Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Ik kan trouwens niet meer op die eerdere toernooien klikken (hierzo bedoel ik), ook niet op de 3e (die op die site zelf gehost werd). Is er een andere manier om nog bij de matches en replays enzo daarvan te komen?
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
@nifty, misschien was het je nog niet opgevallen, maar vorige tourney speelde ik als enige tegen een andere diamond, en ook weer in de KO 1e ronde als enige
Tis allemaal random generated met uiteraard wel een soort seeding (gebaseerd op ranking, points, activity en win/loss ). Zit een hele berekening achter, maak je geen zorgen. Volgens mij had ik het vorige tourney behoorlijk netjes voor mekaar qua skillniveau... heb geen klachten gehad iig...
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende: Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?