Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racooooonquote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee je moet er een punt achter zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef summer2bird het volgende:
Je bericht was leeg. Voer eerst een reactie in.
Gapen is geen reactie meer...
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er in mijn tweede van het vwo tijd hip was![]()
![]()
`
ik had al 2 keer de klote lapoquote:
quote:
Nee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee toch!? Dat was groep 8 voor ons!
Nou nou, het is maar gapen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee je moet er een punt achter zetten
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
join the clubquote:
Baasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterde
Duke Nukem FTW
Ik vind het stomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Wat is luister is al zo'n 8 jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterde
Duke Nukem FTW
daarom wil ik nooit de lapo, maar de vorige 2 waren verdorie allebei voor mij. lette niet opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist echt geen titel meer deze keer
Jij bent dan ook nog wip, komt vanzelf goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is luister is al zo'n 8 jaar hetzelfde
het is gewoon zieligquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdorie Yuki, je hebt gelijk! Ik dacht altijd dat ik dat al in groep 8 luisterde.
Het is Bon Jovi met "It's my life" waar we in groep 8 dan op los gingen.
Wip was ik 15-16 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog wip, komt vanzelf goed
Klas overgeslagen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens was ik 12 in de tweede, dus misschien was het bij jou wel in de eerste
Een ander woord voor geslachtsverkeer.quote:
Jij bent nog steeds wip. Of voel je je afgewerkt?quote:
toen was je nog een kwakjequote:
Ja.quote:
Stelletje perverts!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een ander woord voor geslachtsverkeer.
15 jaar geleden nietquote:
Dus geen nut gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Verdomme. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
puberteid staat ook weer zo raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijd
Uhhhhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds wip. Of voel je je afgewerkt?
Nijntje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Puberteitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
puberteid staat ook weer zo raar.
Ik wil deze :quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze: http://link.marktplaats.nl/449170844
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik stel gewoon voor om er puberzeit van te maken, zodat het Nederlands en het Duits weer een beetje meer overeen komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil deze :Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh, moet ik nu sorry zeggen?quote:
[..]
Ik wil deze :Kopen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan wordt het uitgesproken als poeberzeitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor om er puberzeit van te maken, zodat het Nederlands en het Duits weer een beetje meer overeen komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
puberteid staat ook weer zo raar.
Ik betaal niet voor wallpapersquote:
poebertseit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt het uitgesproken als poeberzeit
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Het nieuwe album is ook weer tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Racooooon.
Maybe I'm just a crazy fool,
who lives by the crazy rule
To bring happy thoughts,
happy thoughts to you.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor wallpapers
Ik ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor wallpapers
Jaa, uh ja datquote:
Mijn taalvaardigheden zijn dramatisch, ik weet het.quote:
[..]
Ik wil deze :eerlijk gezegd vindt ik het niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Die stonden gister nog hier om de hoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Racooooon. Maar ik ben niet geweest
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ik heb toch niet gezegd dat ik wilde delenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vindt ik het niks
Niet? Zelfs ik vind het een mooi snoetje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vindt ik het niks
Hey Droompjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Die stonden gister nog hier om de hoek. Maar ik ben niet geweest
Mja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn taalvaardigheden zijn dramatisch, ik weet het.![]()
Dat is dan wel mooi kut. Ik zou me dan zo onbegrepen voelen. Zeker omdat iedereen altijd roept dat je in die levensfase zoveel moet genieten.
Jammerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik wilde delen
Allez, hedde gij last van uwen poepert dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij spreek je het gewoon uit als poepertzeit.
dat hoeft dus ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik wilde delen
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Allez, hedde gij last van uwen poepert dan?
en dat wil wat zeggen`?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Zelfs ik vind het een mooi snoetje!
Ah ligt eraan met wie natuurlijkquote:
Gisteren? Wieso?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja.
Nu moet ik ineens heel hard aan gisteren denken![]()
Maar idd, het onbegrip van de omgeving is enorm.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vrouwen doen me niet zo veelquote:
ow en hallo dr34m3rquote:
Poeperzeit is gewoon een andere woord voor de tijd die je op de wc doorbrengt.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed!quote:
Oh, niet zo lang dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Poeperzeit is gewoon een andere woord voor de tijd die je op de wc doorbrengt.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down..
Never gonna give never gonna give... oehoe... give you up!
![]()
![]()
![]()
Gesprek met jongen in de kroeg. Never mindquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gisteren? Wieso?
*knuffel geeft*
mij wel, maar zoals gezegd, trekt die snoet me nietquote:
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
Ook hoiquote:
TT's van je ondertitel makenquote:
......quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
![]()
![]()
![]()
veel dieper kan het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
......
Het gaat met jou ook hard bergafwaarts tegenwoordig is het niet?
Moet ik hem even aanpassen voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat versta jij onder herrie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
ik heb zin om even wat herrie te luisteren
Iemand quoten iemand quote die jou quote terwijl je jezelf quote quote die zichzelf quotequote:
Het viel voorheen gewoon minder opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
......
Het gaat met jou ook hard bergafwaarts tegenwoordig is het niet?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik hem even aanpassen voor je?.
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
quote:
Moet je eens een dag met me omgaan, je zult verbaasd zijn hoe diep ik komquote:
of ik heb te weinig op of teveelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Iemand quoten iemand quote die jou quote terwijl je jezelf quote quote die zichzelf quote
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je eens een dag met me omgaan, je zult verbaasd zijn hoe diep ik kom
Chop Sueyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
ik heb zin om even wat herrie te luisteren
Te weinigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of ik heb te weinig op of teveel
het is vandaag een en al dubbel(on)zinnigheidquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Dáár kan ik niet over mee praten!
..
.
.
Oh wacht....
.
.:@
OMG!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat een baas!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O trouwens een primeur gehad afgelopen week, de eerste sollicitant die in plaats van "Met vriendelijke groet" "Leef met Passie!" onder zijn brief had gezetOmg
Gelijk aangenomen zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O trouwens een primeur gehad afgelopen week, de eerste sollicitant die in plaats van "Met vriendelijke groet" "Leef met Passie!" onder zijn brief had gezetOmg
Op het internet ben ik vrouw, ik heb geen e-penisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?
Patent op flapmutsio laplandioquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?
Direct aannemen! Hij / zij weet wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Aannemen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Absoluut niet, ik wil respectquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Direct aannemen! Hij / zij weet wat belangrijk is.
Is wel origineelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zet je stereo maar eens op 10quote:
Dan moet je nodig het poppetje voor je posts eens aanpassen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op het internet ben ik vrouw, ik heb geen e-penis
Ik zou voor het beste personeel gaan en deze weet what's up! Als je respect wil kan je ook wel een hond kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik wil respectEn ik hoef al helemaal niet van een sollicitant te horen wat ik moet doen
GF!!!quote:
Die laatste smiley is èèèècht viesquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
iemand Ernst Bobbie en de rest al gezien ?
WTF heb jij gespoten?quote:
quote:
Mijn foksmileys zijn een beetje roestigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die laatste smiley is èèèècht vies
Uh?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je nodig het poppetje voor je posts eens aanpassen....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou voor het beste personeel gaan en deze weet what's up! Als je respect wil kan je ook wel een hond kopen.
Dan heb jij nog nooit een hond een bord zien schoonlikken. Ze zijn bijzonder secuur in dat werkje!quote:
Bonjour, ça va?quote:
Daar hebben we een machine voor. Iemand moet het weer op zn plek zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een hond een bord zien schoonlikken. Ze zijn bijzonder secuur in dat werkje!
omdat ze hier om een uur of 4 zijn aangeredenquote:
droompjequote:
Zo'n blindengeleidehond! Die hebben geleerd voorwerpen op te ruimen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar hebben we een machine voor. Iemand moet het weer op zn plek zetten
Wie doet nou zo iets?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ze hier om een uur of 4 zijn aangereden
[..]
droompje![]()
![]()
Dat snappen ze daarboven niet hoor.. krijg je zo weer vragen of het wel gaat met ze....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
droompje![]()
![]()
Die zijn duurder dan cao loon hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n blindengeleidehond! Die hebben geleerd voorwerpen op te ruimen!
Dat bedoelde ik dus. Dat is 1......quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hoiquote:
Haiquote:
Snuitepluisjequote:
Wie ben jij?quote:
Mwah. Et vous?quote:
Eén keer aanschaffen en daarna wat kosten voor de voeding, dierenarts, etc.. Ik denk dat dat nooit meer kan zijn dan een werknemer á 20,000 euro.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die zijn duurder dan cao loon hoor
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
droompje![]()
![]()
Enigszins moe. Bijzonder kort, maar wel gezellig nachtje gehad.quote:
2...quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Het is gewoon NL!quote:
Hoiquote:
quote:
quote:
kuch ondertitel kuchquote:
quote:
Weggereden bedoel je?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Hmm... komt me vaag bekend voor.....quote:
quote:
Ik dacht echt dat je het tegen de user boven je had...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dreamer, you know you are a dreamer
Well, can you put your hands in your head? Oh no
I said, "Dreamer, you're nothing but a dreamer"
![]()
![]()
![]()
QFTquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je het tegen de user boven je had...
Had ie toch ook?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je het tegen de user boven je had...
Het is wel door jou dat ik eraan dachtquote:
superhoerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dreamer, you know you are a dreamer
I said, "Dreamer, you're nothing but a dreamer"
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik dacht dat je het tegen de user boven me hadquote:
Wijfquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen de user boven me had![]()
zit net ook idd te kijken naar de tijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weggereden bedoel je?.
Maar het was een behoorlijk eind, natuurlijk, onderweg hebben ze nog getankt en daarna was het zeker nog een uur of anderhalf a 2 rijden, schat ik in. Dus misschien zijn ze net thuis en dan moeten ze ook nog eten, neem ik aan.
quote:
Als ze slim zijn, laten ze het lekker in de trailer staan... morgen gaat uitladen snellerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zit net ook idd te kijken naar de tijd
en dan moeten ze ook nog alles uitladen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het tegen de user boven me had![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Jij met je "Crapforum"quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
Tijd voor voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk mop![]()
Tijd voor voedsel
EetsmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die smileys zijn leukerquote:
Tijd voor voedsel
SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:
quote:
quote:
Wat doet ie? Of ja, wat doet ie juist niet?quote:
volgens mij is al jouw muziek van vandaag van veel langer dan 20 jaar geleden hoor....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
It was twenty years ago today,
Sgt. Pepper taught the band to play
They've been going in and out of style
But they're guaranteed to raise a smile
So may I introduce to you
The act you've known for all these years
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
It was twenty years ago today,
Sgt. Pepper taught the band to play
They've been going in and out of style
But they're guaranteed to raise a smile
So may I introduce to you
The act you've known for all these years
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast lopen, dus niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doet ie? Of ja, wat doet ie juist niet?
meestal de gebruiker die de opdrachten geeftquote:
Niet allemaal, maar zoals ik al zei gaat het niet om " hip " maar om memoriesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
volgens mij is al jouw muziek van vandaag van veel langer dan 20 jaar geleden hoor....
Het was zeker geen PEBCAK error, hij liep gewoon vast met alleen msn en fok openquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
meestal de gebruiker die de opdrachten geeft
fok en msn gaan niet samenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was zeker geen PEBCAK error, hij liep gewoon vast met alleen msn en fok open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijn, leuke poster
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
wat zijn de herinneringen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar zoals ik al zei gaat het niet om " hip " maar om memories
Hier bestquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijn, leuke poster![]()
Oke, ik snap niet waarom ie zo leuk voor mij is, mijn kamer is nooit opgeruimd
daarbij, je bent een man en wij kunnen geen 2 dingen tegelijkquote:
Daar heb ik dus ook de pc voorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:54 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
daarbij, je bent een man en wij kunnen geen 2 dingen tegelijk
en die past zich blijkbaar toch weer aan aan de gebruiker.....quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en die past zich blijkbaar toch weer aan aan de gebruiker.....
Verschiltquote:
Al;s het goed is nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Doet een pc dat bij iedereen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Cocker ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
VerschiltEn niet alles is even leuk, maar toch blijft de muziek iets doen. Ik denk dat ik zonder muziek in moeilijke tijden een heel ander persoon was geweest
What would you think if I sang out of tune,
Would you stand up and walk out on me.
Lend me your ears and I'll sing you a song,
And I'll try not to sing out of key.
I get by with a little help from my friends,
I get high with a little help from my friends,
Going to try with a little help from my friends.
Dat herken ik welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
VerschiltEn niet alles is even leuk, maar toch blijft de muziek iets doen. Ik denk dat ik zonder muziek in moeilijke tijden een heel ander persoon was geweest
What would you think if I sang out of tune,
Would you stand up and walk out on me.
Lend me your ears and I'll sing you a song,
And I'll try not to sing out of key.
I get by with a little help from my friends,
I get high with a little help from my friends,
Going to try with a little help from my friends.
Kusje voor Sasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:37 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
HoiDoei
En groetjes van sas
[..]
Zit een foutje inquote:
Nope, de Beatles op hetzelfde albumquote:
Precies. En of het nou over leuke of minder leuke dingen gaat, ik heb het gevoel dat ik mezelf beter ken met muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Muziek hoort er bij. Altijd. Het maakt dingen in je los
Misschien dinsdag, nu eerst weekendquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Misschien dinsdag, nu eerst weekend
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje voor Sas
[..]
Zit een foutje in![]()
Maar hoi![]()
Lekker gegeten?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje voor Sas
[..]
Zit een foutje in![]()
Maar hoi![]()
Das beterquote:
huh, hoezo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
oeps, mijn tiepkunst is ook niet geweldig en dat is waarschijnlijk de reden dat ik even moet klonen
Jaaaa, dikke hamburgers met brood en sla en olijvenquote:
Er zijn periodes dat ik bepaalde nummers helemaal grijs draai.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nope, de Beatles op hetzelfde album
[..]
Precies. En of het nou over leuke of minder leuke dingen gaat, ik heb het gevoel dat ik mezelf beter ken met muziek
Dat klinkt zeker goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dikke hamburgers met brood en sla en olijven
ja, maar moet even onder dit account fokken omdat ik vanmorgen mijn iemeeladres heb gewijzigd en nu niet meer in mijn crv account kanquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, dikke hamburgers met brood en sla en olijven
Beiden relaxtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Er zijn periodes dat ik bepaalde nummers helemaal grijs draai.
Een tijd terug was het:
nu:
Ah daar kan ik wel een weekje mee vooruitquote:
Ikke nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iedereen is gewoon de hele dag in dit topic van z'n apropos doordat CRV een ander account heeft.
Wie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Iedereen is gewoon de hele dag in dit topic van z'n apropos doordat CRV een ander account heeft.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Beiden relaxtHeb je een YT kanaal?
Is dat een Griekse God?, Die apropos?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgens mij is de vraag al 10x vandaag aan Wakkeldakkel gevraagd waarom hij met dit account post.quote:
zoiets wel jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is de vraag al 10x vandaag aan Wakkeldakkel gevraagd waarom hij met dit account post.
Oh, okeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ja, maar moet even onder dit account fokken omdat ik vanmorgen mijn iemeeladres heb gewijzigd en nu niet meer in mijn crv account kan
Dan valt het mij nog meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Volgens mij is de vraag al 10x vandaag aan Wakkeldakkel gevraagd waarom hij met dit account post.
Ah zonde, altijd leuk om de favorieten van een ander te bekijkenquote:
http://www.encyclo.nl/begrip/aproposquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is dat een Griekse God?, Die apropos?
Daaromquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah daar kan ik wel een weekje mee vooruit
Oh, Mars dus, die was ook in the warquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/apropos
De god van in de war zijn ja.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, Mars dus, die was ook in the war
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:
quote:
als je toch onderweg bent...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik neem er zo wel een paar voor onderweg mee
Ah Wakkeldakkel. Zeg dat dan gewoon, rare namen. Hoe moet ik nou weten dat je ook bekend staat als CRVquote:
Mars was inderdaad een nogal warrig persoon.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, Mars dus, die was ook in the war
Nou...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah Wakkeldakkel. Zeg dat dan gewoon, rare namen. Hoe moet ik nou weten dat je ook bekend staat als CRV
door mijn ondertitel te lezenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ah Wakkeldakkel. Zeg dat dan gewoon, rare namen. Hoe moet ik nou weten dat je ook bekend staat als CRV
Dan?quote:
Ik niet hoor, dat ben ik niet zo snelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zie je wel! Iedereen van de apropos door wakkeldakkel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |