verkooptruc nr 1quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
Potver, nieuwe adapter voor laptop opgehaald, past stekkertje niet op laptop.
"Dat gaat echt passen hoor, mijnheer!" zei die medewerker nog.
Wat een sukkelsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:20 schreef DaMart het volgende:
Potver, nieuwe adapter voor laptop opgehaald, past stekkertje niet op laptop.
"Dat gaat echt passen hoor, mijnheer!" zei die medewerker nog.
Ik had oude adapter meegenomen en vergeleken en er werd gezegd dat de ene wel eens meer speling heeft dan de andere... volgende keer neem ik de hele laptop meequote:
speling op een laptop voeding aansluiting is pure shit en eigenlijk onverkoopbaarquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had oude adapter meegenomen en vergeleken en er werd gezegd dat de ene wel eens meer speling heeft dan de andere... volgende keer neem ik de hele laptop mee.
Ik vond dat het wel mogelijk was dat de oude wat was gaan slijten door het gebruik... niet dus... weer wat geleerd...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
speling op een laptop voeding aansluiting is pure shit en eigenlijk onverkoopbaar
dan moet je wel flink tekeer gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond dat het wel mogelijk was dat de oude wat was gaan slijten door het gebruik... niet dus... weer wat geleerd....
Mja, ik dacht alleen aan specificaties, stond niet stil bij stekkergrootte. Volgende keer gaat hele laptop mee dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je wel flink tekeer gaan![]()
maar goed mijn advies aan klanten is ook altijd neem het apparaat mee, perfecte pas gegarandeerd
helaas is daar nog geen verplichte standaard voor zoals bv bij gsm's, zou veel beter zijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik dacht alleen aan specificaties, stond niet stil bij stekkergrootte. Volgende keer gaat hele laptop mee dus.
te langquote:
Ik las 'rozenthee'... vond ik al niks voor jouquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
Zo. Afgewerkt. Nu rowwen heze volle poule uit de speakers en naar huis rijden...
ik vind dat ookquote:
quote:
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotquote:
ahaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotToen was mam ook boos. Was echt heel erg gezellig hier, dus ik ben maar naar opa en oma gefietst. Nu ben ik net weer thuis en nu is het raam gemaakt en pap doet ineens overdreven aardig, ik vind het eng.
Dat is niet leuk inderdaad, kan je helaas niet helpen. Mijn ouders hebben nooit grote ruzies gehad waarbij ik thuis was.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Pap was boos, zo boos dat hij de deur dichtgooide en toen vloog het raam van de deur kapotToen was mam ook boos. Was echt heel erg gezellig hier, dus ik ben maar naar opa en oma gefietst. Nu ben ik net weer thuis en nu is het raam gemaakt en pap doet ineens overdreven aardig, ik vind het eng.
Mijn ouders ook nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet leuk inderdaad, kan je helaas niet helpen. Mijn ouders hebben nooit grote ruzies gehad waarbij ik thuis was.
Geen idee, als het zo was was ik op tijd weg, maar mam was iig boos omdat pap het raam had gesloopt. (Zijn we gelukkig ook niet gewend van hem)quote:
Okeequote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, als het zo was was ik op tijd weg, maar mam was iig boos omdat pap het raam had gesloopt. (Zijn we gelukkig ook niet gewend van hem)
's Morgens samenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo de spullen zijn grotensdeels opgehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |