jah hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:25 schreef zforces het volgende:
haha ook mooi: win ik de eerste 2 matches tegen dromg en lenz door lekker te cheesen en niet macro te spelen. Speel tegen henkiej win ik de eerste door een macro game en een goede contain en verlies ik de andere matches door banshees tegen te hebben.
Ggs henkiej. Was iig een redelijk leuke tvt
jah je had 1 game net genoeg hellions en net op tijd blue falme anders was je der ook aanquote:Op maandag 30 mei 2011 19:31 schreef henkje123 het volgende:
[..]
jah haha
maar een keer tank v tank![]()
![]()
ook omdat jij dat niet meer deed XD
maar die andere games had k maar 1-2 tanks
die laatste won k denk ik omdat k nog 1 tank er bij had +reactors op rax hahaha XDquote:Op maandag 30 mei 2011 19:33 schreef zforces het volgende:
[..]
jah je had 1 game net genoeg hellions en net op tijd blue falme anders was je der ook aan.
Enlaatste game was belachelijk haha. 3e game die baseswap was ook een faal aan mijn kant. je leger kon gewoon langs mijn leger aflopen vet stom. Maargoed. ggs
hij moet dan toch nog 2 keer winnen??quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef zforces het volgende:
hey nifty als jij nou ff dalijk wint kunnen we eindelijk een keer tegen elkaar spelen voor tournooi dat is in de vorige 3x keer nog niet gebeurd.
daar kun je best wel eens gelijk in hebben. Nouja dan moettie ff 2x winnenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef henkje123 het volgende:
[..]
hij moet dan toch nog 2 keer winnen??
hij moet winnen van de naam die onder hem komt en dan nog van de winnaar in het hokje dat boven hem staat
aarrrrghhhh grrr.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef henkje123 het volgende:
NOOOOOOH zforce je bent boven aan gezet!!!![]()
![]()
RO4 - halve finale losersbracket -quote:
Prima, spelen we dinsdag. Ik ben 's middags wel online.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:15 schreef Revje1 het volgende:
Even voor Dauntless. Vanaf dinsdag heb ik weer tijd om te spelen dus laat maar weten wanneer je kan.
Weinig kans... Als ik al van ihasakarot of ponkie win, moet ik daarna tegen die gruwelijke HENKJEquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:14 schreef genakt het volgende:
Ik hoop dat jace wint hoef ik me niet te schamen dat ik er de eerste ronde al uit lag
Dequalificationquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:30 schreef BObNL het volgende:
waar staat DQ voor? wil zo snel mogelijk spelen maar de communicatie loopt niet zo vlot :/
Heb allebij verloren met 2-0quote:
Ja + replaysquote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:28 schreef BObNL het volgende:
CaptSmits - Crownless 2-1 moet ik het nog mailen?
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.quote:
Ja is misschien makkelijker om het voortaan in de op te zetten inplaats van het elke keer te moeten opzoeken in het topic..Is heel irritantquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.
LEZEN
alles staat op de site, meerdere malen, idiotproof (ofnietdus)
vraag me af waarom ik het er allemaal nog op gooi
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:07 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Ok de volgende die dat vraagt krijgt een DQ, perma DQ over alle tourneys.
LEZEN
alles staat op de site, meerdere malen, idiotproof (ofnietdus)
vraag me af waarom ik het er allemaal nog op gooi
Je zou het haast niet verwachten, maar dat adres staat bij 'contact'... vreemd genoegquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:33 schreef BObNL het volgende:
Niet helemaal idiot proof ik zat het namelijk bij detail te zoeken daar kon ik het niet vinden toen had ik zoiets van fuck it vraag het wel
http://fok.wowarena.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja is misschien makkelijker om het voortaan in de op te zetten inplaats van het elke keer te moeten opzoeken in het topic..Is heel irritant
Ach ik kijk elke keer op pagina 3 staat hij bovenaan geqoutequote:Op woensdag 1 juni 2011 09:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
http://fok.wowarena.nl
Zonder Abo bij fok kan je dit niet meer toevoegen na een tijdje. We proberen de OP zo volledig mogelijk te maken, al is dit eigenlijk nog altijd het aanmeld/aankondig topic. We hadden niet gedacht dat het zo snel vol zou zitten en snel zou lopen allemaal. Maar thats a good thing so.
Maar idd, gooi die site in je bookmarks, daar komen alle results op te staan, alle regels (die blijkbaar ook niet iedereen leest, als ik games her en der zie), alle spelersgegevens en dus ook email/contactmogelijkheden met de admins.
@ Revje, Keffo, Docorc en Dauntless
ZSM spelen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |