abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98546450
* Boldface kijkt nog een keer op de kalender. Nee, het is vandaag toch echt niet 1 april.

quote:
Sieneke naar Duitsland
Sieneke Peeters richt haar pijlen op Duitsland. De 19-jarige zangeres, die vorig jaar voor Nederland meedeed aan het Eurovisie Songfestival met het nummer Shala Lie, geeft over drie weken een optreden voor de Duitse televisie.

"Ik ga daar mijn Songfestivalnummer zingen. Gewoon in de Nederlandse taal overigens", vertelt Sieneke aan het AD. "Een vertaling in het Duits zou de kwaliteit van het origineel en de herkenbaarheid van het nummer misschien te veel aantasten."

De Nijmeegse is nieuwsgierig naar wat haar te wachten staat. "De belangstelling voor mij als zangeres schijnt daar groot te zijn", zegt ze. "Ik ben benieuwd waar het tv-optreden toe zal leiden."
Bron: http://www.depers.nl/ente(...)-naar-Duitsland.html (Ja, het staat er gewoon echt. En nee, het is geen bijdrage van De Speld)

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... _O-
pi_98548284
Leuk voor d'r.
pi_98549142
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:19 schreef Boldface het volgende:
[me=Boldface] kijkt nog een keer op de kalender. Nee, het is vandaag toch echt niet 1 april.
[/me]

[..]

Bron: http://www.depers.nl/ente(...)-naar-Duitsland.html (Ja, het staat er gewoon echt. En nee, het is geen bijdrage van De Speld)

Ik weet niet eens waar ik moet beginnen... _O-
Het zou me niet eens verbazen als ze er daadwerkelijk voet aan de grond krijgt. Nee, echt niet.

In Duitsland, een land waar David Hasselhoff en Modern Talking groot zijn/waren, houden ze wel van een beetje volks met een lekker wansmakelijk sausje. Minstens zo erg als hier. :)

En toen Jan Smit nog een Jantje was, zong hij daar z'n mierzoete smartlappen in zalen met tienduizenden mensen. :)

Ze heeft ook typisch zo'n soort styling waarvan ik het vermoeden heb dat onze oosterburen het weleens heel leuk zouden kunnen vinden...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2011 12:45:00 ]
pi_98550542
Misschien kan ze dan emigreren ofzo...
pi_98574573
quote:
15s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:11 schreef Boldface het volgende:
Misschien kan ze dan emigreren ofzo...
Voor! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: