quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
Tijd voor voedsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smakelijk mop![]()
Tijd voor voedsel
EetsmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
die smileys zijn leukerquote:
Tijd voor voedsel
SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Inderdaadquote:
quote:
quote:
Wat doet ie? Of ja, wat doet ie juist niet?quote:
volgens mij is al jouw muziek van vandaag van veel langer dan 20 jaar geleden hoor....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
It was twenty years ago today,
Sgt. Pepper taught the band to play
They've been going in and out of style
But they're guaranteed to raise a smile
So may I introduce to you
The act you've known for all these years
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
It was twenty years ago today,
Sgt. Pepper taught the band to play
They've been going in and out of style
But they're guaranteed to raise a smile
So may I introduce to you
The act you've known for all these years
Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast lopen, dus niksquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat doet ie? Of ja, wat doet ie juist niet?
meestal de gebruiker die de opdrachten geeftquote:
Niet allemaal, maar zoals ik al zei gaat het niet om " hip " maar om memoriesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
volgens mij is al jouw muziek van vandaag van veel langer dan 20 jaar geleden hoor....
Het was zeker geen PEBCAK error, hij liep gewoon vast met alleen msn en fok openquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:51 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
meestal de gebruiker die de opdrachten geeft
fok en msn gaan niet samenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het was zeker geen PEBCAK error, hij liep gewoon vast met alleen msn en fok open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijn, leuke poster
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
wat zijn de herinneringen dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet allemaal, maar zoals ik al zei gaat het niet om " hip " maar om memories
Hier bestquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Die is oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nijn, leuke poster![]()
Oke, ik snap niet waarom ie zo leuk voor mij is, mijn kamer is nooit opgeruimd
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |