Hey KGquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
One day you will understand, you had me in the palm of your hand. But I will be gone, and leave you to wonder....
Nijnquote:
t.o.v. 14 mei vorig jaar scheelt het bijna 800 euroquote:
Hey schoonheidquote:
NK bankhangen of zoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgende keer mogen jullie een hapje komen halen. Wat gaan we vanavond uitspoken KSC?
Op mijn lullig loontje is dat wel heel veelquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
t.o.v. 14 mei vorig jaar scheelt het bijna 800 euro
Ik ga zo de kroeg inquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Volgende keer mogen jullie een hapje komen halen. Wat gaan we vanavond uitspoken KSC?
Neequote:
Hey meis!quote:
Morgen koffie doen?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga zo de kroeg inVrije avond en morgen vrije dag
lijkt me goed plan, goede fles wijn erbijquote:
Een nobele sport.quote:
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ga zo de kroeg inVrije avond en morgen vrije dag
Hier is tot 12 uur niets te beleven, maar eerst even bijpratenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een nobele sport. ^O6
[..]
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.
Dat doe je altijd tochquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hey meis!
[..]
Morgen koffie doen?
Hier zonder de wijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lijkt me goed plan, goede fles wijn erbij [ afbeelding ]
Daarom ook en goed voor je portemonneequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een nobele sport.
[..]
Idem! Maar zo al? Hier in Enschede begint de boel pas te lopen om een uurtje of 11.
quote:
Je wilt een foto van Mart?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:01 schreef pgrferrari het volgende:
Schatje mag ik je fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |