Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.quote:
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Echt een politieke uitspraak van Lubbers. En ja, Lubbers is wollig, maar dat was in lastige debatten wel zijn kracht. Hij wist met die gevleugelde woorden heel makkelijk te laveren tussen de gesloten vragen die college politici en journalisten op hem afvuurden.
Het verschil zit in de nuance. Bij ja, mits is de kans groot op een ja; bij nee tenzij neigt het sterk naar nee...
Ik stond een paar maande terug voor ene lastige keuze. Ik gebruikte dat zinnetje toen ook![]()
Weet je ik stond een paar man
Nee, dat moest weg.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:22 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Die laatste zin heb je volgens mij niet helemaal af gemaakt.
Jan Smit doet het commentaar?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens over. Jan Smit klaagt steeds dat de 3J's niet door zijn.
Die is leukquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
En dan is het nu tijd voor wat nieuwerwetse muziek:
Gij hebt iets met de Autobahn hè?quote:
Enge vent ben je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vriendin wil dit samen op de tv volgenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Huh? Heb je die nog niet afgezien dan?
Ik vind dat inderdaad niet normaal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
Niet normaal op Nieuwsuur, dom Nederlands mokkeltje is zwanger geworden van een Tunesier en met hem getrouwd. Nu zit de persoon in kwestie vast op Lampedusa en wordt steeds weer terug gestuurd. Hij mag NL niet in omdat z'n vrouw (NL-mokkeltje van 23) geen baan heeft.
Die is tof.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Die doet me denken aan het volgende, de tekst is ook zo heerlijk:quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:45 schreef Voorschrift het volgende:
Een van mijn favoriete songs voor in de auto.
Als ik lang in de auto zit en mijn eigen muziek zat ben dan zet ik nog wel regelmatig BNR Nieuwsradio op, zitten regelmatig erg interessante programma's / gasten bij.quote:
OVT is vaste prik hier. Voor de rest vooral muziekspeler aansluiten op radioquote:
Da's wel een beetje Ongristelijk hoorquote:
Christenen mogen ook feest vieren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Da's wel een beetje Ongristelijk hoor
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen sex voor het huwelijk hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.
Dat zag ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.
Nee, nooit gehadquote:
We zullen zienquote:
Neem nog een wokdaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
Verwarde ik even het PVV-topic met de SC. Dat was erg verwarrend.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
Verwarde ik even het PVV-topic met de SC. Dat was erg verwarrend.
Geen huwelijk voor de sex.quote:
Is dat een Brabantse variant op wokken?quote:
Goeiequote:
Was even bang dat Dr. Nikita opeens in de SC begon te posten.quote:
Nee, FOK!s voor wodkaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is dat een Brabantse variant op wokken?
o, ben niet bekend met de taal in kwestiequote:
Morgen ook maar doen ja. Kan ik live huilen als het weer niet lukt voor Ajax.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Even DE wedstrijd van de eredivisie besteld. Morgen weer een vol huis.
Radio 1, Langs de lijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Even DE wedstrijd van de eredivisie besteld. Morgen weer een vol huis.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:09 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Morgen ook maar doen ja. Kan ik live huilen als het weer niet lukt voor Ajax.
Jammer dat digitaal een paar seconden achterloopt op analoog.quote:
Dat neem ik voor lief.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Jammer dat digitaal een paar seconden achterloopt op analoog.
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, er zitten best knappe meisjes tussen.Daar moet je even doorheen prikken. Reken maar dat die christelijke mensen uiteindelijk net zo hard kunnen zuipen als neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een oudbollig gedoe.quote:
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.quote:
Hé, 't is nog altijd beter dan Feyenoordquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.
Twente is geen topclub. Ajax, PSV en Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ja, sinds 2004 al geen kampioen meer, dan doet Twente het nog beter, zelfs internationaal.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Dutchnative het volgende:
Ik las vandaag in Tubantia dat er ook Twente-Condooms zijn
Proest.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Twente is geen topclub. Ajax, PSV en Feyenoord wel.
Hij post hier onder 'mutant01'.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
Welk stuk mannelijk schoon is jouw UI eigenlijk, Voorschrift?
Ik zie ze regelmatig lopen, met hun rokjes en haren in een knotje, maar volgens mij zijn het gewoon bloedgeile meisjes, de puberteit wacht immers ook niet tot het huwelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen prikken. Reken maar dat die christelijke mensen uiteindelijk net zo hard kunnen zuipen als neuken.
Ik meen dat ie Alex heet.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Dutchnative het volgende:
Welk stuk mannelijk schoon is jouw UI eigenlijk, Voorschrift?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie ze regelmatig lopen, met hun rokjes en haren in een knotje, maar volgens mij zijn het gewoon bloedgeile meisjes, de puberteit wacht immers ook niet tot het huwelijk.
quote:
In bijna elke uithoek van de wereld kennen ze die drie clubs en hebben ze supporters. Twente heeft in Nederland wat bekendheid en rondom Enschede wat fans.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Proest.
Ja, in jouw jeugd wellicht, maar toen was de TV net uitgevonden.
Ik zag het in het linkje staan toen mutant die foto posttequote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:21 schreef Voorschrift het volgende:
Jullie weten dan meer dan mij, ik ken hem niet.
Tja, ze presteren tenminste.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef betyar het volgende:
[..]
In bijna elke uithoek van de wereld kennen ze die drie clubs en hebben ze supporters. Twente heeft in Nederland wat bekendheid en rondom Enschede wat fans.
Twente is geen topclub.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, ze presteren tenminste.
Kan je van de anderen niet zeggen.
Pas?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef betyar het volgende:
En nu bier. Morgen pas om 05.30 uit mijn bed.
Geen idee, hij heeft wel smaak in ieder geval.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zag het in het linkje staan toen mutant die foto postte![]()
Volgens mij heet Mutant01 bepaald geen Alex
Het is een mooie vent, dat is zeker.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, hij heeft wel smaak in ieder geval.
Yep, lopen er te weinig van in het wild helaas.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een mooie vent, dat is zeker.
Op die manierquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Vissen. Om 06.10 staat mijn vismaat op de oprit.
Wie was de laatste club met een internationale prijs? Zeg het eens!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hé, 't is nog altijd beter dan Feyenoord
Maar als ik al die fans zo zie
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Wie was de laatste club met een internationale prijs? Zeg het eens!
Ik weet niet welke club de Champions League heeft gewonnen dit jaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bedoelt die club uit Zeeland?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bedoelt die club uit Zeeland?
Oh dat is waar ook, die bestaan niet.
We hadden het over het Nederlandse voetbal. En de laatste CL-winnaar was Inter Milan.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet welke club de Champions League heeft gewonnen dit jaar
sjjjttquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We hadden het over het Nederlandse voetbal. En de laatste CL-winnaar was Inter Milan.
PSV, Ajax en Twente vlogen er allemaal tegelijk uit volgens mij in internationaal voetbal.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:33 schreef betyar het volgende:
Ik zou niet weten wie als laatste van de 18 clubs een internationaal clubtoernooitje als voorbereiding op het nieuwe seizoen heeft gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |