En anders kunnen we gaan janken dat alle stemmers discriminerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur Van Velzen gewoon met Baby Get higher die kan zingen plus die valt opzettend op natuurlijk.
Uhu en met dat nummer mag je ook echt deelnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur Van Velzen gewoon met Baby Get higher die kan zingen plus die valt opzettend op natuurlijk.
Dan schrijft ie een nieuw nummer girl your so big ofzo ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Uhu en met dat nummer mag je ook echt deelnemen
Dat sowieso, maar volgens mij kom je bij dat soort artiesten alweer snel in de categorie 'hebben het niet nodig, willen het niet'quote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
Denk dat zo'n lekker jazzy deuntje van Caro Emerald het erg goed zal doen op Eurovision.
oh graag!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zat meer te denken aan Relax in combinatie met Boris. Ik denk dat je daar wel een leuke act omheen kan bouwen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef SonicVolcano het volgende:
NL moet gewoon de DWDD recordings compilatie sturen
Met een chagrijnige Jan Mulder als inleiding. "Start maar in!"
Of onze eigen Wilfred Genee.
Hij heeft een nieuw nummer uit ja, maar die is fucking goed nagemaakt van Ben l'Oncle Soulquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ben Saunders? Heeft hij al een EIGEN nummer gemaakt? (Ik kijk niet naar x-factor oid).
Ja, inmiddels heeft hij 10 eigen nummersquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ben Saunders? Heeft hij al een EIGEN nummer gemaakt? (Ik kijk niet naar x-factor oid).
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Sowieso niet:
- GeerGoor
- Borsato
- Jan Smit
- iemand anders van sterren top 100!!
Kan t meteen een familieprojectje worden.. mag dat mens van Kluivert de boel aankleden.. een groot matrasfeestjequote:
Die is veel te braaf en zeikerig en een eeuwig jankhoofdquote:Op zondag 15 mei 2011 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
Do(minque Verhulst).
Lekker wijf, goeie stem, kan zowel NL als ENG.
Leuke act, Do in een leuk stoeipakje. Ik zie het wel gebeuren
Kan niet zit niet bij de Tros...quote:
Monique Smit is toch onder contract bij de Tros?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:16 schreef RiftNL het volgende:
Diegene die jullie allemaal opnoemen worden het sowieso NIET. Zoals in een ander topic al gemeld kiest de TROS een artiest. Als je goed oplet zijn dit altijd artiesten die vaker werken voor de TROS bijvoorbeeld TROS muziekfeest etc. Je moet dus gaan kijken naar artiesten zoals: Nick en Simon, Thomas Berge, Frans Bauer etc etc. Commerciële acts zoals Ben Saunders of Waylon werken niet met de TROS en worden ook niet gekozen. Ook kan de voorronde niet op RTL worden uitgezonden omdat het songfestival eist dat het op de publieke omroep wordt uitgezonden.
Die zou ik voor andere doeleinden gebruiken obvquote:Op zondag 15 mei 2011 01:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Monique Smit is toch onder contract bij de Tros?
Of Monique Smit iddquote:Op zondag 15 mei 2011 01:36 schreef BobW het volgende:
We hebben een jong, fris iemand nodig met uitstraling. Dus een Caro Emerald, Waylon, Esmee Denters, Jim.
Dan inderdaad een goed geproduceerd nummer, mooi aankleden en finale moet lukken.
Maar ja, TROS, zal wel Thomas Berge worden
Een artiest die lekker normaal is gebleven. Al die poespas, nergens voor nodig.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:36 schreef BobW het volgende:
We hebben een jong, fris iemand nodig met uitstraling. Dus een Caro Emerald, Waylon, Esmee Denters, Jim.
Dan inderdaad een goed geproduceerd nummer, mooi aankleden en finale moet lukken.
Maar ja, TROS, zal wel Thomas Berge worden
Dit ligt niet aan de Tros hoor maar aan de EBU zelf die het songfestival organiseren. Je mag als land zijnde alleen uitzenden op de publieke omroep en die dient een afgevaardigde te sturen dus alle toppers zoals Caro Emerald etc maken dus nooit kans om uberhaupt te gaan.quote:
En al die voorrondes dan die we jaren geleden nog hadden?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:38 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dit ligt niet aan de Tros hoor maar aan de EBU zelf die het songfestival organiseren. Je mag als land zijnde alleen uitzenden op de publieke omroep en die dient een afgevaardigde te sturen dus alle toppers zoals Caro Emerald etc maken dus nooit kans om uberhaupt te gaan.
Voorrondes zou een oplossing zijn want dan mag iedereen meedoen hequote:Op zondag 15 mei 2011 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
En al die voorrondes dan die we jaren geleden nog hadden?
Met Gordon, Esther Hart, Arwin Kluft, toen nog Ben Saunders, Boris etc??
Dan moet de TROS het dus gewoon niet meer doen.
Mag dus ook niet alleen de Tros hahaah kut he?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien dat BNN er wel nog iets van zou kunnen maken.
Heeft de TROS! een alleenrechtcontract?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mag dus ook niet alleen de Tros hahaah kut he?
De TROS heeft het contract alleen nog tot en met volgend jaar toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 01:46 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Mag dus ook niet alleen de Tros hahaah kut he?
Tot en met 2012 geloof ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de TROS! een alleenrechtcontract?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |