quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je eens een dag met me omgaan, je zult verbaasd zijn hoe diep ik kom
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Moet je eens een dag met me omgaan, je zult verbaasd zijn hoe diep ik kom
Wat een baas!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O trouwens een primeur gehad afgelopen week, de eerste sollicitant die in plaats van "Met vriendelijke groet" "Leef met Passie!" onder zijn brief had gezetOmg
Gelijk aangenomen zeker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O trouwens een primeur gehad afgelopen week, de eerste sollicitant die in plaats van "Met vriendelijke groet" "Leef met Passie!" onder zijn brief had gezetOmg
Op het internet ben ik vrouw, ik heb geen e-penisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?
Patent op flapmutsio laplandioquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
40cm toch, zoals gemiddeld is op FOK!?
Direct aannemen! Hij / zij weet wat belangrijk is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
Aannemen!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Absoluut niet, ik wil respectquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Direct aannemen! Hij / zij weet wat belangrijk is.
Is wel origineelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Omgquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
zet je stereo maar eens op 10quote:
Dan moet je nodig het poppetje voor je posts eens aanpassen....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Op het internet ben ik vrouw, ik heb geen e-penis
Ik zou voor het beste personeel gaan en deze weet what's up! Als je respect wil kan je ook wel een hond kopen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik wil respectEn ik hoef al helemaal niet van een sollicitant te horen wat ik moet doen
GF!!!quote:
Die laatste smiley is èèèècht viesquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
iemand Ernst Bobbie en de rest al gezien ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |