Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Racooooonquote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
nee je moet er een punt achter zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:09 schreef summer2bird het volgende:
Je bericht was leeg. Voer eerst een reactie in.
Gapen is geen reactie meer...
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat er in mijn tweede van het vwo tijd hip was![]()
![]()
`
ik had al 2 keer de klote lapoquote:
quote:
Nee!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee toch!? Dat was groep 8 voor ons!
Nou nou, het is maar gapen hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee je moet er een punt achter zetten
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
join the clubquote:
Baasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterde
Duke Nukem FTW
Ik vind het stomquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Wat is luister is al zo'n 8 jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Het gaat niet om hip maar om wat je in die tijd luisterde
Duke Nukem FTW
daarom wil ik nooit de lapo, maar de vorige 2 waren verdorie allebei voor mij. lette niet opquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik wist echt geen titel meer deze keer
Jij bent dan ook nog wip, komt vanzelf goedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is luister is al zo'n 8 jaar hetzelfde
het is gewoon zieligquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdorie Yuki, je hebt gelijk! Ik dacht altijd dat ik dat al in groep 8 luisterde.
Het is Bon Jovi met "It's my life" waar we in groep 8 dan op los gingen.
Wip was ik 15-16 jaar geledenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog wip, komt vanzelf goed
Klas overgeslagen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Overigens was ik 12 in de tweede, dus misschien was het bij jou wel in de eerste
Een ander woord voor geslachtsverkeer.quote:
Jij bent nog steeds wip. Of voel je je afgewerkt?quote:
toen was je nog een kwakjequote:
Ja.quote:
Stelletje perverts!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een ander woord voor geslachtsverkeer.
15 jaar geleden nietquote:
Dus geen nut gehadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
En toen werd ik depressief. En bleef ik zitten in de vijfde. En heb ik vervolgens 2 jaar over m'n eindexamen gedaan
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja.
Verdomme. Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
puberteid staat ook weer zo raar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, iedereen schrijft altijd pubertijd
Uhhhhquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds wip. Of voel je je afgewerkt?
Nijntje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier doen ze maar 2 uur over het eindexamen
Puberteitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ugh, dat is wel zwaar vernakt. Zware pubertijd gehad?
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
puberteid staat ook weer zo raar.
Ik wil deze :quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil deze: http://link.marktplaats.nl/449170844
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Ik stel gewoon voor om er puberzeit van te maken, zodat het Nederlands en het Duits weer een beetje meer overeen komen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Puberteit ook, maar ja, Nederlandse spelling is zowiezo sowieso raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |