Ja hoorquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hey jijkon je nog n beetje opstaan vanmorgen?
ik ging om 3.15 pitten werd om 8.15 weer wakkerquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ging om drie uur slapen en was om 9 uur alweer klaarwakkerecht nutteloos, ben vrij vandaag
moest je wat doen of zijn je leidingen lekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
Twintig voor drie ofzo in slaap gevallen, kwart over 5 naast bed...
6 uur slaap is niet echt kort, toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:20 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ging om drie uur slapen en was om 9 uur alweer klaarwakkerecht nutteloos, ben vrij vandaag
Dát is kortquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
Ik heb sinds lange tijd eens erg lang geslapen voor mijn doen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef MPG het volgende:
Werkwerkwerkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
moest je wat doen of zijn je leidingen lek
5 uur je nest uit voor werk op zaterdag, amehoela nooit van mijn levenquote:
axe stinktquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:26 schreef DaMart het volgende:
Die Axe-reclame deugt alleen van geen kanten... ik stond midden op straat, maar geen vrouw die smachtend naar me toe rende.
Even een boze brief sturen dus en smartengeld eisen, want dit soort misleidende reclame kan écht niet.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
5 uur je nest uit voor werk op zaterdag, amehoela nooit van mijn leven
Nee, pauze... Moet denk ik tot een uur of 4....quote:
veel te kort voor n vrije uitslaapdagquote:
Door drank slaap je slechtquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
veel te kort voor n vrije uitslaapdagnormaal heb ik n uurtje of tien als ik mn wekker niet zet
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, pauze... Moet denk ik tot een uur of 4....
is de belastingdienst al bezigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef OA het volgende:
Zo, beide salarissen + vakantiegeld en teruggave belastingdienst binnen
Je bent rijk!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef OA het volgende:
Dus nu kun je op de koffie bij Miljonair?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef OA het volgende:
doordeweeks moet ik er ook niet ana denken hoorquote:
Ik hoor het al, jij geeft vanavond een rondje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef OA het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar ik zal de volgende keer eerst kijken of nic nog een was heeft buiten hangen voordat ik het dakterras afspuit met de hogedrukreineger
OntzettendAppetijtelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef OA het volgende:
[..]
maar ik zal de volgende keer eerst kijken of nic nog een was heeft buiten hangen voordat ik het dakterras afspuit met de hogedrukreineger
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..].
Die kan nog een keer gaan wassen dus?.
quote:
het was haar idee om het dakterras schoon te spuitenquote:
Zo weinig geslapen vandaag?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon niet wakker worden vandaag
Mwah, 6 uur ongeveer, maar het is zo'n dag vandaagquote:
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga gewoon niet wakker worden vandaag
aha zo dag dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mwah, 6 uur ongeveer, maar het is zo'n dag vandaag
Jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is de belastingdienst al bezig??
Nee, die aasgier komt bij mij op de koffiequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu kun je op de koffie bij Miljonair?
STquote:
Ik kom ineens dicht in de buurt van de vermogensbelastinggrensquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent rijk!
Ik wacht nog op de belastingdienst. En dan al het geld in 1 keer naar m'n spaarrekening
Je moet toch op een manier aan je geld komenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, anders kost het hem weer koffie.
Als je er op 31 december maar onder zit hequote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ik kom ineens dicht in de buurt van de vermogensbelastinggrens![]()
Snel ergens wat geld aan spenderenWaar gaan we eens heen op vakantie ontdekkingsreis?
Ja, net ontbeten, zo maar eens even douchen, en dan een beetje aardbeien en kippetjes bekijken..quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dus.
Ik ga zelf overigens ook proberen om voor 11 uur vanavond in bed te liggen.
Dat ga ik niet proberen want het gaat me toch niet lukkenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat wordt een lekkere luie dag voor je dus.
Ik ga zelf overigens ook proberen om voor 11 uur vanavond in bed te liggen.
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handigquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ga ik niet proberen want het gaat me toch niet lukken
Half tienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handig.
Zullen we elkaar dan op tijd naar bed slepen vanavond?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half tien![]()
Ik wil rond acht uur vertrekken..nou ja...wil...
Zo vaak er zondag's rond 9 uur er uit en pas tegen 3 uur of zo gaan slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik morgen toch rond een uur of half tien uiterlijk weg hier, dus dan is een beetje nachtrust wel handig.
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Half tien![]()
Ik wil rond acht uur vertrekken..nou ja...wil...
HHW heeft een stationquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zo
Schoonmaakronde 347 in HHWquote:
Het is meer dat je daar 24 uur over doet, denk ikquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wou dat ik ook wel kon helpen maar iets met er hoe te komen en zo
heeft er iemand smetvrees ofzo, er wordt gepoetst tot dat er nisk meer van de stenen over isquote:
Nee, het is achterstallig poetsonderhoud, er woonde juist lange tijd iemand met hygiënevreesquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
heeft er iemand smetvrees ofzo, er wordt gepoetst tot dat er nisk meer van de stenen over is_!
en ja hoor, de lakse lamlul lag nog te slapenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft zon vermoeden dat haarniet om 13u hier voor de deur staat maar nog in zn bed ligt
![]()
Ben je zeker niet, iedereen is bijzonderquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en ja hoor, de lakse lamlul lag nog te slapen![]()
* ldg voelt zich wederom totaal niet bijzonder![]()
Moejje dat doenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wil ook verdomt graag een auto kopen om zo ergens sneller te kunnen zijn en zo
Mannenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet 'ie dat vaker dan?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Aan mannen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen
Een van de redenen waarom ik er nooit aan zal beginnen.
het gaat hier al 2 weken over poetsenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is achterstallig poetsonderhoud, er woonde juist lange tijd iemand met hygiënevrees.
Gewoon een eigen meningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Misschien een beetje een anti-homo post van mij, maar zo was het niet bedoeld hoor..
Hey PGquote:
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzoquote:
damnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe groot de achterstand is.
Stom zegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzo.... En nu kwam ie al niet gisteravond zoals normaal, maar n dag later en dan n beetje op tijd... En dan komt ie ook nog ineens 4 uur later ofzo
. Snapt ie nou niet dat ik m gewoon alleen maar zo snel mogelijk wil zien en vasthouden
. Helemaal vroeg opgestaan om schoon te maken, lekkere dingen in huis te halen enzo..
Awwwquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij slaapt wel vaker n gat in de da zodat we niks leuks meer kunnen gaan doen ofzo.... En nu kwam ie al niet gisteravond zoals normaal, maar n dag later en dan n beetje op tijd... En dan komt ie ook nog ineens 4 uur later ofzo
. Snapt ie nou niet dat ik m gewoon alleen maar zo snel mogelijk wil zien en vasthouden
. Helemaal vroeg opgestaan om schoon te maken, lekkere dingen in huis te halen enzo..
iets in mij wil zeggen dat ie ff lekker in de stront mg zakken... Maar aan de andere kant ben ik fokking verliefd op die gozer en wil ik m gewoon zienquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
AwwwVan mij zou ie mogen thuis blijven.... (maar goed als je elkaar al erg lang niet hebt gezien; is dat natuurlijk ook niet echt een optie)
![]()
*knuf*
een echte gentlemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Tsssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |