En jij bent volgens mij een kutkloonquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef JackMason het volgende:
Sjeen is echt een hinderlijk mannetje
als je zo irriteert aan mensen die sommige vragen dubbel stellen
ga dan gewoon UIT dit topic.
Dat is wel een beetje jammer iddquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, en het klopte, toch wisten ze het niet en vroegen ze het nog een keer. Heel raar.
3 weken?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje jammer iddNiet goed aangekomen ergens. Rekeningnummer duurt 3 weken zeggen ze, ik heb het 1x moeten wijzigen (faillissement DSB) en toen was het binnen 4 dagen. Maar of dat geluk was of standaard, dat weet ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ook dat je hier weg moet hoor. Je bent zo agressief! En je beledigt iedereen tot op het bot!quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En jij ben volgens mij een kutkloon
Als er iemand in dit topic hoort te zijn, dan ben ik het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En jij bent volgens mij een kutkloon
Als er iemand in dit topic hoort te zijn, dan ben ik het wel
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Mavo, helemaal correct. En vervolgens MBO (staat al ergens in het topic). En 3 euro bruto, nee sorry.
Maar ik heb je even hierboven gequote, en daar staat: 6k + vakantiegeld. En niet 6k incl. vakantiegeld.
Ik begin bijna te vermoeden dat je zelf wat opschept en voor 3 euro bij de AH werkt (waar niks mis mee is, ik heb graag dat de vakken gevuld zijn als ik boodschappen doe).
Meteen doorgesluist naar de ABN bankrekening waar ik de rekeningen van betaal. Eind van de maand zie ik wel weer verder.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:04 schreef sersouh het volgende:
[..]
Lekker hoor... niet te snel uitgeven he!
quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
3 weken?Wat dacht je dan, dat ze niks beters te doen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag blij zijn dat het geen 6 weken is, had je het maar meteen goed in moeten vullen bij je aangifte
Dat heb ik al gedaan. Dat had ik in een vorige post ook al gezegd.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat ze niks beters te doen hebben![]()
Je mag blij zijn dat het geen 6 weken is, had je het maar meteen goed in moeten vullen bij je aangifte
Nope nog niks jij wel dan???quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:08 schreef Bold het volgende:
He mookie heb jij al wat gehoord of een dagtekening bekend?
het is dan gelukkig ook nog niet 1 juliquote:Op donderdag 19 mei 2011 15:24 schreef Skillstorm het volgende:
NEEEEE, net de belastingsdienst gebeld en kan nog 2-3 weken duren idd. Zij maken een fout en ik moet ervoor boeten.
Dus?quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is dan gelukkig ook nog niet 1 juli
Met jou altijdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |