt. Op voetbalrijs in Duitsland.
Hee FOK! heeft een internationaal kampioen in POL rondhangen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:38 schreef Zeeland het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ook al eens een 'internationale' prijs gepakt. Op voetbalrijs in Duitsland.
Het is toch niet te gleuven. Zelfs phmpstyle bakte ze niet zo bruin.quote:
* Zeeland wacht op de eerste aanbedingen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee FOK! heeft een internationaal kampioen in POL rondhangen....
Nee, hij droeg enkel bruin.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is toch niet te gleuven. Zelfs phmpstyle bakte ze niet zo bruin.
ESC???quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:41 schreef Dutchnative het volgende:
Het is wel leuk hoor, dat nieuwe stemsysteem bij het ESC.
Ze stellen de ontknoping zo lang mogelijk uit
Hij was ook één van de grootste voorstanders van Bruin I.quote:
Eurovision Sonk Contest(Oost-Europese uitspraak)quote:
enigequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij was ook één van de grootste voorstanders van Bruin I.
Als hetero weet ik ook niet wat dat betekent.quote:
Die bullshit op tv is niet leuk en is nooit leuk geweest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Dutchnative het volgende:
E
[..]
Eurovision Sonk Contest(Oost-Europese uitspraak)
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als hetero weet ik ook niet wat dat betekent.
EVSFquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:43 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als hetro weet ik ook niet wat dat betekent.
Helaas. Hij was niet de enige voorstander.quote:
Too badquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Helaas. Hij was niet de enige voorstander.
Jesus, wat maak ik stomme fouten, maar... vandaag kan ik het KoosVogels excuus gebruiken.quote:
Yes, I did.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:47 schreef Voorschrift het volgende:
Hetero klopt toch wel?
O nvm.damn u ninjaedits!
Ik erger me dood aan de onrationele argumenten waar tegenstanders mee komen. Alle andere mogelijkheden om de uitdieping van de Westerschelde te compenseren zijn veel duurder. Het probleem van land terug geven aan de zee zie ik niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af, hoe kijk jij als Zeelander en milieuhippie tegelijk aan tegen de ontpoldering?
't is Irrationelequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan de onrationele argumenten waar tegenstanders mee komen. Alle andere mogelijkheden om de uitdieping van de Westerschelde te compenseren zijn veel duurder. Het probleem van land terug geven aan de zee zie ik niet.
Ik wel, het is bruikbaar en kostbaar land, met veel pijn en moeite gewonnen uit de zee. Op lange termijn lijkt het me verstandiger met een alternatief te komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan de onrationele argumenten waar tegenstanders mee komen. Alle andere mogelijkheden om de uitdieping van de Westerschelde te compenseren zijn veel duurder. Het probleem van land terug geven aan de zee zie ik niet.
Dan es't goo-dquote:
Het is:quote:
Bruikbaar een kostbaar land. Dat wordt altijd gezegd om natuur tegen te houden, maar nooit wanneer een woonwijk of manege wordt gebouwd. De alternatieven zijn een gotspe, buitendijkse alternatieven gaan miljoenen meer kosten. Veel meer dan de landbouw op dat gebiedje kan opbrengen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wel, het is bruikbaar en kostbaar land, met veel pijn en moeite gewonnen uit de zee. Op lange termijn lijkt het me verstandiger met een alternatief te komen.
Het is hier als vloeken in de kerk.quote:Maar goed, dacht dat je Zeelanderschap wellicht boven je milieuhippie mening stond.
Klopt.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het is:
I am drunk, zonder apostrof, of:
I'm drunk.
Maar in geen geval: 'am' voorafgegaan door een apostrof.
Koos komt er altijd mee weg.quote:
Doen wequote:
Jij bent Koos nietquote:
Jij hebt hier een andere statusquote:
Het is niet eerlijk, ooh nee!!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij hebt hier een andere status
Overigens maakt Koos over het algemeen veel minder taalfouten, of ik zie ze niet.
Dat mag je vinden.quote:
Goo-j nach!quote:
Kan ik me voorstellen, land teruggeven omwille van 'de Natuur' is onzin.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bruikbaar een kostbaar land. Dat wordt altijd gezegd om natuur tegen te houden, maar nooit wanneer een woonwijk of manege wordt gebouwd. De alternatieven zijn een gotspe, buitendijkse alternatieven gaan miljoenen meer kosten. Veel meer dan de landbouw op dat gebiedje kan opbrengen.
Op de lange termijn lijkt me het een goed idee om de Westerschelde meer ruimte te geven.
[..]
Het is hier als vloeken in de kerk.
Ik ben blij dat het mag van jou.quote:
equote:
Anders moet die natuur buitendijks worden aangelegd. Nu gaan ze de alternatieven opnieuw onderzoeken en uiteindelijk zal het volgende blijken ... ze zijn niet haalbaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, land teruggeven omwille van 'de Natuur' is onzin.
Dat moet dan maar.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Anders moet die buitendijks worden aangelegd en niet haalbaar. Nu gaat de alternatieven opnieuw onderzocht worden en uiteindelijk zal het volgende blijken ... ze zijn niet haalbaar.![]()
Die natuur moet toch aangelegd worden of wil jij het verdrag met Vlaanderen openbreken?
Ja alsof Antwerpen daar blij mee zou zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:17 schreef Zeeland het volgende:
We hadden nooit aan die verdieping van de Westerschelde moeten beginnen.
Nee, we zeggen gewoon dat de natuur ons geen bal kan schelen, en die vogels en plantjes en visjes onze rug op kunnen, en we eens in de zoveel tijd wel wat modder op de kade willen smijten met een baggeraar en klaar is kees.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:16 schreef Zeeland het volgende:
Vlaanderen zal niet blij met ons zijn. En dat alleen om dat kleine stukje grond, ik kan er met mijn verstand niet bij.
Leg er een paar schepen neer à la vroeger tijdenquote:Op zondag 15 mei 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja alsof Antwerpen daar blij mee zou zijn.
Kost teveel, gewoon een ijzeren ketting spannen net als vroeger, of anders maar wat mijnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Leg er een paar schepen neer à la vroeger tijden
Mijnen is een goeie.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kost teveel, gewoon een ijzeren ketting spannen net als vroeger, of anders maar wat mijnen.
Ja ach, de zelfbenoemde partij der nuance en intellectuelen blijft maar verbazen hoe infantiel ze zijn.quote:
Ah, de pot is weer de ketel aan het verwijten?quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach, de zelfbenoemde partij der nuance en intellectuelen blijft maar verbazen hoe infantiel ze zijn.
Discriminatie!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, de pot is weer de ketel aan het verwijten?
Waarom wil je uberhaubt aan zandsuppletie doen als de natuur je niet kan schelen? Dan laat je de slikken en schorren toch gewoon verdwijnen.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, we zeggen gewoon dat de natuur ons geen bal kan schelen, en die vogels en plantjes en visjes onze rug op kunnen, en we eens in de zoveel tijd wel wat modder op de kade willen smijten met een baggeraar en klaar is kees.
Goedkoper dan alle alternatieven, milieu"on"vriendelijk, maar dat boeit geen ene zak.
Koffie uit een pot of ketel maakt ook niks uit.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:24 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah, de pot is weer de ketel aan het verwijten?
Omdat het gebaggerd moet worden voor de haven van Antwerpen, en die haven is wat belangrijker dan een paar vogels. Ja niet voor een stel autisten zo blijkt maar weer, maar een redelijk mens gaat nog liever met de shotgun daar huishouden dan miljoenen over de balk te gooien voor een "natuurgebied".quote:Op zondag 15 mei 2011 00:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaubt aan zandsuppletie doen als de natuur je niet kan schelen? Dan laat je de slikken en schorren toch gewoon verdwijnen.
Overigens slaat het nergens op dat zandsuppletie goedkoper zou zijn dan het doorsteken van een dijkje.
Vond die anticampagne tegen de VVD werkelijk héérlijk.quote:
Lol. Jij bent echt erg... en verurbaniseerd.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gebaggerd moet worden voor de haven van Antwerpen, en die haven is wat belangrijker dan een paar vogels. Ja niet voor een stel autisten zo blijkt maar weer, maar een redelijk mens gaat nog liever met de shotgun daar huishouden dan miljoenen over de balk te gooien voor een "natuurgebied".
Tenminste, net zoals bouwprojecten die stil komen te liggen door wat slakjes, dassen of bepaalde varens. Ik ging 's avonds wel met een gifspuit of rattengif in het rond strooien, smeerzooi.
Oh, maar je had het over bagger op de kade gooien. Ik dacht dat je de schorren wilde ophogen, iets wat behoorlijk duur is en ook nadelen heeft voor de schorren. Overigens hoeft er totaal niet gebaggerd te worden, de laatste verdieping (IV) is juist afgerond. De ontpoldering is de wettelijke compensatie voor de eerste drie verdiepingen. Voor de vierde verdieping is geen compensatie nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het gebaggerd moet worden voor de haven van Antwerpen, en die haven is wat belangrijker dan een paar vogels. Ja niet voor een stel autisten zo blijkt maar weer, maar een redelijk mens gaat nog liever met de shotgun daar huishouden dan miljoenen over de balk te gooien voor een "natuurgebied"
Tenminste, net zoals bouwprojecten die stil komen te liggen door wat slakjes, dassen of bepaalde varens. Ik ging 's avonds wel met een gifspuit of rattengif in het rond strooien, smeerzooi.
Oke, die dag breekt toch niet aan.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Jij bent echt erg... en verurbaniseerd.
Als ooit de pleuris uitbreekt en we terug geduwd worden naar nature living moet je niet bij mij aankloppen voor survival tactics, oke?
Ja-ja hoe het ook heet, je snapt me wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Oh, maar je had het over bagger op de kade gooien. Ik dacht dat je de schorren wilde ophogen, iets wat behoorlijk duur is en ook nadelen heeft voor de schorren. Overigens hoeft er totaal niet gebaggerd te worden, de laatste verdieping (IV) is juist afgerond. De ontpoldering is de wettelijke compensatie voor de eerste drie verdiepingen. Voor de vierde verdieping is geen compensatie nodig.
Overigens wordt het bagger niet op de kade gespoten maar in de nevengeulen. Wel zo verstandig om geen zand uit het systeem te halen, dan blijft er niet veel over van de Westerschelde behalve een bak met water.
Ik geloof je. Maar ook ik ben VVD'er en heb wel een groen hart.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oke, die dag breekt toch niet aan.
Maar ik meen het, ik heb niks met dergelijke zielige beschermingsplannen waardoor hele projecten stil komen te liggen, gewoon 's nachts afschieten die dassen of die planten er uit trekken, klaar.
Er is het een en ander doorgeschoten.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oke, die dag breekt toch niet aan.
Maar ik meen het, ik heb niks met dergelijke zielige beschermingsplannen waardoor hele projecten stil komen te liggen, gewoon 's nachts afschieten die dassen of die planten er uit trekken, klaar.
Ik snap het wel. Ramp voor de vogelstand zo'n instelling. Voor de visstand en de waterkwaliteit is het ook niet fijn. En de veiligheid van Antwerpen ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja-ja hoe het ook heet, je snapt me wel.
Geeft niet, ik weet dat ouderen wat meer rust nodig hebben en derhalve zich niet volledig meer kunnen inzetten voor bepaalde dingen, maar ik respecteer dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar ook ik ben VVD'er en heb wel een groen hart.
Daarnaast ben ik ouder dan jij, dus je meerdere. Je hebt voorlopig niks te vertellen en mag met je handjes over elkaar je ergeren hoe de oude van dagen er wel om geven en er zorg voor dragen.
![]()
Maak jij je nou maar druk om maatpakken en imago. Die tijd hebben wij gehad aangezien het al een vanzelfsprekendheid is en we ons druk maken om zaken die er wel toe doen.
Whehehe, opaatje. Weheheh.quote:Op zondag 15 mei 2011 00:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarnaast ben ik ouder dan jij, dus je meerdere.
Leuke twist. Feit blijft dat ouderen de nodige ervaring en overzicht bezitten. Dus, sit back and enjoy the experience.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niet, ik weet dat ouderen wat meer rust nodig hebben en derhalve zich niet volledig meer kunnen inzetten voor bepaalde dingen, maar ik respecteer dat.
Pas maar op. Dit "Opaatje" heeft meer in zijn mars dan jij in je nuts.quote:
Ik hoef anders geen Viagra te slikken om 'm omhoog te krijgen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pas maar op. Dit "Opaatje" heeft meer in zijn mars dan jij in je nuts.
Dat is waar, maar af en toe moet er wat verse olie in, dat is dan maar het geluid dat ik produceer, anders roesten die oudjes ook zo snel vast he, voor je het weet hebben ze weer hogere AOW of Pensioenen nodig omdat ze niks willen doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leuke twist. Feit blijft dat ouderen de nodige ervaring en overzicht bezitten. Dus, sit back and enjoy the experience.
Jij jonge poepert kunt wel lekker schreeuwen maar geluid is ook maar geluid.
Dat stop je toch niet in een Mars, bahbahquote:Op zondag 15 mei 2011 01:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Pas maar op. Dit "Opaatje" heeft meer in zijn mars dan jij in je nuts.
Marianne Faithfull wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat stop je toch niet in een Mars, bahbah
Hey, je hebt in mijn post historie zitten neuzen.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat stop je toch niet in een Mars, bahbah
Ik de eerst komende 30 jaar ook niet.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik hoef anders geen Viagra te slikken om 'm omhoog te krijgen.
Nee? Of is dat een grap die woosh over mijn hoofd vliegt?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hey, je hebt in mijn post historie zitten neuzen.
Klopt. Wij als groot regenten laten jonge schreeuwertjes als jij opdraaien voor de rotzooi. Je zult de eerst ook niet zijn nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, maar af en toe moet er wat verse olie in, dat is dan maar het geluid dat ik produceer, anders roesten die oudjes ook zo snel vast he, voor je het weet hebben ze weer hogere AOW of Pensioenen nodig omdat ze niks willen doen.
Daar moeten dan toch de nuttige mensen voor opdraaien.
Nah, vond het extreem frappant dat je na een discussie met mij elders ineens hier op me reageert terwijl je hier nauwelijks komt.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee? Of is dat een grap die woosh over mijn hoofd vliegt?
Daar zit meer achter 3-voud! Ze houdt je in de gaten!quote:Op zondag 15 mei 2011 01:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, vond het extreem frappant dat je na een discussie met mij elders ineens hier op me reageert terwijl je hier nauwelijks komt.
Maar ik zal je maar op je rode ogen en white fangs geloven.
Nee ben bij vlagen veel op dit forum. Heb een blessure dus kan eigenlijk niet zo veel anders doen deze dagen dan mijn tijd verspillen op internetquote:Op zondag 15 mei 2011 01:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, vond het extreem frappant dat je na een discussie met mij elders ineens hier op me reageert terwijl je hier nauwelijks komt.
Maar ik zal je maar op je rode ogen en white fangs geloven.
sssht verraad mijn secret crush nou niet -.-quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit meer achter 3-voud! Ze houdt in de gaten!
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zit meer achter 3-voud! Ze houdt je in de gaten!
Pfff... daar zit ik ook voor op fok enzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sssht verraad mijn secret crush nou niet -.-
Gaat het al al iets beter met die blessure?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sssht verraad mijn secret crush nou niet -.-
Niet echt alhoewel grote hoeveelheden bier de pijn wel verzachtenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:39 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaat het al al iets beter met die blessure?
Wat voor blessure heb je opgelopen dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet echt alhoewel grote hoeveelheden bier de pijn wel verzachten
Nee is eigenlijk heel erg vervelend, had gedacht een paar dagen er last van te hebben maar dat lijkt nu eerder een paar weken te worden
Aan de andere kant krijg ik nu eindelijk wel wat typ-werk gedaan
Nou ja, het lijkt me vooral kut dat je zo weinig beweging krijgt. Zo'n semi-academisch leven (met vooruitzicht op volledig academisch) is grotendeels al zittend, maar nu al helemaal. Van veel niks doen word ik sowieso al een beetje suffer.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet echt alhoewel grote hoeveelheden bier de pijn wel verzachten
Nee is eigenlijk heel erg vervelend, had gedacht een paar dagen er last van te hebben maar dat lijkt nu eerder een paar weken te worden
Aan de andere kant krijg ik nu eindelijk wel wat typ-werk gedaan
Zwaar gekneusde ribbenquote:
Ja ik wilde net weer meer gaan sportenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me vooral kut dat je zo weinig beweging krijgt. Zo'n semi-academisch leven (met vooruitzicht op volledig academisch) is grotendeels al zittend, maar nu al helemaal. Van veel niks doen word ik sowieso al een beetje suffer.
Al is het wel relaxed dat je even geen verplichtingen hebt in de zin van ergens heengaan en een drukke agenda.
Pijnlijk en vervelend. Beterschap dan maar.quote:
Oh ja, deadlines. Die had ik ook nog.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja ik wilde net weer meer gaan sporten
Iets meer rust is inderdaad wel handig, heb erg veel deadlines komende tijd dus wat gedwongen focus komt goed uit!
Daar heb ik altijd wel een reden voorquote:Op zondag 15 mei 2011 02:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oh ja, deadlines. Die had ik ook nog.Zoals ik het hoor duurt het nog wel een paar weken voordat jij weer vrolijk op en neer stuitert. Maar ach, nu kun je wel elke dag op legitieme wijze veel bier consumeren.
beterquote:
Ze zeggen dat er een moment komt dat je volwassen wordt en daar geen last meer van hebt...quote:Op zondag 15 mei 2011 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ook, ik werk ook beter onder druk. Maar dat zou niet nodig moeten zijn
Dat moment ben ik op m'n 40e nog niet tegengekomenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ze zeggen dat er een moment komt dat je volwassen wordt en daar geen last meer van hebt...
Oja, jouw S-fimpje ff kijkenquote:Op zondag 15 mei 2011 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
Zo he, hier in Apeldoorn allemaal figuren in Ajaxshirts die op weg naar het station zijn om hun club live te zien verliezen.
Dat is nu al de tweede keerquote:Op zondag 15 mei 2011 06:36 schreef betyar het volgende:
Mijn vismaat is er nog niet![]()
![]()
Weer voor Jan Lul vroeg opgestaan.
Maat van me liep net voor zijn 40e tegen een burnout aan, onder meer vanwege het altijd maar uitstellen tot vlak voor de deadlines en dan desnoods een nachtje doorhalenquote:Op zondag 15 mei 2011 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moment ben ik op m'n 40e nog niet tegengekomen
Goede zaak, goede zaak. Wij zaten in een achtertuin ook om het vuur, was goed te doen. Wel wat kleiner dan een echt kampvuur natuurlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 11:37 schreef Boze_Appel het volgende:
du_ke, jij mag ook tevreden zijn. Ik heb gister gekampvuurt.
Dat heb ik dus met het WK.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:11 schreef Friek_ het volgende:
FC Twente uiteraard. Ik geef verder geen flikker om voetbal, maar gefrustreerde Ajacieden zijn prachtig.
Nee, ik hou van echte sporten, niet van zeikwijven die mietig op de grond vallen.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef 3-voud het volgende:
Zo, nog voetballiefhebbers hier die zo direct een paar uur afwezig zijn? (zoals mij)
Absoluut waar. Ik denk dat ik een rondje ga steppen en genieten van de rust omdat half Nederland achter de TV/in de kroeg zit.quote:Op zondag 15 mei 2011 12:15 schreef 3-voud het volgende:
Ik moet wel lachen om jullie reacties. Zo veel mensen, zo veel vreugd en voorkeuren.
Des te mooier dan maar. Anders is het ook zo saai.
Yup, Oude Markt, Twentee!quote:Op zondag 15 mei 2011 12:02 schreef 3-voud het volgende:
Zo, nog voetballiefhebbers hier die zo direct een paar uur afwezig zijn? (zoals mij)
En als ja, voor wie ben je?
Jij hield toch niet van Proleten?quote:
Prachtig. Veel plezier gewenst kerel.quote:
Ik heb de clue ook nog niet gevondenquote:
Precies, echte mannen sport tenminstequote:Op zondag 15 mei 2011 12:13 schreef du_ke het volgende:
De Giro klimt met Weening in het roze de Etna, die op uitbarsten staat, op. Daar kijk ik liever naar.
Lofar, moderne radiotelescoop ergens op de Drentse hei.quote:
quote:
Een punt heeft ze we'll, wielrennen is zum kotzen. Al helemaal die amateurs die rijden alsof de hele weg voor ze is afgezet.quote:
Ja kom op zeg, wielrennen. Dat is net zo suf als naar F1 kijken.quote:
Wat mij betreft nog iets suffer zelfsquote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, wielrennen. Dat is net zo suf als naar F1 kijken.
Ga jij maar eens de Giro, een klassieker of de Tour rijden. Ik zie die nette miljonair jongetjes op het veld dat nog niet doen.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een punt heeft ze we'll, wielrennen is zum kotzen. Al helemaal die amateurs die rijden alsof de hele weg voor ze is afgezet.
Strikt genomen kan je nooit ergens over oordelen als je er zelf niet bij bent geweest.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, yes, er is weer een topic over de Armeense Genocide geopend. Dat is altijd lachen.
Die fipoquote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef dotCommunism het volgende:
Haha, yes, er is weer een topic over de Armeense Genocide geopend. Dat is altijd lachen.
F1 is suf inderdaad. Ieder zijn gebrek en ik vind wielrennen gewelig. Voetbal vind ik over het algemeen saai (behalve messi soms). Laatste wedstrijd voor mij was in de kuip Feyenoord-Ajax in 1988 ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:17 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, wielrennen. Dat is net zo suf als naar F1 kijken.
Kijk je toevallig ook curling?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
F1 is suf inderdaad. Ieder zijn gebrek en ik vind wielrennen gewelig. Voetbal vind ik over het algemeen saai (behalve messi soms). Laatste wedstrijd voor mij was in de kuip Feyenoord-Ajax in 1988 ofzo.
Maar goed, ik kijk ook graag snooker
F1 suf vinden maar wel graag naar snooker kijken.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
F1 is suf inderdaad. Ieder zijn gebrek en ik vind wielrennen gewelig. Voetbal vind ik over het algemeen saai (behalve messi soms). Laatste wedstrijd voor mij was in de kuip Feyenoord-Ajax in 1988 ofzo.
Maar goed, ik kijk ook graag snooker
Nou inderdaadquote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de Giro, een klassieker of de Tour rijden. Ik zie die nette miljonair jongetjes op het veld dat nog niet doen.
I knowquote:Op zondag 15 mei 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
F1 suf vinden maar wel graag naar snooker kijken.
Hoezo raar?
Vind Football leuker om te zien.quote:
Vind het leuk om te kijken.quote:
Wat een prachtig plaatje. Ik dacht aan een landwinningsgebied in het midden oostenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
Lofar, moderne radiotelescoop ergens op de Drentse hei.
Ja daarom plaatste ik het ook, het ziet er zo onnederlands uitquote:Op zondag 15 mei 2011 13:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een prachtig plaatje. Ik dacht aan een landwinningsgebied in het midden oosten
Hetzelfdequote:
Moet jij niet naar de kerk? Zondag is ook een rustdag dus wat doe je op Fok!...dat zal god niet leuk vinden.quote:
Fokken is ook zondagsrust.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet jij niet naar de kerk? Zondag is ook een rustdag dus wat doe je op Fok!...dat zal god niet leuk vinden.
En daarom moet ik wielrennen leuk vinden?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga jij maar eens de Giro, een klassieker of de Tour rijden. Ik zie die nette miljonair jongetjes op het veld dat nog niet doen.
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=60861b0a2a1536d2quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Dutchnative het volgende:
Echtgaaf, waar halen kerken hun hosties eigenlijk vandaan?
Dank.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#scl(...)&fp=60861b0a2a1536d2
Hoe bedoel je dat, 'waar halen kerken hun hotties vandaan'?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Dutchnative het volgende:
Echtgaaf, waar halen kerken hun hosties eigenlijk vandaan?
Nee hoor, zeg ik toch nergens. Ik geef alleen aan waarom ik wielrennen interessanter vind dan voetbal.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarom moet ik wielrennen leuk vinden?
Volgens de VVD is shoppen ook zondagsrust. Waarom Fokken dan niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 13:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet je eigen interpretatie aan zondagrust geven vader.
Waar ze die kopenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat, 'waar halen kerken hun hotties vandaan'?
De VVD zijn dan natuurlijk ook een stelletje heidenen eerwaarde.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Volgens de VVD is shoppen ook zondagsrust. Waarom Fokken dan niet?
Een moeilijke keuze nog welquote:Op zondag 15 mei 2011 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
In drie maten zelfs. Klein, middelgroot en groot.
Maar ook niet te weren.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Waar ze die kopen![]()
Overigens, volgens mij horen kerken geen hotties aan te trekken
Heb uw vijanden lief.quote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
De VVD zijn dan natuurlijk ook een stelletje heidenen eerwaarde.
Leg dat maar aan Dick Berlijn uitquote:
Wel vermakelijke heidenenquote:Op zondag 15 mei 2011 13:49 schreef Tem het volgende:
[..]
De VVD zijn dan natuurlijk ook een stelletje heidenen eerwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |