het was haar idee om het dakterras schoon te spuitenquote:
Zo weinig geslapen vandaag?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon niet wakker worden vandaag
Mwah, 6 uur ongeveer, maar het is zo'n dag vandaagquote:
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon niet wakker worden vandaag
aha zo dag dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, 6 uur ongeveer, maar het is zo'n dag vandaag
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is de belastingdienst al bezig??
Nee, die aasgier komt bij mij op de koffiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu kun je op de koffie bij Miljonair?
STquote:
Ik kom ineens dicht in de buurt van de vermogensbelastinggrensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent rijk!
Ik wacht nog op de belastingdienst. En dan al het geld in 1 keer naar m'n spaarrekening
Je moet toch op een manier aan je geld komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, anders kost het hem weer koffie.
Als je er op 31 december maar onder zit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom ineens dicht in de buurt van de vermogensbelastinggrens![]()
Snel ergens wat geld aan spenderenWaar gaan we eens heen op vakantie ontdekkingsreis?
Ja, net ontbeten, zo maar eens even douchen, en dan een beetje aardbeien en kippetjes bekijken..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dus.
Ik ga zelf overigens ook proberen om voor 11 uur vanavond in bed te liggen.
Dat ga ik niet proberen want het gaat me toch niet lukkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dus.
Ik ga zelf overigens ook proberen om voor 11 uur vanavond in bed te liggen.
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberen want het gaat me toch niet lukken
Half tienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handig.
Zullen we elkaar dan op tijd naar bed slepen vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half tien![]()
Ik wil rond acht uur vertrekken..nou ja...wil...
Zo vaak er zondag's rond 9 uur er uit en pas tegen 3 uur of zo gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handig.
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half tien![]()
Ik wil rond acht uur vertrekken..nou ja...wil...
HHW heeft een stationquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zo
Schoonmaakronde 347 in HHWquote:
Het is meer dat je daar 24 uur over doet, denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zo
heeft er iemand smetvrees ofzo, er wordt gepoetst tot dat er nisk meer van de stenen over isquote:
Nee, het is achterstallig poetsonderhoud, er woonde juist lange tijd iemand met hygiënevreesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft er iemand smetvrees ofzo, er wordt gepoetst tot dat er nisk meer van de stenen over is_!
en ja hoor, de lakse lamlul lag nog te slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft zon vermoeden dat haarniet om 13u hier voor de deur staat maar nog in zn bed ligt
![]()
Ben je zeker niet, iedereen is bijzonderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ja hoor, de lakse lamlul lag nog te slapen![]()
* ldg voelt zich wederom totaal niet bijzonder![]()
Moejje dat doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wil ook verdomt graag een auto kopen om zo ergens sneller te kunnen zijn en zo
Mannenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet 'ie dat vaker dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Aan mannen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen
Een van de redenen waarom ik er nooit aan zal beginnen.
het gaat hier al 2 weken over poetsenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is achterstallig poetsonderhoud, er woonde juist lange tijd iemand met hygiënevrees.
Gewoon een eigen meningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Misschien een beetje een anti-homo post van mij, maar zo was het niet bedoeld hoor..
Hey PGquote:
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzoquote:
damnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe groot de achterstand is.
Stom zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzo.... En nu kwam ie al niet gisteravond zoals normaal, maar n dag later en dan n beetje op tijd... En dan komt ie ook nog ineens 4 uur later ofzo
. Snapt ie nou niet dat ik m gewoon alleen maar zo snel mogelijk wil zien en vasthouden
. Helemaal vroeg opgestaan om schoon te maken, lekkere dingen in huis te halen enzo..
Awwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzo.... En nu kwam ie al niet gisteravond zoals normaal, maar n dag later en dan n beetje op tijd... En dan komt ie ook nog ineens 4 uur later ofzo
. Snapt ie nou niet dat ik m gewoon alleen maar zo snel mogelijk wil zien en vasthouden
. Helemaal vroeg opgestaan om schoon te maken, lekkere dingen in huis te halen enzo..
iets in mij wil zeggen dat ie ff lekker in de stront mg zakken... Maar aan de andere kant ben ik fokking verliefd op die gozer en wil ik m gewoon zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwwVan mij zou ie mogen thuis blijven.... (maar goed als je elkaar al erg lang niet hebt gezien; is dat natuurlijk ook niet echt een optie)
![]()
*knuf*
een echte gentlemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tsssquote:
sarcasme, snap hetquote:
Dat is zeker balenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:21 schreef Solique het volgende:
Wil ik net kaarten bestellen voor een aankomend feest, geen geld genoeg![]()
Maar even rustig aan doen deze maand.
jaquote:
Ik snap wat je bedoelt, ik doe ook bijna niks extra's om autoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
ja![]()
Deze maand extra veel geld apart gezet op de spaar.
Ook als test om te zien of ik kan overleven mocht ik op mijzelf gaan wonen.
Overleven wel, alles er naast niet dus.
verkooptruc nr 1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
Potver, nieuwe adapter voor laptop opgehaald, past stekkertje niet op laptop.
"Dat gaat echt passen hoor, mijnheer!" zei die medewerker nog.
Wat een sukkelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
Potver, nieuwe adapter voor laptop opgehaald, past stekkertje niet op laptop.
"Dat gaat echt passen hoor, mijnheer!" zei die medewerker nog.
Ik had oude adapter meegenomen en vergeleken en er werd gezegd dat de ene wel eens meer speling heeft dan de andere... volgende keer neem ik de hele laptop meequote:
speling op een laptop voeding aansluiting is pure shit en eigenlijk onverkoopbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had oude adapter meegenomen en vergeleken en er werd gezegd dat de ene wel eens meer speling heeft dan de andere... volgende keer neem ik de hele laptop mee.
Ik vond dat het wel mogelijk was dat de oude wat was gaan slijten door het gebruik... niet dus... weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
speling op een laptop voeding aansluiting is pure shit en eigenlijk onverkoopbaar
dan moet je wel flink tekeer gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond dat het wel mogelijk was dat de oude wat was gaan slijten door het gebruik... niet dus... weer wat geleerd....
Mja, ik dacht alleen aan specificaties, stond niet stil bij stekkergrootte. Volgende keer gaat hele laptop mee dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je wel flink tekeer gaan![]()
maar goed mijn advies aan klanten is ook altijd neem het apparaat mee, perfecte pas gegarandeerd
helaas is daar nog geen verplichte standaard voor zoals bv bij gsm's, zou veel beter zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik dacht alleen aan specificaties, stond niet stil bij stekkergrootte. Volgende keer gaat hele laptop mee dus.
te langquote:
Ik las 'rozenthee'... vond ik al niks voor jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
Zo. Afgewerkt. Nu rowwen heze volle poule uit de speakers en naar huis rijden...
ik vind dat ookquote:
quote:
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotquote:
ahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotToen was mam ook boos. Was echt heel erg gezellig hier, dus ik ben maar naar opa en oma gefietst. Nu ben ik net weer thuis en nu is het raam gemaakt en pap doet ineens overdreven aardig, ik vind het eng.
Dat is niet leuk inderdaad, kan je helaas niet helpen. Mijn ouders hebben nooit grote ruzies gehad waarbij ik thuis was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotToen was mam ook boos. Was echt heel erg gezellig hier, dus ik ben maar naar opa en oma gefietst. Nu ben ik net weer thuis en nu is het raam gemaakt en pap doet ineens overdreven aardig, ik vind het eng.
Mijn ouders ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad, kan je helaas niet helpen. Mijn ouders hebben nooit grote ruzies gehad waarbij ik thuis was.
Geen idee, als het zo was was ik op tijd weg, maar mam was iig boos omdat pap het raam had gesloopt. (Zijn we gelukkig ook niet gewend van hem)quote:
Okeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, als het zo was was ik op tijd weg, maar mam was iig boos omdat pap het raam had gesloopt. (Zijn we gelukkig ook niet gewend van hem)
's Morgens samenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de spullen zijn grotensdeels opgehaald
friemelquote:
kringloop goldfingerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
iddquote:
friemelquote:
quote:
GMTAquote:
vanmorgen mijn iemeeladres aangepast en nu kan ik niet meer inloggenquote:
Ah, op die fietsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
vanmorgen mijn iemeeladres aangepast en nu kan ik niet meer inloggen![]()
waarschijnlijk een tiepfaut gemaakt, is me al eens eerder overkomen.
netspliter had vanmorgen al even gereageerd, maar het werkt nog niet dus we wachten even af
en post ik even onder mijn alias
ik ben in ieder geval geen ezelquote:
Aha zo, net dan al weer geprobeerd?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
netspliter had vanmorgen al even gereageerd, maar het werkt nog niet dus we wachten even af
achzauxquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
en al meel teruggestuurdquote:
is een net woord voor swaffelenquote:
bosquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:47 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
laat maar,
wij hoeven geen beeldmateriaal te zien als jij met je paal staat te dansen
quote:
alleen als we open zijn mag dat nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar mag helemaal niet gefotografeerd worden![]()
erg genoeg welquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij jou zeker op het netvlies gebrand
Dus de privéfeestjes worden wel op beeld vastgelegdquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alleen als we open zijn mag dat niet
whehehequote:
binnenkort op internetquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus de privéfeestjes worden wel op beeld vastgelegd?
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus de privéfeestjes worden wel op beeld vastgelegd?
quote:
sorryquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
daar ging dus mijn koffie
Grotendeels... dus ze komen nog een keer terug?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
HOEZO IS DIT BERICHT LEEG
Ah, CRV!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom heb je 2 accounts, crv/wakkel?
Dat is best een faal-reactie nuquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |