Of er zit allebei een T in het woord, misschien dat dat hem is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
Komt een hoop testosteron los zodra het gaat over de belastingdienst, misschien is dat wel de link met FC Utrecht
Je kaffert niet af, je kaffert uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef jvw000 het volgende:
heb toch niks met stoer te maken?
er zijn mensen die gewoon hier hun vraag stellen,,,en dan word je af gekafferd.
dat kan toch nie de bedoelling zijn?
Goedemiddag heer Dean!quote:The_Dean:
Van de ING naar de Rabo binnen een halve dag is snel ja. Voor de ING.
Iemand die bij een echte bank zit lacht daar om, dat is echt traag. Dit is wel een extreem geval, meestal duurt het gerust 2-3 dagen, wat ik echt belachelijk vind. Ik weet niet welke hervormingen ze daar doorvoeren, maar het is echt niet sneller hoor.
Tevens is hun beleid in de bank om te huilen. Mijn vriendin moest eens wat geregeld hebben, en ze probeerden haar non-stop allerhande verzekeringen aan te smeren. Toen ik de keer daarop toevallig even mee was deden ze het zelfde bij mij. Waarom ik nog niet bij de ING zat, welke verzekeringen ze allemaal hadden en hoeveel goedkoper ze wel niet waren. Na drie keer herhalen dat ik alles al geregeld had en toch echt niks van hun wou weten hielden ze nog niet op.
En je kan een heel tevreden klant zijn, dat geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat jij tot in detail weet hoe je bank werkt. Ik weet dat ook niet, maar ik weet wel dat het overschrijven echt lang duurt, en wat ze tussendoor met mijn geld doen als tussen de rekeningen zweeft weet ik niet, maar het is echt belachelijk dat ze dat vandaag de dag nog durven te doen.
Nee, jij geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef jvw000 het volgende:
heb toch niks met stoer te maken?
er zijn mensen die gewoon hier hun vraag stellen,,,en dan word je af gekafferd.
dat kan toch nie de bedoelling zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
2 dagen geleden de brief teruggestuurd met mijn rekeningnummer erin. Nog steeds niks...
Begin me af te vragen of dat geld er wel komt....2 dagen, meen je dat serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt gewoon bovenop de stapel terecht en je zult gewoon moeten wachten totdat je brief verwerkt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze mijn rekeningnummer nou van het begin af aan al wisten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
2 dagen, meen je dat serieus
Komt gewoon bovenop de stapel terecht en je zult gewoon moeten wachten totdat je brief verwerkt wordt.
En even ervoor:quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef sersouh het volgende:
Neeeeee 6k inclusief vakantiegeld joh... 3400 netto per maand..
Overheidsinstelling hé.... Solliciteren kan altijd
Maar zou leuk zijn als het de 26ste zou komen...
Je had beter incl. ipv + kunnen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef sersouh het volgende:
Hmmmmmm ik heb dus een brief met dag tekening 26 Mei gekregen.
Kan je het dan eerder verwachten?
Als ik het op de 26ste krijg is het wel kassa hoor!! 5k teruggave 6k salaris + vakantiegeld!!
Lekkkkkkkkkkkker hoooooooooooor...
Ga ik toch maar ff een 3D tv kopen!!!![]()
![]()
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij verdient dan 11.000 euro bruto.
En dat met zo'n schrijfstijl, ik vind het bewonderenswaardig!
Waarom heb je dat bij de aangifte niet gecontroleerd dan? Daar wordt, dacht ik, in gevraagd of het rekeningnummer klopt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ze mijn rekeningnummer nou van het begin af aan al wisten...
Jij komt lekker geloofwaardig over wil je zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef sersouh het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...
Triest voor je met je 3 euro bruto per maand had je maar een opleiding moet voltooien..
Ik had al gezegd inclusief vakantie geld dus 11.000 euro bruto niet echt klein rekenwondertje...
Verder ga ik geen woorden meer aan jou vuil maken..
Iemand al dagtekening 26 mei ontvangen?
Lekker hoor... niet te snel uitgeven he!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef deedeetee het volgende:
Binnen gekomen op de ING 1 dag na de dagtekening
Heb ik ook gedaan, en het klopte, toch wisten ze het niet en vroegen ze het nog een keer. Heel raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom heb je dat bij de aangifte niet gecontroleerd dan? Daar wordt, dacht ik, in gevraagd of het rekeningnummer klopt?
Mavo, helemaal correct. En vervolgens MBO (staat al ergens in het topic). En 3 euro bruto, nee sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef sersouh het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...
Triest voor je met je 3 euro bruto per maand had je maar een opleiding moet voltooien..
Ik had al gezegd inclusief vakantie geld dus 11.000 euro bruto niet echt klein rekenwondertje...
Verder ga ik geen woorden meer aan jou vuil maken..
Iemand al dagtekening 26 mei ontvangen?
En jij bent volgens mij een kutkloonquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef JackMason het volgende:
Sjeen is echt een hinderlijk mannetje
als je zo irriteert aan mensen die sommige vragen dubbel stellen
ga dan gewoon UIT dit topic.
Dat is wel een beetje jammer iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en het klopte, toch wisten ze het niet en vroegen ze het nog een keer. Heel raar.
3 weken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer iddNiet goed aangekomen ergens. Rekeningnummer duurt 3 weken zeggen ze, ik heb het 1x moeten wijzigen (faillissement DSB) en toen was het binnen 4 dagen. Maar of dat geluk was of standaard, dat weet ik niet.
Ik vind ook dat je hier weg moet hoor. Je bent zo agressief! En je beledigt iedereen tot op het bot!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En jij ben volgens mij een kutkloon
Als er iemand in dit topic hoort te zijn, dan ben ik het wel
Man?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En jij bent volgens mij een kutkloon
Als er iemand in dit topic hoort te zijn, dan ben ik het wel
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mavo, helemaal correct. En vervolgens MBO (staat al ergens in het topic). En 3 euro bruto, nee sorry.
Maar ik heb je even hierboven gequote, en daar staat: 6k + vakantiegeld. En niet 6k incl. vakantiegeld.
Ik begin bijna te vermoeden dat je zelf wat opschept en voor 3 euro bij de AH werkt (waar niks mis mee is, ik heb graag dat de vakken gevuld zijn als ik boodschappen doe).
Meteen doorgesluist naar de ABN bankrekening waar ik de rekeningen van betaal. Eind van de maand zie ik wel weer verder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef sersouh het volgende:
[..]
Lekker hoor... niet te snel uitgeven he!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
3 weken?Wat dacht je dan, dat ze niks beters te doen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag blij zijn dat het geen 6 weken is, had je het maar meteen goed in moeten vullen bij je aangifte
Dat heb ik al gedaan. Dat had ik in een vorige post ook al gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat ze niks beters te doen hebben![]()
Je mag blij zijn dat het geen 6 weken is, had je het maar meteen goed in moeten vullen bij je aangifte
Nope nog niks jij wel dan???quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Bold het volgende:
He mookie heb jij al wat gehoord of een dagtekening bekend?
het is dan gelukkig ook nog niet 1 juliquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Skillstorm het volgende:
NEEEEE, net de belastingsdienst gebeld en kan nog 2-3 weken duren idd. Zij maken een fout en ik moet ervoor boeten.
Dus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is dan gelukkig ook nog niet 1 juli
Met jou altijdquote:
Hier ook.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:48 schreef lodiej het volgende:
Vandaag de brief met dagtekening 20 mei, ik wacht rustig af.
Dat mag ik hopen voor ze. Anders hebben ze wel een probleem. Daarnaast zijn ze ook vergeten de HRA voor mij aan te vragen. Mogen ze dat ook gelijk als service even doen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 21:04 schreef Kaza het volgende:
Balen Nikky! Ik neem toch aan dat het administratiekantoor dit keer kostenloos de aangifte opnieuw voor je doet?
Ik vinnum mooiquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb mijn sig speciaal voor dit topic aangepast!
En ik heb het netjes vandaag binnen gekregen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 21:09 schreef Adolecens het volgende:
Mijn vriendin: 3 maart aangifte gedaan, brief binnen 10 mei, dagtekening 13 mei, geld binnen 13 mei.
Ik: 3 maart aangifte gedaan, brief binnen 17 mei, dagtekening 20 mei, geld binnen ?? mei.
En samen een heul flink bedrag terug!
Deze opmerking snap ik echt steeds niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 06:19 schreef hierissieweer het volgende:
Noch de brief noch het geld binnen, dagtekening is van vandaag
Ik kom met mijn vakantiegeld ook bijna aan de 6K en wij zoeken nog medewerkers... en straks in juni bonusquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:53 schreef vosss het volgende:
6K salaris??? En daar komt dan nog vakantiegeld overheen????
Wat voor werk doe je in godsnaam?
Zelfs als die 6K incluis vakantiegeld is, dan is het nog een puik salaris, me dunkt.
PS: zoeken jullie nog mensen?
lolquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
En het geld is binnen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 01:33 schreef Balisto het volgende:
9 maart digitaal aangifte gedaan.
17 mei brief ontvangen met dagtekening 19 mei.
VT2011 is maandelijkse teruggaaf en als jij die aanvraagt heb je binnen 8 weken de berichtgevingquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:19 schreef Tha_Duck het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef jvw000 het volgende:
en ja hoor,,,, het geld is er nog steeds niet,, ook nog geen brief
Ik zou gelijk bellen!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:29 schreef jvw000 het volgende:
en ja hoor,,,, het geld is er nog steeds niet,, ook nog geen brief
10 punten voor u!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:56 schreef zitroen het volgende:
Voorlopige teruggaaf 2011: Voor 1 april ingestuurd is voor 1 juli bericht. Hoe moeilijk is dat?
Ik weet het ... ik ben een newbie hier .... maar euh, volgens mij moet het voorlopige aanslag 2010 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |