goed bezig! De finale van het vorige toernooi, is die ook gecast? Ben benieuwd naar het commentaarquote:Op maandag 23 mei 2011 22:06 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
EN WE ZIJN LIVE!!!
winnersbracket:
http://fok.wowarena.nl/tournament/5/kowb
playerslist:
http://fok.wowarena.nl/tournament/5/players
Let goed op, het is een tourney met DOUBLE ELIMINATION! Dit betekend dat je nog een kans hebt als je uit de winnersbracket bent gelazerd!
SUCCES!
No worries, ik ben platinum sinds dit seizoen (en dalende) dus dat wordt een piece o'cakequote:
http://www.justin.tv/jace_da_clown/videosquote:Op maandag 23 mei 2011 22:27 schreef Tom_Poes het volgende:
goed bezig! De finale van het vorige toernooi, is die ook gecast? Ben benieuwd naar het commentaar
Toen wist ik nog niet van me baanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:56 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
No offence Nitty maar als je niet kan moet je je niet aanmelden
succes met je nieuwe baan btw
Probeer gewoon zo snel mogelijk alles te spelen, kan je weinig fout doen
Ik speel als Protoss tegen je.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:13 schreef henkje123 het volgende:
wacht in de bracket is dauntless nou over gegaan naar protoss maar ik kan ook nog verwachte dat hij misschien zerg gaat spelen??
Is pas mn 2e toernooi dat ik meedoe hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 13:21 schreef Razilat het volgende:
Ponkie, voor iemand die al zo lang in master hangt mag jij ook wel een het toernooi winnen
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ponkie is vorige keer gebeat door docorc, denk niet dat hij zn tegenstanders onderschat dit keer
Dr. Orc is dan ook een ongekende master!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:22 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ponkie is vorige keer gebeat door docorc, denk niet dat hij zn tegenstanders onderschat dit keer
inderdaad, incognito in platinumquote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dr. Orc is dan ook een ongekende master!
Wanneer heb jij tijd?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:49 schreef Crownless het volgende:
woohoo dit word een dolle boel luitjes !!
niice yoshiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie is REVJE ook alweer op fok?
edit: oh revjevolgens mij sta je al in m'n friends list dus we stelen wel een keer.
Morgen avond laat is primaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:39 schreef Jace_TBL het volgende:
Nitty ik heb je toegevoegd, ik msg je wel als ik je toevallig online zie. Heb je zo dagen of tijden die je toevallig goed uitkomen? Ik zou vanavond kunnen, of morgenavond laat.
Zeg we gaan toch niet dom worden he?:)quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Wie is REVJE ook alweer op fok?
edit: oh revjevolgens mij sta je al in m'n friends list dus we stelen wel een keer.
Hey!!!!! Als je m'n ras gaat beledigen, probeer het dan op z'n minst in correct Nederlands te doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Revje1 het volgende:
Stelen is het eerste woordje wat je leert in jou cultuur dus tis te begrijpen die fout:)
Ja uurtje of half 11 zal het dan wel worden.. (erg laat thuis). Ik probeer zsm online te komen dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:22 schreef genakt het volgende:
Morgen avond laat is prima
10 uur a half 11 ?![]()
is goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:00 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Ja uurtje of half 11 zal het dan wel worden.. (erg laat thuis). Ik probeer zsm online te komen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |