Of er zit allebei een T in het woord, misschien dat dat hem is?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:35 schreef Blik het volgende:
Komt een hoop testosteron los zodra het gaat over de belastingdienst, misschien is dat wel de link met FC Utrecht
Je kaffert niet af, je kaffert uit.quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef jvw000 het volgende:
heb toch niks met stoer te maken?
er zijn mensen die gewoon hier hun vraag stellen,,,en dan word je af gekafferd.
dat kan toch nie de bedoelling zijn?
Goedemiddag heer Dean!quote:The_Dean:
Van de ING naar de Rabo binnen een halve dag is snel ja. Voor de ING.
Iemand die bij een echte bank zit lacht daar om, dat is echt traag. Dit is wel een extreem geval, meestal duurt het gerust 2-3 dagen, wat ik echt belachelijk vind. Ik weet niet welke hervormingen ze daar doorvoeren, maar het is echt niet sneller hoor.
Tevens is hun beleid in de bank om te huilen. Mijn vriendin moest eens wat geregeld hebben, en ze probeerden haar non-stop allerhande verzekeringen aan te smeren. Toen ik de keer daarop toevallig even mee was deden ze het zelfde bij mij. Waarom ik nog niet bij de ING zat, welke verzekeringen ze allemaal hadden en hoeveel goedkoper ze wel niet waren. Na drie keer herhalen dat ik alles al geregeld had en toch echt niks van hun wou weten hielden ze nog niet op.
En je kan een heel tevreden klant zijn, dat geloof ik best, maar dat wil niet zeggen dat jij tot in detail weet hoe je bank werkt. Ik weet dat ook niet, maar ik weet wel dat het overschrijven echt lang duurt, en wat ze tussendoor met mijn geld doen als tussen de rekeningen zweeft weet ik niet, maar het is echt belachelijk dat ze dat vandaag de dag nog durven te doen.
Nee, jij geeft het goede voorbeeldquote:Op donderdag 19 mei 2011 14:36 schreef jvw000 het volgende:
heb toch niks met stoer te maken?
er zijn mensen die gewoon hier hun vraag stellen,,,en dan word je af gekafferd.
dat kan toch nie de bedoelling zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:41 schreef Skillstorm het volgende:
2 dagen geleden de brief teruggestuurd met mijn rekeningnummer erin. Nog steeds niks...
Begin me af te vragen of dat geld er wel komt....2 dagen, meen je dat serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt gewoon bovenop de stapel terecht en je zult gewoon moeten wachten totdat je brief verwerkt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze mijn rekeningnummer nou van het begin af aan al wisten...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:48 schreef Blik het volgende:
[..]
2 dagen, meen je dat serieus
Komt gewoon bovenop de stapel terecht en je zult gewoon moeten wachten totdat je brief verwerkt wordt.
En even ervoor:quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef sersouh het volgende:
Neeeeee 6k inclusief vakantiegeld joh... 3400 netto per maand..
Overheidsinstelling hé.... Solliciteren kan altijd
Maar zou leuk zijn als het de 26ste zou komen...
Je had beter incl. ipv + kunnen gebruikenquote:Op donderdag 19 mei 2011 13:52 schreef sersouh het volgende:
Hmmmmmm ik heb dus een brief met dag tekening 26 Mei gekregen.
Kan je het dan eerder verwachten?
Als ik het op de 26ste krijg is het wel kassa hoor!! 5k teruggave 6k salaris + vakantiegeld!!
Lekkkkkkkkkkkker hoooooooooooor...
Ga ik toch maar ff een 3D tv kopen!!!![]()
![]()
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij verdient dan 11.000 euro bruto.
En dat met zo'n schrijfstijl, ik vind het bewonderenswaardig!
Waarom heb je dat bij de aangifte niet gecontroleerd dan? Daar wordt, dacht ik, in gevraagd of het rekeningnummer klopt?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als ze mijn rekeningnummer nou van het begin af aan al wisten...
Jij komt lekker geloofwaardig over wil je zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef sersouh het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...
Triest voor je met je 3 euro bruto per maand had je maar een opleiding moet voltooien..
Ik had al gezegd inclusief vakantie geld dus 11.000 euro bruto niet echt klein rekenwondertje...
Verder ga ik geen woorden meer aan jou vuil maken..
Iemand al dagtekening 26 mei ontvangen?
Lekker hoor... niet te snel uitgeven he!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:03 schreef deedeetee het volgende:
Binnen gekomen op de ING 1 dag na de dagtekening
Heb ik ook gedaan, en het klopte, toch wisten ze het niet en vroegen ze het nog een keer. Heel raar.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom heb je dat bij de aangifte niet gecontroleerd dan? Daar wordt, dacht ik, in gevraagd of het rekeningnummer klopt?
Mavo, helemaal correct. En vervolgens MBO (staat al ergens in het topic). En 3 euro bruto, nee sorry.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef sersouh het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij niet verder gekomen dan je mavo en vakkenvullen bij de AH...
Triest voor je met je 3 euro bruto per maand had je maar een opleiding moet voltooien..
Ik had al gezegd inclusief vakantie geld dus 11.000 euro bruto niet echt klein rekenwondertje...
Verder ga ik geen woorden meer aan jou vuil maken..
Iemand al dagtekening 26 mei ontvangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |