Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

het is beter een aperetiefje te nemen voor het etenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
het is beter een aperetiefje te nemen voor het eten [ afbeelding ]
goed voor de spijsvertering
Heb bijna niks aan alcohol in huisquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
het is beter een aperetiefje te nemen voor het eten [ afbeelding ]
goed voor de spijsvertering
of ...... je ziet dubbelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
Oh, die hijskraan is dubbel. Ik zag maar 1 kant vanaf mijn bed, echt een raar gezicht
* MPG knuffelt Yukiquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woah![]()
* pgrferrari Yuki erin stopt.
OMGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Het is kermis in PurmerendIk zie twee hele enge attracties vanuit m'n slaapkamerraam
bijna niks dus wel watquote:
Bemoei je er niet meequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef MPG het volgende:
[..]
[me=MPG] knuffelt Yuki
[/me]
[..]![]()
[..]
OMG...
Kermis.
en dat vind jij juigenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Flinke brand hier vlakbij. De zwarte rookwolken komen voorbij, maar... geen gevaar voor de volksgezondheid, zoals gewoonlijk
Palletfabriek Zevenbergen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Flinke brand hier vlakbij. De zwarte rookwolken komen voorbij, maar... geen gevaar voor de volksgezondheid, zoals gewoonlijk
dubbel engquote:
OMGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
Oh, die hijskraan is dubbel. Ik zag maar 1 kant vanaf mijn bed, echt een raar gezicht
Hier ook rookquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:37 schreef OA het volgende:
Nee, bij http://www.beelen.nlquote:
wil ik wel maar kan ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ze kwakkeldekakkel doe es terug gaan op je gewone account
quote:
Dat dus. Ik ben echt al jaren niet meer op de kermis geweestquote:[..]![]()
[..]
OMG...
Kermis.
Jij leest het ook zo!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zeg kwakkeldekakkel doe es terug gaan op je gewone account
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.. Het is toch niet dat geval met die 'bal' waar je in kan en die dan omhoog gaat en tussen tween hijskranen 'bungeejumpt'
?
Nee, die staat een stukje verderopquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:38 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG.. Het is toch niet dat geval met die 'bal' waar je in kan en die dan omhoog gaat en tussen tween hijskranen 'bungeejumpt'
?
of jullie zijn klonen van elkaarquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die staat een stukje verderop
Er gaan twee hefbomen omhoog met daaronder een soort "bootje" waar mensen inzitten, en dat draait rond.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
of jullie zijn klonen van elkaar
Leuk tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Er gaan twee hefbomen omhoog met daaronder een soort "bootje" waar mensen inzitten, en dat draait rond.
Dat laatstequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik ben echt al jaren niet meer op de kermis geweest
Alleen de octopus vind ik nog wel leuk. Reuzenrad hebben ze hier niet eens
En stiekem heb ik zo'n stomme romantische meisjesdroom dat mijn vriendje (wie?) een keer een enorme knuffelbeer voor me wint
_!
wat?quote:
Zon? Hier is het wel aardig aan de frisse kant hoor XD En ik heb gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke
Lekker van de zon aan het genieten / genoten?
Hmmmquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Ik ben echt al jaren niet meer op de kermis geweest
Alleen de octopus vind ik nog wel leuk. Reuzenrad hebben ze hier niet eens
En stiekem heb ik zo'n stomme romantische meisjesdroom dat mijn vriendje (wie?) een keer een enorme knuffelbeer voor me wint
_!
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik een romantische dweil ben?![]()
Ik ben vandaag anders nog hardstikke bruin gewordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zon? Hier is het wel aardig aan de frisse kant hoor XD En ik heb gewerkt vandaag
Je bent net zo'n watje en zuurpruim als ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.
Een knuffelbeer winnen moet nog wel lukken, maar in allemaal die wilde toestellen zie je mij niet terug. Wel in de biertent. Maar daar ben ik na een halfuur ook wel uitgekeken, de gemiidelde kermisartiest is niet mijn muzieksmaak
..
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
ik heb geen hoogtevrees, maar word gewoon kotsmisselijk in dat soort dingenquote:
Herkenbaar... mij krijg je ook echt niet in een achtbaan of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.
Een knuffelbeer winnen moet nog wel lukken, maar in allemaal die wilde toestellen zie je mij niet terug.
Hij draait niet hard. Alleen hoog. Brrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zitten![]()
???
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent net zo'n watje en zuurpruim als ik![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zitten![]()
???
Lekker!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben vandaag anders nog hardstikke bruin geworden
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Wakkeldakkel het volgende:
De Flammenkuchen voordat ie de oven ingaat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Diepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van LL doe ik het wel even:
AaaaahPrille liefde
.
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro'squote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro's...
Niet met zo'n platte klepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
The Baseballs hebben 'Hello' van Martin Solveig gecovered op hun manier.
Dan wordt het "hèèèèwleuuuu" of zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Zie mijn edit: Youtubefilmpjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt het "hèèèèwleuuuu" of zo?
Durf ik gewoon niet te luisterenquote:
hij is toch wel grappigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Waar staat die H voor?quote:
Nee, het is best wel overdreven en plastic.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax!
De muziek van The Baseballs is best leuk.
Ik vind hem uberquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, het is best wel overdreven en plastic.
Lady GaGa zelf, of haar muziek?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor.
Ze hebben ook lady Gaga onder handen genomen.
wat is jouw favo dan nijn?quote:
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, ,Oasis, Pearl Jam, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halenquote:
Foo Fighters, Keane, The Killers zijn tof... de rest is ofwel bagger of ik ken het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halen
En nog wat die ik vergeten ben
Tskquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel
De verneukende zooi die zij maken goede muzieksmaak noemen![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halen
En nog wat die ik vergeten ben
Maar baseballs smaak noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk.
Over smaak valt niet te twisten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar baseballs smaak noemen
Rotzooi is het
quote:
Lol.. ja ... want het originele van 'Hello' is échte muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rotzooi is het
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk, dat zou zo saai worden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rotzooi is het
Het origineel is ook tofquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol.. ja ... want het originele van 'Hello' is échte muziek![]()
Heel veel beter als dat van de baseballsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever dan die Baseballsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactlyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk, dat zou zo saai worden!
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlostquote:
wahquote:
Dat streft wel weer een keer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlost.
Daarom dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlost.
Ik hoop met je mee...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat streft wel weer een keer uitHoop ik
dacht het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pak hun bouwgereedschap dan gewoon af!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
ik heb hier drie polen naast me wonen. das pas gehoorterrorisme
quote:
Hij had ze net niet toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
JIj hebt ze.
Of had je nog niet gelezen?.
was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pak hun bouwgereedschap dan gewoon af!
Dan zijn ook die Polen gesmolten door de klimaatverandering?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk.
in alles wat ze doen en niet doen maken ze herrie en zijn ze luidruchtig.
Nou jah hopenlijk nog een jaartje en dan zijn we ervan verlost
van mij welquote:
quote:
nee dan hoop ik dat mijn andere huis opgeleverd word. we denken aan een oplever datum van 1 meiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn ook die Polen gesmolten door de klimaatverandering?
dirty mind ?quote:
En dus meer vuilniswagens en helsobazen, wat een bezuinigingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Wakkeldakkel het volgende:
Arnhem bezuinigt op vuilnisbakkenwie begrijpt het hier nu niet.
Dus Arnhem wordt gewoon een grote vuilnisbelt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
De geanimeerde smileys lopen vast hier
Voor jou welquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:22 schreef Wakkeldakkel het volgende:
niet veel gebeurt tijdens mijn afwezigheid, hebben jullie gewacht ?
Vogelquote:
quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:22 schreef Wakkeldakkel het volgende:
niet veel gebeurt tijdens mijn afwezigheid, hebben jullie gewacht ?
Zomervoooogelquote:
birdiequote:
Ja, ik kreeg hem vandaag weer niet omhoog.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef summer2bird het volgende:
Iemand nog iets leuks gedaan vandaag?
Ik wel: werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ist los ?quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg hem vandaag weer niet omhoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twiddel
[..]
Whahaha, dat flauwe garpjen weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
Haha ja... dat had ik dus ook... Phhiihihiquote:
Bij jou ook al?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn borst doet weer eens zeer![]()
De hele fucking week al
De djokter toet er wel efen naar kijkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De hele fucking week al
Vandaag pijnlijkste steek
He bah, nee dankjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De djokter toet er wel efen naar kijken
[ afbeelding ]
ow das minder, enig idee waarvan ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De hele fucking week al
Vandaag pijnlijkste steek
Nee, geen ideequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:28 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow das minder, enig idee waarvan ?
Kusje op je borst
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Proberen jullie nu samen in de soap te komen?
naar laten kijken misschien ?quote:
Lees ff terugquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zeg het als ik op jaarlijkse controle ga, waar ik waarschijnlijk niet heen gaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
naar laten kijken misschien ?
Week is wel erg lang
dat heeft niet veel zin natuurlijk. Heb je extreme inspanning gedaan of zo ?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zeg het als ik op jaarlijkse controle ga, waar ik waarschijnlijk niet heen ga
Gezeik met ouders
dan zou ik hebben geschreven "borsten"quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kust haar borst, klinkt als een erotische soapscene.
Nee, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:32 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat heeft niet veel zin natuurlijk. Heb je extreme inspanning gedaan of zo ?
Geloof het of niet, ik heb wel eens een gekneusde rib overgehouden aan een erg zware hoest
die kun je beter ergens anders voor gebruikenquote:
was ook echt niet normaal iddquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weetjij hebt dan behoorlijk hard moeten hoesten
Zolang hij er maar niet voor buktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:33 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
die kun je beter ergens anders voor gebruiken
Woar?!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
Mart![]()
"Ik wil rocknijntje"
En "Rocknijntje, wil je een keertje uitgaan met me?"
quote:
Zie, ik wist het wel!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
Mart![]()
"Ik wil Rocknijntje"
Whehehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie, ik wist het wel!.
Ik ben blij dat je het eindelijk toegeeft.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:34 schreef pgrferrari het volgende:
Mart![]()
"Ik wil Rocknijntje"
quote:
Oooh schattug, Pgr en Mart gaan trouwenquote:
Inkoppertjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh schattug, Pgr en Mart gaan trouwen
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:
Dat is een kaalkoppertjequote:
quote:
ruikt gelijk een stuk frisser hierquote:
Whehequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een inkopper heeft een ingegroeid hoofd?
dus je moet weer douchen ?quote:
Ik stok nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:45 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ruikt gelijk een stuk frisser hier
Stokkenquote:
quote:
quote:
quote:
Hij staat in de koelkast voor morgenquote:
Knuffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij staat in de koelkast voor morgen
Maar damn... Ik ben echt misselijk ofzo
Edit: Nee, toch niet, er moeten meer sterren bijquote:-foto weg-
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen van hun nummers is beter als het origineel hoog uit net zo slechtquote:
dan heb je hem niet afgeslagen maar gehamsterdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
jij dacht nog ff een oudequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen van hun nummers is beter als het origineel hoog uit net zo slecht
Nee, oudequote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij dacht nog ff een oudeuit de sloot te halen
Kennelijk niet want ze maken nog steeds muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:53 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij dacht nog ff een oudeuit de sloot te halen
ik doelde meer op het feit dat we al tig onderwerpen verder zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennelijk niet want ze maken nog steeds muziek
dus we zijn het er over eens dat het kut muziek is, mooiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:54 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat we al tig onderwerpen verder zijn
Das mooiquote:
Dat lust mij ook welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef Wakkeldakkel het volgende:
door die eurodaling krijg ik ewoon in 2 weken tijd 130 euro meer salaris
quote:
Hey KGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
One day you will understand, you had me in the palm of your hand. But I will be gone, and leave you to wonder....
Nijnquote:
t.o.v. 14 mei vorig jaar scheelt het bijna 800 euroquote:
Hey schoonheidquote:
NK bankhangen of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgende keer mogen jullie een hapje komen halen. Wat gaan we vanavond uitspoken KSC?
Op mijn lullig loontje is dat wel heel veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
t.o.v. 14 mei vorig jaar scheelt het bijna 800 euro
Ik ga zo de kroeg inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgende keer mogen jullie een hapje komen halen. Wat gaan we vanavond uitspoken KSC?
Neequote:
Hey meis!quote:
Morgen koffie doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga zo de kroeg inVrije avond en morgen vrije dag
lijkt me goed plan, goede fles wijn erbijquote:
Een nobele sport.quote:
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga zo de kroeg inVrije avond en morgen vrije dag
Hier is tot 12 uur niets te beleven, maar eerst even bijpratenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een nobele sport. ^O6
[..]
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.
Dat doe je altijd tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey meis!
[..]
Morgen koffie doen?
Hier zonder de wijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lijkt me goed plan, goede fles wijn erbij [ afbeelding ]
Daarom ook en goed voor je portemonneequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een nobele sport.
[..]
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.
quote:
Je wilt een foto van Mart?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
Schatje mag ik je fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?
Ik was al gruwelijk verbaastquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hier is tot 12 uur niets te beleven, maar eerst even bijpraten
de zwitserse frank staat zo onwijs sterk. hoopt dat het nog ff aanhoudt, das ook gunstig voor de hypo die ik ga afsluiten. Je kunt hier namelijk een CHF hypo afsluiten en de rentê is dan max 2.1 %quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op mijn lullig loontje is dat wel heel veel
Morgen zit ik (semi verplichtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey meis!
[..]
Morgen koffie doen?
Dat dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik was al gruwelijk verbaast, maar voor het bijpraten is het beter straks dan 12 uur 's nachts in de dampende herrie.
Wel delen als je hem hebt hequote:
Dat is zeker gunstigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:02 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
de zwitserse frank staat zo onwijs sterk. hoopt dat het nog ff aanhoudt, das ook gunstig voor de hypo die ik ga afsluiten. Je kunt hier namelijk een CHF hypo afsluiten en de rentê is dan max 2.1 %
de rente in NL is ook gewoon belachelijk hoog (kunstmatig)quote:
Jij weet nog wat er hip was in je groep 8 tijd? Dat weet ik niet eens meer (ja uh, mijn groep 8 tijd dan)quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel delen als je hem hebt he
Even terug naar groep 8Yeah nigga
Ah zonde, volgende keer beter danquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen zit ik (semi verplicht) nog bij m'n ouders
What else is newquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
de rente in NL is ook gewoon belachelijk hoog (kunstmatig)
Ik weet van muziek meestal wel in welke periode met welke mensen ik toen zat jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet nog wat er hip was in je groep 8 tijd? Dat weet ik niet eens meer
Ik weet alleen nog dat er in mijn groep 7 tijd allemaal konijnenliedjes warenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik weet van muziek meestal wel in welke periode met welke mensen ik toen zat jaIk heb een hele brede muzieksmaak, maar de reden dat muziek blijft plakken is toch meestal de gebeurtenissen in de tijd dat je die muziek hoort
Uiteraard! Linkin Park - In the end was toen helemaal de rage!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij weet nog wat er hip was in je groep 8 tijd? Dat weet ik niet eens meer (ja uh, mijn groep 8 tijd dan)
Echt?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Linkin Park - In the end was toen helemaal de rage!
Dat was voor mij in de tweede van het vwoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Linkin Park - In the end was toen helemaal de rage!
ja ben nogal wat slaap tekort gekomen de laatste weken maandenquote:
Nee toch!? Dat was groep 8 voor ons!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was voor mij in de tweede van het vwo
quote:
Ik weet niet eens meer wat er in mijn tweede van het vwo tijd hip wasquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was voor mij in de tweede van het vwo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |