wat is jouw favo dan nijn?quote:
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, ,Oasis, Pearl Jam, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halenquote:
Foo Fighters, Keane, The Killers zijn tof... de rest is ofwel bagger of ik ken het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halen
En nog wat die ik vergeten ben
Tskquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt wel
De verneukende zooi die zij maken goede muzieksmaak noemen![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
30 Seconds To Mars, AC/DC, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Bruce Springsteen, Di-rect, Editors, Eric Clapton, Foo Fighters, Green Day, Iron Maiden, Kaiser Chiefs, Kasabian, Keane, Kings Of Leon, Led Zeppelin, Linkin Park, Lynyrd Skynyrd, Manic Street Preachers, Metallica, Mumford & Sons, Muse, Nickelback, Nirvana, Queen, Red Hot Chili Peppers, Skid Row, System of a Down, The Cure, The Killers, The Offspring, The Police, The Ramones, U2, Van Halen
En nog wat die ik vergeten ben
Maar baseballs smaak noemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk.
Over smaak valt niet te twisten.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar baseballs smaak noemen
Rotzooi is het
quote:
Lol.. ja ... want het originele van 'Hello' is échte muziekquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rotzooi is het
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk, dat zou zo saai worden!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Rotzooi is het
Het origineel is ook tofquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol.. ja ... want het originele van 'Hello' is échte muziek![]()
Heel veel beter als dat van de baseballsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever dan die Baseballsquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactlyquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde leuk, dat zou zo saai worden!
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlostquote:
wahquote:
Dat streft wel weer een keer uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlost.
Daarom dusquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als niemand die hipflop, crap en R&pee leuk zou vinden, zijn we van dat gehoorterrorisme ook verlost.
Ik hoop met je mee...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat streft wel weer een keer uitHoop ik
dacht het nietquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pak hun bouwgereedschap dan gewoon af!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:06 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dacht het niet![]()
ik heb hier drie polen naast me wonen. das pas gehoorterrorisme
quote:
Hij had ze net niet toch?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
JIj hebt ze.
Of had je nog niet gelezen?.
was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pak hun bouwgereedschap dan gewoon af!
Dan zijn ook die Polen gesmolten door de klimaatverandering?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:08 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
was het maar zo makkelijk.
in alles wat ze doen en niet doen maken ze herrie en zijn ze luidruchtig.
Nou jah hopenlijk nog een jaartje en dan zijn we ervan verlost
van mij welquote:
quote:
nee dan hoop ik dat mijn andere huis opgeleverd word. we denken aan een oplever datum van 1 meiquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zijn ook die Polen gesmolten door de klimaatverandering?
dirty mind ?quote:
En dus meer vuilniswagens en helsobazen, wat een bezuinigingquote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef Wakkeldakkel het volgende:
Arnhem bezuinigt op vuilnisbakkenwie begrijpt het hier nu niet.
Dus Arnhem wordt gewoon een grote vuilnisbelt
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
De geanimeerde smileys lopen vast hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |