quote:
Wees blij dat er wordt reageert op jouw hoeren topicsquote:
Oneens.quote:
HAHAHAHAHA grgrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
De tieten van je moeder.. Al mn vrienden die dr overheen zijn gegaan zeiden dat t heel wat was tot ik gister aan de beurt was... t Viel vies tegen maat
Alweer?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
De tieten van je moeder.. Al mn vrienden die dr overheen zijn gegaan zeiden dat t heel wat was tot ik gister aan de beurt was... t Viel vies tegen maat
Nee klopt maar je zegt nu wel eigenlijk dat ze een beetje hoer isquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:29 schreef Partyboy1991 het volgende:
Niet dat ik nu zeg dat je moeder een hoer is ofzo...
Stiekemquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:30 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Nee klopt maar je zegt nu wel eigenlijk dat ze een beetje hoer is
OMG ik moest hardop lachen!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:40 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Bepaalde users overraten zichzelf zo te zien met hun niet grappige reacties.
Mensen die de Holocaust zwaar overschat vinden.quote:
Bram Ladage is pas overratedquote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:43 schreef BrammetjeBraam het volgende:
Bier is overigens zwaar overrated. Iedereen die beweert van niet zit nog in zijn puberjaren.
Het is wel een beetje overschat, niet veel maar toch wel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mensen die de Holocaust zwaar overschat vinden.
Ik ben vorige week in voormalig concentratiekamp Sachsenhausen geweest. Geloof me, het is niet overschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:44 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Het is wel een beetje overschat, niet veel maar toch wel.
Ik denk eerder onderschat.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben vorige week in voormalig concentratiekamp Sachsenhausen geweest. Geloof me, het is niet overschat.
Helemaal mee eens.quote:
Echt welquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:58 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Echt wel
Iedereen hoopt op een of andere politieke herleving van Pim Fortuyn. Die komt er nooit en zal er ook nooit komen. De PVV is een metafoor voor het vervelende jongetje in de klas dat denkt het allemaal beter te weten dan de meester.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:27 schreef HetNieuweGezicht het volgende:
[..]
Wees blij dat er wordt reageert op jouw hoeren topics
Alsof die rotzooi duur is.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 19:27 schreef iRemco het volgende:
Iedereen die hier zegt dat Apple overschat is heeft geen geld voor een Apple product
Deze is waar.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 18:40 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Ben Saunders met zijn lelijke bakkes
Vies vuile verwend rotjoch met zijn IQ van 40.
Oh en Ben, als je dit meeleest. Je mag misschien nu even de popster spelen, maar denk maar niet dat we je nog herinneren over 10 jaar laat staan over 1 fucking jaar. Echte popsterren werken hard. Het enige wat jij doet is een beetje uit je neus zitten vreten en denken dat alles wel voor jou geregeld wordt. Niet dus. Sukkel... Dat valt tegen he? De harde realiteit.
Daarom zeg ik dat friet zwaar overschat isquote:
Niet, mijn wachtwoord is *******quote:Op zondag 15 mei 2011 15:25 schreef zovty het volgende:
[..]
IK WEET JE WACHTWOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor 2007 kende niemand hem nog, en toen kwam de rickroll grap.quote:
Kat.in.glasbakquote:Op zondag 15 mei 2011 15:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet, mijn wachtwoord is *******
EDIT:
Huh ik probeer het in te vullen en dan worden het sterretjes probeer zelf ook maar eens
Was dat maar zo mon, was dat maar zo.quote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Voor 2007 kende niemand hem nog, en toen kwam de rickroll grap.
Maar toch geef ik toe, hij blijft wel baas.
Hiphop sowieso.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:45 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Apple.
Marlboro.
Voetbal.
Google Chrome.
Lady Gaga/Kate Perry/Akon/Nickelback
Nederhop.
Televisie.
Subway.
Call of Duty.
PvdA.
Naruto.
Honden.
Kampioenen kunnen ook overschat worden. Bijvoorbeeld door te denken dat ze iets in de CL hebben te zoeken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:47 schreef Kaasplant het volgende:
[..]
Ajax is beter dan alle andere clubs in Nederland anders waren ze geen kampioen.
Terecht, onhandige kutdingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:20 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
[..]
Totaal niet overschat!
Tablets.... ( lees: iPad(2) e.d.)
quote:Op woensdag 6 juli 2011 03:57 schreef Micson het volgende:
De invloed van de economie op 11 september
Wie?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef zovty het volgende:
Jan Moes, daar snapt ik werkelijk geen snarsepit van.
Kom op, dat nummer kende ik al lang daarvoor, is ook best een bekend nummerquote:Op zondag 15 mei 2011 15:48 schreef gamezz het volgende:
[..]
Voor 2007 kende niemand hem nog, en toen kwam de rickroll grap.
Maar toch geef ik toe, hij blijft wel baas.
Hangt er gewoon vanaf waar je ze haalt, die van de AH zijn idd overschat, maar die van C1000 en Coop niet.quote:
Klopt, je kan natuurlijk ook gewoon je lichaam verkopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef amenth het volgende:
dat een goeie opleding nodig s voor doekoe
dure autosquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef monkyyy het volgende:
Dure statussymbool aankopen zoals dure auto's/dure horloges.
Je krijgt er natuurlijk een beetje aanzien van maar het zijn vreselijk slechte investeringen met weinig praktisch nut.
Ja, liever een mooie dure auto dan zo'n rijdende koektrommelquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:18 schreef amenth het volgende:
[..]
dure autosmensen met vier ringen per hannd
dure horloges
Das een ander topic héquote:
Goeie kickquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:46 schreef Kaasplant het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je alleen omdat jij world of warcraft speelt.
Wat, jij gaat liever uitkeringtrekken ofzo ?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef amenth het volgende:
dat een goeie opleding nodig s voor doekoe
Mensen die andere dingen schrijven dan ze bedoelenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:41 schreef smegmanus het volgende:
Als jij nou ook eens wat berichtjes post kan ik ook eens grapjes over mij maken
Niet overgewaardeerd. Wel grappigquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Mensen die andere dingen schrijven dan ze bedoelen.
Dat.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heul niet!COD4 al helemaal niet, wel Black Cops (zuigspel).
"Black Cops"quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heul niet!COD4 al helemaal niet, wel Black Cops (zuigspel).
Mongool.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |