Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.quote:
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.
Het verschil zit in de nuance. Bij ja, mits is de kans groot op een ja; bij nee tenzij neigt het sterk naar nee...
Ik stond een paar maande terug voor ene lastige keuze. Ik gebruikte dat zinnetje toen ook![]()
Weet je ik stond een paar man
Nee, dat moest weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.
Jan Smit doet het commentaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Jan Smit klaagt steeds dat de 3J's niet door zijn.
Die is leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
En dan is het nu tijd voor wat nieuwerwetse muziek:
Gij hebt iets met de Autobahn hè?quote:
Enge vent ben je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vriendin wil dit samen op de tv volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huh? Heb je die nog niet afgezien dan?
Ik vind dat inderdaad niet normaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Niet normaal op Nieuwsuur, dom Nederlands mokkeltje is zwanger geworden van een Tunesier en met hem getrouwd. Nu zit de persoon in kwestie vast op Lampedusa en wordt steeds weer terug gestuurd. Hij mag NL niet in omdat z'n vrouw (NL-mokkeltje van 23) geen baan heeft.
Die is tof.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Die doet me denken aan het volgende, de tekst is ook zo heerlijk:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |