Je bent net zo'n watje en zuurpruim als ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.
Een knuffelbeer winnen moet nog wel lukken, maar in allemaal die wilde toestellen zie je mij niet terug. Wel in de biertent. Maar daar ben ik na een halfuur ook wel uitgekeken, de gemiidelde kermisartiest is niet mijn muzieksmaak
..
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zittenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die staat een stukje verderop
Er gaan twee hefbomen omhoog met daaronder een soort "bootje" waar mensen inzitten, en dat draait rond.
ik heb geen hoogtevrees, maar word gewoon kotsmisselijk in dat soort dingenquote:
Herkenbaar... mij krijg je ook echt niet in een achtbaan of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.
Een knuffelbeer winnen moet nog wel lukken, maar in allemaal die wilde toestellen zie je mij niet terug.
Hij draait niet hard. Alleen hoog. Brrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zitten![]()
???
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent net zo'n watje en zuurpruim als ik![]()
Jawel hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vrijwillig en voor je plezier in zitten![]()
???
Lekker!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben vandaag anders nog hardstikke bruin geworden
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:45 schreef Wakkeldakkel het volgende:
De Flammenkuchen voordat ie de oven ingaat![]()
[ afbeelding ]
quote:
Diepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van LL doe ik het wel even:
AaaaahPrille liefde
.
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro'squote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro's...
Niet met zo'n platte klepquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Petjes zijn voor sjonnies. En mocro's...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
The Baseballs hebben 'Hello' van Martin Solveig gecovered op hun manier.
Dan wordt het "hèèèèwleuuuu" of zo?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Zie mijn edit: Youtubefilmpjequote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan wordt het "hèèèèwleuuuu" of zo?
Durf ik gewoon niet te luisterenquote:
hij is toch wel grappigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Waar staat die H voor?quote:
Nee, het is best wel overdreven en plastic.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax!
De muziek van The Baseballs is best leuk.
Ik vind hem uberquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:52 schreef DaMart het volgende:
Valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, het is best wel overdreven en plastic.
Lady GaGa zelf, of haar muziek?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor.
Ze hebben ook lady Gaga onder handen genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |