Ik had je anders wel een keer goed te pakken:)quote:Op zondag 15 mei 2011 21:18 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Drorctopus #883 terran. Mijn TvP is goed, maar de rest zuigt xD
Ja indd, wat absurd he, hoe OP die zijnquote:
Ik hoop het ook, kan ik die vergissing van vorige keer even rechtzetten ^^quote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:53 schreef Revje1 het volgende:
Leuk Jace dat je weer meedoet. Hopelijk mag ik weer tegen jou spelen:)
Dr.Orc is platinumquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef Revje1 het volgende:
Aanmeldingen tot nu toe
1.Revje-745-Gold-Protoss
2.Ihasakarot-898-Diamond-Protoss
3.Yoshi-981-Diamond-Zerg
4.EbgMcSilent-332-Gold-Protoss
5.Nitty-466-Silver-Protoss
6.Ponkie-680-Master-Zerg
7.Drorctopus-883-Diamond-Terran
8.Henkje-887-Gold-Terran
9.Lenz-532-Master-Zerg
10.Jace-186-Platinum-Zerg
In principe zou heel dat ras er niet toe moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:06 schreef Revje1 het volgende:
Voor diegene die met een ander ras gaan spelen dan normaal. Je word gewoon op je huidige ranking ingedeeld. Ook al is je 2de ras niet het nivo van je ranking van je 1ste ras.
Boeiend jonge, ik loop ook altijd maar wat te kloten who cares. Tenzij je echt geen tijd hebt om die matches in te plannen ofzo dan is het wat anders.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:27 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
I cant remember actually signing upWeet niet of ik ga spelen, kan het niet echt meer ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
goed bezig! De finale van het vorige toernooi, is die ook gecast? Ben benieuwd naar het commentaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
EN WE ZIJN LIVE!!!
winnersbracket:
http://fok.wowarena.nl/tournament/5/kowb
playerslist:
http://fok.wowarena.nl/tournament/5/players
Let goed op, het is een tourney met DOUBLE ELIMINATION! Dit betekend dat je nog een kans hebt als je uit de winnersbracket bent gelazerd!
SUCCES!
No worries, ik ben platinum sinds dit seizoen (en dalende) dus dat wordt een piece o'cakequote:
http://www.justin.tv/jace_da_clown/videosquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Tom_Poes het volgende:
goed bezig! De finale van het vorige toernooi, is die ook gecast? Ben benieuwd naar het commentaar
Toen wist ik nog niet van me baanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
No offence Nitty maar als je niet kan moet je je niet aanmelden
succes met je nieuwe baan btw
Probeer gewoon zo snel mogelijk alles te spelen, kan je weinig fout doen
Ik speel als Protoss tegen je.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef henkje123 het volgende:
wacht in de bracket is dauntless nou over gegaan naar protoss maar ik kan ook nog verwachte dat hij misschien zerg gaat spelen??
Is pas mn 2e toernooi dat ik meedoe hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:21 schreef Razilat het volgende:
Ponkie, voor iemand die al zo lang in master hangt mag jij ook wel een het toernooi winnen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ponkie is vorige keer gebeat door docorc, denk niet dat hij zn tegenstanders onderschat dit keer
Dr. Orc is dan ook een ongekende master!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ponkie is vorige keer gebeat door docorc, denk niet dat hij zn tegenstanders onderschat dit keer
inderdaad, incognito in platinumquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dr. Orc is dan ook een ongekende master!
Wanneer heb jij tijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Crownless het volgende:
woohoo dit word een dolle boel luitjes !!
niice yoshiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie is REVJE ook alweer op fok?
edit: oh revjevolgens mij sta je al in m'n friends list dus we stelen wel een keer.
Morgen avond laat is primaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Jace_TBL het volgende:
Nitty ik heb je toegevoegd, ik msg je wel als ik je toevallig online zie. Heb je zo dagen of tijden die je toevallig goed uitkomen? Ik zou vanavond kunnen, of morgenavond laat.
Zeg we gaan toch niet dom worden he?:)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie is REVJE ook alweer op fok?
edit: oh revjevolgens mij sta je al in m'n friends list dus we stelen wel een keer.
Hey!!!!! Als je m'n ras gaat beledigen, probeer het dan op z'n minst in correct Nederlands te doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Stelen is het eerste woordje wat je leert in jou cultuur dus tis te begrijpen die fout:)
Ja uurtje of half 11 zal het dan wel worden.. (erg laat thuis). Ik probeer zsm online te komen dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef genakt het volgende:
Morgen avond laat is prima
10 uur a half 11 ?![]()
is goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:00 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ja uurtje of half 11 zal het dan wel worden.. (erg laat thuis). Ik probeer zsm online te komen dan.
ik kan nu spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef zforces het volgende:
Zeg drO wanneer heb je tijd? DrOMG klinkt veel toffer trouwens
en de eerste ragequit is binnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zucht dat ik op de ladder 1 base allins krijg oke, maar zelfs in customs ...
Ja ik wist bij de 2de wel dat het een of andere vage 1 base shit was, maar in tal darim cross pos kan je dat niet op tijd scouten doordat overlords zo tering traag zijn.quote:
I know, maar als je die ene ling bij de xel naga nou daadwerkelijk de xel naga toren liet aanraken had je ze aan kunnen zien komen en had je op zn minst wat spines klaar kunnen hebben. En je ging pre empitve spore crawlers maken zonder dat ik ook maar iets van air had.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Ja ik wist bij de 2de wel dat het een of andere vage 1 base shit was, maar in tal darim cross pos kan je dat niet op tijd scouten doordat overlords zo tering traag zijn.
Hij is goed maar is te verslaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef henkje123 het volgende:
yoshi ik ga het je zkkr moeilijk maken mwuhahahaha XD
maar waarschijnlijk win je toch wel (zoiezo zerg ben ik super slecht tegen XD)
Hahahah yoshi en goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Hij is goed maar is te verslaan
Hopelijk komt me tegenstander opdagen![]()
Flikker je de replays ook nog ff online? (en ook downloadbaar dit keer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:40 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
edit: site bijgewerkt met laatste results!
Haha ja die 2e pot was vrij absurdquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:23 schreef genakt het volgende:
slecht gespeeld
2-0 voor jaceen terecht hij zal later nog mailen
Moest meer expanden... 2e had ik gewoon moeten winnen maar hij hield vol
had op gegeven moment paar duizend over mjah was wel heel leuk om keer te doen![]()
Hopelijk in loser bracket win ik wat
Money talks and bullshit walks!quote:
Het is rankbased, skillbased en nog veel meer. Had je liever gehad dat alle diamonds en masters meteen tegen mekaar moesten met dan een silver vs masters final?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef genakt het volgende:
Maar de tegenstanders hadden wel wat beter uitgekozen mogen worden op skillbasis...
Je ziet geen enkele tegenstanders met zelfde rank..
master tegen bronze![]()
vanavondquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:13 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Money talks and bullshit walks!
Enfin, wanneer schikt het je? Ik kan morgen later op de avond, of anders weekend, vrijdag wordt niks voor mij denk ik (of heel laat).
jong belegenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef henkje123 het volgende:
[..]
oude kaas, jonge kaas, belegen I WANNA KNOW IT!!
hey ik kan nu ook wel spelen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:54 schreef henkje123 het volgende:
[..]
oude kaas, jonge kaas, belegen I WANNA KNOW IT!!
Dat is Tom "de noob" Poesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef genakt het volgende:
Kan EBGMC silent wie dat ook is mij even een pm sturen wanneer hij kan oid
dank jequote:
Nou, Terran is niet het probleem. Maar Terran close spawn ZvT is wel het probleem dat moeten ze uit de ladder halen zeg bleh. Metalopolis close spawn de fuck.quote:
Sorry was me niet gelukt vandaag online te komen, ik kan nu als je er nog bent of anders morgen middag of avond misschien. Wanneer kan jij"?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:03 schreef Crownless het volgende:
hee ponkie we zoude toch vandaag match doen?? scared voor bronze?
haha jewel de eerste game had ik 2 base. Maar die verloor ik dan ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:11 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zucht Zforce laat me raden, je kwam alle games niet verder dan 1 base?
k deed beide keren fast expoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:12 schreef zforces het volgende:
Bewijs dat de fast expand van de zerg makkelijk te counteren is met onebaseplay? Dat die fast expand misschien toch niet zo veilig is ? Ik roep maar wat hoor. Ps omnomnom. Bedoel je niet nifty en lenz in de loserbracker ipv nifty en jace. Maar dan is de finale deze keer dus sowieso anders. Nice. Ik was me al aant voorbereiden op nog een zerg. Moetk tegen een terran, gaap.
Per WB en LB staat een maplist en RO# vermeldt. De grandfinal heeft zn eigen page (map en BO# komt daar nog)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:19 schreef zforces het volgende:
uhm nu staat als maplist dat bij de halve finale bo5 enzo. Maar ontbreekt de echte finale tussen de loserbracket en de winnaarsbracket ofnie?
therefor, moeten we nu al wel bo5 spelen? Want eigenlijk zijn nu pas de kartfinales dan aangezien er een finale na de finale is.
hee ik kan nu wel online komen.. kan jij ook ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:33 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Sorry was me niet gelukt vandaag online te komen, ik kan nu als je er nog bent of anders morgen middag of avond misschien. Wanneer kan jij"?
ik ook!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:40 schreef GoodGawd het volgende:
Staat op de site replays. Mocht ik de finale niet halen, dan bied ik me bij deze aan om te casten.
Je had mij toch ook ge one base all-ind? Met je 3rrquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zucht dat ik op de ladder 1 base allins krijg oke, maar zelfs in customs ...
Wie zijn dat dan.......quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef genakt het volgende:
Mensen die altijd zeiken met hun ja ik ben diamond en dan niet tegen hun verlies kunnen![]()
kinderachtig
Ik ben nooit boosquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:09 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is alweer wat anderswaarom ben je trouwens altijd boos?
Was toch zoiezo de de leagues gelocked waren voor een paar werken of is dat alweer voorbij?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef GoodGawd het volgende:
Ik ben nu diamond met een sterretje na 6win streak, maar dat stomme systeem wil me niet naar master promoten. 't waren nota bene allemaal masters. Gaat het wel goed met dat systeem. Discriminatie zeg ik!
Voorbij volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:48 schreef BObNL het volgende:
[..]
Was toch zoiezo de de leagues gelocked waren voor een paar werken of is dat alweer voorbij?
Verwerking. Rouw proces.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Goed bezig allemaal, alle 1e ronde games zijn gespeeld en al een aantal andere games ook! Keep it up!
Losersbracketspelers, niet vergeten dat je er nog in zit, komt beetje weinig actie uit die hoek so far ^^
Ik geef starcraft niet de schuld. Het is alleen dat ik bijv op de ladder 2/3de tegen van die mongolen kom die na 1 base niet meer kunnen macroen dus iets kuts doen..quote:
Vandaag moet wel lukkenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:47 schreef Revje1 het volgende:
Dauntless hier zijn mijn momenten dat ik tijd heb.
Nu en zaterdag begin van de avond. Zondag begin van de middag tot 3 uur(behalve dan als ik een kater heb)
Maandag geen tijd.
Dinsdag en woensdag heb ik smiddags en begin van de avonden tijd.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nou we hebben onze eerste echt uitgeschakelde spelert:
Allemaal applaus voor Nitty
ben pas sinds begin van het tournooi met 1on1 begonnen speelde altijd 2on2 of 3on3quote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef zforces het volgende:
henkiej, morgen ergens tijd? Leuk dat je het naar je zin had nitty. Kan je alleen maar van leren
jah ik kan vanavond wel spelenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef zforces het volgende:
henkiej, morgen ergens tijd? Leuk dat je het naar je zin had nitty. Kan je alleen maar van leren
ok ik heb vanaf jullie 8 uur een feestje. Daarvoor kan ik wel. Ik kan eventueel ook wel wat later verschijnen op dat feestje maar niet al te laat.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 16:12 schreef zforces het volgende:
ik doe alleen maar 1base cheese omdat mijn macro zo op is dat ik toch zeker weet dat ik win maar dat het dan langer duurt. Ik probeer gewoon de vaart erin te huoden (h)
Liever woensdagavond dan, zit nu ff te wowen xDquote:Op maandag 30 mei 2011 18:42 schreef Keffo het volgende:
DrOrc, heb nu nog ff tijd maar zie je niet online....anders wordt het pas woensdagavond.
jah hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:25 schreef zforces het volgende:
haha ook mooi: win ik de eerste 2 matches tegen dromg en lenz door lekker te cheesen en niet macro te spelen. Speel tegen henkiej win ik de eerste door een macro game en een goede contain en verlies ik de andere matches door banshees tegen te hebben.
Ggs henkiej. Was iig een redelijk leuke tvt
jah je had 1 game net genoeg hellions en net op tijd blue falme anders was je der ook aanquote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef henkje123 het volgende:
[..]
jah haha
maar een keer tank v tank![]()
![]()
ook omdat jij dat niet meer deed XD
maar die andere games had k maar 1-2 tanks
die laatste won k denk ik omdat k nog 1 tank er bij had +reactors op rax hahaha XDquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef zforces het volgende:
[..]
jah je had 1 game net genoeg hellions en net op tijd blue falme anders was je der ook aan.
Enlaatste game was belachelijk haha. 3e game die baseswap was ook een faal aan mijn kant. je leger kon gewoon langs mijn leger aflopen vet stom. Maargoed. ggs
hij moet dan toch nog 2 keer winnen??quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef zforces het volgende:
hey nifty als jij nou ff dalijk wint kunnen we eindelijk een keer tegen elkaar spelen voor tournooi dat is in de vorige 3x keer nog niet gebeurd.
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. Nouja dan moettie ff 2x winnenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef henkje123 het volgende:
[..]
hij moet dan toch nog 2 keer winnen??
hij moet winnen van de naam die onder hem komt en dan nog van de winnaar in het hokje dat boven hem staat
aarrrrghhhh grrr.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef henkje123 het volgende:
NOOOOOOH zforce je bent boven aan gezet!!!![]()
![]()
RO4 - halve finale losersbracket -quote:
Prima, spelen we dinsdag. Ik ben 's middags wel online.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef Revje1 het volgende:
Even voor Dauntless. Vanaf dinsdag heb ik weer tijd om te spelen dus laat maar weten wanneer je kan.
Weinig kans... Als ik al van ihasakarot of ponkie win, moet ik daarna tegen die gruwelijke HENKJEquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef genakt het volgende:
Ik hoop dat jace wint hoef ik me niet te schamen dat ik er de eerste ronde al uit lag
Dequalificationquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef BObNL het volgende:
waar staat DQ voor? wil zo snel mogelijk spelen maar de communicatie loopt niet zo vlot :/
Heb allebij verloren met 2-0quote:
Ja + replaysquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef BObNL het volgende:
CaptSmits - Crownless 2-1 moet ik het nog mailen?
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.quote:
Ja is misschien makkelijker om het voortaan in de op te zetten inplaats van het elke keer te moeten opzoeken in het topic..Is heel irritantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.
LEZEN
alles staat op de site, meerdere malen, idiotproof (ofnietdus)
vraag me af waarom ik het er allemaal nog op gooi
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.
LEZEN
alles staat op de site, meerdere malen, idiotproof (ofnietdus)
vraag me af waarom ik het er allemaal nog op gooi
Je zou het haast niet verwachten, maar dat adres staat bij 'contact'... vreemd genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef BObNL het volgende:
Niet helemaal idiot proof ik zat het namelijk bij detail te zoeken daar kon ik het niet vinden toen had ik zoiets van fuck it vraag het wel
http://fok.wowarena.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja is misschien makkelijker om het voortaan in de op te zetten inplaats van het elke keer te moeten opzoeken in het topic..Is heel irritant
Ach ik kijk elke keer op pagina 3 staat hij bovenaan geqoutequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
http://fok.wowarena.nl
Zonder Abo bij fok kan je dit niet meer toevoegen na een tijdje. We proberen de OP zo volledig mogelijk te maken, al is dit eigenlijk nog altijd het aanmeld/aankondig topic. We hadden niet gedacht dat het zo snel vol zou zitten en snel zou lopen allemaal. Maar thats a good thing so.
Maar idd, gooi die site in je bookmarks, daar komen alle results op te staan, alle regels (die blijkbaar ook niet iedereen leest, als ik games her en der zie), alle spelersgegevens en dus ook email/contactmogelijkheden met de admins.
@ Revje, Keffo, Docorc en Dauntless
ZSM spelen!!
gg:)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |