ik kan nu spelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:04 schreef zforces het volgende:
Zeg drO wanneer heb je tijd? DrOMG klinkt veel toffer trouwens
en de eerste ragequit is binnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:46 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Zucht dat ik op de ladder 1 base allins krijg oke, maar zelfs in customs ...
Ja ik wist bij de 2de wel dat het een of andere vage 1 base shit was, maar in tal darim cross pos kan je dat niet op tijd scouten doordat overlords zo tering traag zijn.quote:
I know, maar als je die ene ling bij de xel naga nou daadwerkelijk de xel naga toren liet aanraken had je ze aan kunnen zien komen en had je op zn minst wat spines klaar kunnen hebben. En je ging pre empitve spore crawlers maken zonder dat ik ook maar iets van air had.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
[..]
Ja ik wist bij de 2de wel dat het een of andere vage 1 base shit was, maar in tal darim cross pos kan je dat niet op tijd scouten doordat overlords zo tering traag zijn.
Hij is goed maar is te verslaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef henkje123 het volgende:
yoshi ik ga het je zkkr moeilijk maken mwuhahahaha XD
maar waarschijnlijk win je toch wel (zoiezo zerg ben ik super slecht tegen XD)
Hahahah yoshi en goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Hij is goed maar is te verslaan
Hopelijk komt me tegenstander opdagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |