Raperquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, hij is ook raper toch! Echte en gangsta jo!
en minnaar.. en vreemdganger... volgens die ene muts.. die... dusssquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vette shit, onwijs cool... Martijn houdt op met "hip" taalgebruik. Je bent oud en een vader....
Lijkt het wel op.. ik zou alleen niet weten waarom.. 't is niet alsof ie zelf een single uit heeft, en ik vermoed dat de gemiddelde artiest nu ook niet zit te kijken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Janetje het volgende:
Is dit X-Factor nog of een promotieshow voor een of andere DJ?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Vette shit, onwijs cool... Martijn houdt op met "hip" taalgebruik. Je bent oud en een vader....
En cokesnuivert, dus hij zit lekker on the movequote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
[..]
en minnaar.. en vreemdganger... volgens die ene muts.. die... dusss
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En cokesnuivert, dus hij zit lekker on the move
Was ik niet, maar ik wil het wel weten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, volgens mij vroeg Lutte het Donderdag nog, wie is de nieuwe chick in je avatar?
Is het Lena?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, volgens mij vroeg Lutte het Donderdag nog, wie is de nieuwe chick in je avatar?
Is het Lena?
Ik vind het wel een leuk shirt. En hij wordt ook een daggie ouder he?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Gordon heeft in dit shirt best een buik zeg![]()
.
Echt niet? Ohquote:
Helemaal para, weetjewel.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:19 schreef Maartel het volgende:
Wat heeft die Rolf ook een vervelend stemmetje.. moet af-en-toe aan Brian uit de Gouden Kooi denken
Dat is kont Cee, kont.quote:
heeul coolquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Omdat deze Hey Mr. DJ heet en tof is! Die heb ik al zooooo lang niet gehoord!
Dit is te ergquote:
Neui, t is Mariahquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:21 schreef MaLo het volgende:
Nou, Foreigner met een toffe beat, kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |