WTF heb jij gespoten?quote:
quote:
Mijn foksmileys zijn een beetje roestigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die laatste smiley is èèèècht vies
Uh?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dan moet je nodig het poppetje voor je posts eens aanpassen....
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou voor het beste personeel gaan en deze weet what's up! Als je respect wil kan je ook wel een hond kopen.
Dan heb jij nog nooit een hond een bord zien schoonlikken. Ze zijn bijzonder secuur in dat werkje!quote:
Bonjour, ça va?quote:
Daar hebben we een machine voor. Iemand moet het weer op zn plek zettenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit een hond een bord zien schoonlikken. Ze zijn bijzonder secuur in dat werkje!
omdat ze hier om een uur of 4 zijn aangeredenquote:
droompjequote:
Zo'n blindengeleidehond! Die hebben geleerd voorwerpen op te ruimen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Daar hebben we een machine voor. Iemand moet het weer op zn plek zetten
Wie doet nou zo iets?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ze hier om een uur of 4 zijn aangereden
[..]
droompje![]()
![]()
Dat snappen ze daarboven niet hoor.. krijg je zo weer vragen of het wel gaat met ze....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
omdat ze hier om een uur of 4 zijn aangereden
[..]
droompje![]()
![]()
Die zijn duurder dan cao loon hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo'n blindengeleidehond! Die hebben geleerd voorwerpen op te ruimen!
Dat bedoelde ik dus. Dat is 1......quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik hem even aanpassen voor je?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |