Ja.quote:
Stelletje perverts!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een ander woord voor geslachtsverkeer.
15 jaar geleden nietquote:
Dus geen nut gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Verdomme. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
puberteid staat ook weer zo raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijd
Uhhhhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds wip. Of voel je je afgewerkt?
Nijntje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Puberteitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
puberteid staat ook weer zo raar.
Ik wil deze :quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze: http://link.marktplaats.nl/449170844
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik stel gewoon voor om er puberzeit van te maken, zodat het Nederlands en het Duits weer een beetje meer overeen komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raar
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil deze :Ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhh, moet ik nu sorry zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik wil deze :Kopen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dan wordt het uitgesproken als poeberzeitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor om er puberzeit van te maken, zodat het Nederlands en het Duits weer een beetje meer overeen komen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
puberteid staat ook weer zo raar.
Ik betaal niet voor wallpapersquote:
poebertseit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt het uitgesproken als poeberzeit
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef RockNijntje het volgende:
Het nieuwe album is ook weer tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Racooooon.
Maybe I'm just a crazy fool,
who lives by the crazy rule
To bring happy thoughts,
happy thoughts to you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |