En anders kunnen we gaan janken dat alle stemmers discriminerenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur Van Velzen gewoon met Baby Get higher die kan zingen plus die valt opzettend op natuurlijk.
Uhu en met dat nummer mag je ook echt deelnemenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stuur Van Velzen gewoon met Baby Get higher die kan zingen plus die valt opzettend op natuurlijk.
Dan schrijft ie een nieuw nummer girl your so big ofzo ja weet ik veel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:24 schreef grazz het volgende:
[..]
Uhu en met dat nummer mag je ook echt deelnemen
Dat sowieso, maar volgens mij kom je bij dat soort artiesten alweer snel in de categorie 'hebben het niet nodig, willen het niet'quote:Op zondag 15 mei 2011 00:11 schreef Knipoogje het volgende:
Denk dat zo'n lekker jazzy deuntje van Caro Emerald het erg goed zal doen op Eurovision.
oh graag!quote:Op zondag 15 mei 2011 00:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik zat meer te denken aan Relax in combinatie met Boris. Ik denk dat je daar wel een leuke act omheen kan bouwen.
quote:Op zondag 15 mei 2011 00:49 schreef SonicVolcano het volgende:
NL moet gewoon de DWDD recordings compilatie sturen
Met een chagrijnige Jan Mulder als inleiding. "Start maar in!"
Of onze eigen Wilfred Genee.
Hij heeft een nieuw nummer uit ja, maar die is fucking goed nagemaakt van Ben l'Oncle Soulquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ben Saunders? Heeft hij al een EIGEN nummer gemaakt? (Ik kijk niet naar x-factor oid).
Ja, inmiddels heeft hij 10 eigen nummersquote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Ben Saunders? Heeft hij al een EIGEN nummer gemaakt? (Ik kijk niet naar x-factor oid).
quote:Op zondag 15 mei 2011 01:06 schreef VeniVidiViciV het volgende:
[..]
Sowieso niet:
- GeerGoor
- Borsato
- Jan Smit
- iemand anders van sterren top 100!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |