Wat neem je voor lekkers?quote:
Priempje doet dat voor mij hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Een held met lil' mountains.. Volgens mij lees jij te veel soaps...
Slaap Yuki slaapquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij slaap ik dan over een half uur
Blue curacao + pina colada (heb ik nu zin in.. omdat ik er gisteren over begonquote:
Zo moe?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgens mij slaap ik dan over een half uur
Dan is het geen aperitiefjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen... maar eerst afwassen, daarna perenijsje.
Toffquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Het is kermis in PurmerendIk zie twee hele enge attracties vanuit m'n slaapkamerraam
Staan daar wat leuke dingen op de kermis, beter dan hierzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Het is kermis in PurmerendIk zie twee hele enge attracties vanuit m'n slaapkamerraam
de suikerspinkraam en ....quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Da's een soort pizza, als ik de plaatjes van google zo zie?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Wakkeldakkel het volgende:
toch maar even een flammenkuchen in de oven gegooid
Woahquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
hele dunne pizza, specialiteit hier uit de omgevingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Da's een soort pizza, als ik de plaatjes van google zo zie?
Een digestiefje dusquote:
Ja! Al die calorienquote:
Nehee!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Woah![]()
* pgrferrari Yuki erin stopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |