Haha inderdaad ik had ze allemaal ontdekt gister. Wat een geweldige muzikale en creative mensen. En die "studio" van hem is gewoon een hemel xDquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef CoiLive schreef het volgende:
Jack Conte is sowieso te gek! Je moet dan ook even de rest bekijken:
Pomplamoose (Jack Conte samen met zijn vriendin Nataly Dawn)
Lauren O'Connell (Hier ben ik groot fan van)
Nataly Dawn
My Terrible Friend (Lauren en Nataly)
Dit groepje doet vaker dingen samen en zo wonen ze ook dacht ik. Jack heeft trouwens echt een toffe studio met veel te veel leuk speelgoed
Hej dat is dicht bij mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
Vanavond wedstrijdje in de TexMex in Spijkenisse, staat er zo:
Om half 8 gaan we de speelvolgorde bepalen d.m.v een loting de band die dan nog niet aanwezig is moet dan als eerste spelen.......de eerste band begint direct met opbouwen na de loting.
Hoe kan je opbouwen als je er niet bent
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
Om half 8 gaan we de speelvolgorde bepalen d.m.v een loting de band die dan nog niet aanwezig is moet dan als eerste spelen.......de eerste band begint direct met opbouwen na de loting.
Nou ik kom er niet meer klote emo's daarzoquote:
Ik denk dat ze het als pressiemiddel gebruiken om te zorgen dat iedereen bij de loting aanwezig is. Maar dan een beetje krom geformuleerd, en inderdaad, je kunt moeilijk meteen beginnen met opbouwen als je er niet bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
mijn bandje heeft geen bandnaam! ha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe heten die bandjes van jullie en weblinkje naar een homepage ofzo?
Spam spam spamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe heten die bandjes van jullie en weblinkje naar een homepage ofzo?
Ja hoor, Meer nu bezig met spuiten en dergelijke hoor.quote:
Doe ons eens wat meer op ge hoogte houden met foto's enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, Meer nu bezig met spuiten en dergelijke hoor.
Maar als ik hier mee klaar ben ga ik er zelf nog 1 zagen en doen.![]()
Het is dat ik al wat heb en daar laatsts heb lopen knokken anders was ik sowieso nog wel even komen kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
JA dat hoorde ik ook alkutpubliek
Ik ben meer van de studentenfeesten daar heb je tenminste dronken meisjes die wel legaal zijn
En als je daar wakker wordt is niet het eerste wat je ziet een poster van Tokio Hotel
Waar heb je het gekocht? Ziet er overigens goed uitquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats about it toen ik hem kreeg. Nu bezig met body schuren en dergelijke. Headstock ook iets bijzagen nog
Ik ga em matzwart maken. Geel was ook een optie maar witte pickguard dus dat vloekte een beetje.
Thomann komt ie vandaan. Achterlijk grote doos natuurlijkquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
Waar heb je het gekocht? Ziet er overigens goed uitHoe gaat het uiterlijk worden? En ga je de meegeleverde elementen erop zetten of andere?
Hoeveel kost zoiets precies? En zou je de body bijvoorbeeld ook nog aan kunnen passen, richting les paul style bijv.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats about it toen ik hem kreeg. Nu bezig met body schuren en dergelijke. Headstock ook iets bijzagen nog
Ik ga em matzwart maken. Geel was ook een optie maar witte pickguard dus dat vloekte een beetje.
Ik heb gehoord (vertelde m'n baas) dat de sustain in die tent niet al te best is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:53 schreef genakt het volgende:
[..]
Het is dat ik al wat heb en daar laatsts heb lopen knokken anders was ik sowieso nog wel even komen kijken
Maar verwacht er niet veel van
Je hebt ook wel les paul pakkettenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets precies? En zou je de body bijvoorbeeld ook nog aan kunnen passen, richting les paul style bijv.
Tof ik had dat pakketje deze week volgens mij hier ook gepost. Ben benieuwd naar je ervaringen en als die positief zijn ga ik het ook halenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Thomann komt ie vandaan. Achterlijk grote doos natuurlijk
Eerst die elementen, Maar heb al een setje bij GFS op het oog.![]()
Maar eerst maar eens horen wat voor geluid erin zit nu![]()
[ afbeelding ]
Maar wel andere headstock. En misschien dat ik nog wat ga klooien met pickguard,
Eindelijk iemand die het snaptquote:
Goed begin van 't weekendquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Je koelkast ziet er trouwens goed uit![]()
ahh, bedankt, helaas is die wel uitverkocht. Kunnen jullie me zoiets aanraden als ik met elektrisch wil beginnen? Ik zet graag dingen in elkaarquote:
Als beginner zou ik het niet doen, tenzij je echt HEEL handig bent. Het is misschien niet zo moeilijk om te maken, maar als je het niet helemaal goed doet, zul je dat als beginner misschien niet meteen merken. Als je dan na een tijdje merkt dat je een fout hebt gemaakt, is het niet zo makkelijk meer goed te maken. En bovendien zijn ze ook niet supergoedkoop, je hebt namelijk voor een euro of 300 ook al wel een echt goeie 2e hands japannerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ahh, bedankt, helaas is die wel uitverkocht. Kunnen jullie me zoiets aanraden als ik met elektrisch wil beginnen? Ik zet graag dingen in elkaarOf toch gewoon een kant en klare?
Niet mee eens, ik ga juist als beginner zo'n bouwpakket kopen om de elementen en de gitaar beter te leren kennen. Die 80 euro heb ik daar wel voor over. En ik weet bijna zeker dat ik er een werkende gitaar van kan maken (iedereen zonder 2 linker handen moet dit kunnen). Alleen het lakken die ik een beetje tegenop. Maar daar kan je natuurlijk ook een kennis voor inschakelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als beginner zou ik het niet doen, tenzij je echt HEEL handig bent. Het is misschien niet zo moeilijk om te maken, maar als je het niet helemaal goed doet, zul je dat als beginner misschien niet meteen merken. Als je dan na een tijdje merkt dat je een fout hebt gemaakt, is het niet zo makkelijk meer goed te maken. En bovendien zijn ze ook niet supergoedkoop, je hebt namelijk voor een euro of 300 ook al wel een echt goeie 2e hands japanner
Als je een gitaar in elkaar wilt zetten, zou ik juist met zo'n setje beginnen. Alles is al voorgeboord. Je schroeft ze zo in elkaar en als je een beetje handig met een soldeerbout bent is de rest ook geen probleem. Ze zijn spotgoedkoop dus als het mislukt bestel je gewoon een nieuwe. De kwaliteit zal er ook wel een beetje naar zijn maar als projectje is het altijd leuk.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:39 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Als beginner zou ik het niet doen, tenzij je echt HEEL handig bent. Het is misschien niet zo moeilijk om te maken, maar als je het niet helemaal goed doet, zul je dat als beginner misschien niet meteen merken. Als je dan na een tijdje merkt dat je een fout hebt gemaakt, is het niet zo makkelijk meer goed te maken. En bovendien zijn ze ook niet supergoedkoop, je hebt namelijk voor een euro of 300 ook al wel een echt goeie 2e hands japanner
Dat is waar.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een gitaar in elkaar wilt zetten, zou ik juist met zo'n setje beginnen. Alles is al voorgeboord. Je schroeft ze zo in elkaar en als je een beetje handig met een soldeerbout bent is de rest ook geen probleem. Ze zijn spotgoedkoop dus als het mislukt bestel je gewoon een nieuwe. De kwaliteit zal er ook wel een beetje naar zijn maar als projectje is het altijd leuk.
Het enige waar het misschien fout mee kan gaan is de lak maar daar hebben ze schuurpapier voor uitgevonden. En lakken valt ook best mee. Je moet er alleen niet te veel in 1 keer op willen doen.
En als je dan de smaak te pakken hebt, bestel je je volgende project gewoon bij Warmoth![]()
Soldeerbout ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een gitaar in elkaar wilt zetten, zou ik juist met zo'n setje beginnen. Alles is al voorgeboord. Je schroeft ze zo in elkaar en als je een beetje handig met een soldeerbout bent is de rest ook geen probleem. Ze zijn spotgoedkoop dus als het mislukt bestel je gewoon een nieuwe. De kwaliteit zal er ook wel een beetje naar zijn maar als projectje is het altijd leuk.
Het enige waar het misschien fout mee kan gaan is de lak maar daar hebben ze schuurpapier voor uitgevonden. En lakken valt ook best mee. Je moet er alleen niet te veel in 1 keer op willen doen.
En als je dan de smaak te pakken hebt, bestel je je volgende project gewoon bij Warmoth![]()
Jep daar kreeg ik het idee ook vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Tof ik had dat pakketje deze week volgens mij hier ook gepost. Ben benieuwd naar je ervaringen en als die positief zijn ga ik het ook halen
Dat maakt het wel heel erg gemakkelijk. Dan kun je ook bijna geen fouten maken.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Soldeerbout ?![]()
Echt niet. In dat pakket kun je alles aan elkaar klikken. Dat is ook wel jammerMaar wel lekker lui.
Ik zou er wel wat meer dan 1 laklaagje op doen.quote:Jep daar kreeg ik het idee ook vanGejat dus.
Was er trouwens 80 euro voor kwijt. Plus nog wat andere zooi.
Tot nu toe 15 euro aan verf. Maar er moet na verf nog een laklaagje over dus wordt nog iets duurder.
Ja eenmaal aan het inlezen in de gitaarnetzelfbouwgedeelte ben je ook wel een avond of 2 zoet mee,quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat maakt het wel heel erg gemakkelijk. Dan kun je ook bijna geen fouten maken.
[..]
Ik zou er wel wat meer dan 1 laklaagje op doen.
Tof manquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Jep daar kreeg ik het idee ook vanGejat dus.
Was er trouwens 80 euro voor kwijt. Plus nog wat andere zooi.
Tot nu toe 15 euro aan verf. Maar er moet na verf nog een laklaagje over dus wordt nog iets duurder.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:16 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
het moet gaan klinken als een mix tussen boney m rammstein daft punk of zoiets.
quote:
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
iemand nog een bestelling bij GFS binnenkort?
dit heb ik nodig namelijk, me telecaster moet opgeknapt worden:
Ceramic Disk Tone Caps- .047uf for Strat/Tele
$1.95 X 1
Full Sized 250K Audio Pot- Super Quality!
Pot Taper: Audio, Volume Control
$2.45 X 2
3 Way Tele switch with Screws, EZ Diagram
Switch Tip: No Switch Tip (+ $0)
$6.95 X 1
"Pure Vintage" Neovin Noiseless Tele Pair
$59.95 X 1
------------
TOTAL: $73.75
Helaas speel ik geen instumenten, Ik moet echt stoppen met in deze reeks postenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mooi je mag ook meedoen ik heb nog geen bandleden behalve mezelf.
Dat ziet er wel strak uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik hoop dat http://www.duycker.nl/verhuur/ snel ook in het weekend en 's avonds open gaat.
Mag ook wel kost een paar (belastings) duiten.quote:
Lang leve Hoofddorp.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mag ook wel kost een paar (belastings) duiten.
Zo te lezen wel. Ze organiseren wat dingen voor bands die daar oefenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Lang leve Hoofddorp.
Programmeren ze ook bands, eik?
ja dat wou ik graag aan iemand anders over laten, want ik snap niks van dat paypal. En dan verzend kosten delen enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?
Ik ook!quote:
Misschien niet, maar een paar weken met bands erin, en dan is dat strakke er wel afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
iets te strak...? niks geen sfeer..!
Damn, gisteren bestelling weggedaan voor mijn Tele Custom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
iemand nog een bestelling bij GFS binnenkort?
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Damn, gisteren bestelling weggedaan voor mijn Tele Custom.
Dream 90 neck, Lil Puncher bridge, Wilkinson bridge en SPDT switch voor coil tap![]()
Nu het wachten he ...
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?
Omdat ik lang geleden toen ik nog jong en onschuldig was ooit een switch erin gezet heb hiervoor. Wist ik veel. Deze is echter stuk, dus komt er een nieuwe in. Zodoende en vandaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?
Niet meer met dean bestellen hoor hij heeft slechte revieuws in het verkoop topicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel aan het spelen![]()
[ Bericht 42% gewijzigd door genakt op 14-05-2011 11:29:21 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Omdat Custom, dus Humbucker-size dingetje in neck.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:56 schreef brother52 het volgende:
Waarom trouwens een dream 90 voor de neck en geen lil' puncher?
Ik vind de lil' puncher neck pup ideaal voor een tele, helemaal als je hem gaat coil tappen.
Ah, dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Custom, dus Humbucker-size dingetje in neck.
En over de Dream90 heb ik heel veel goede ervaringen over gelezen, dus ik wil dat ook wel eens proberen.
En dat coil tappen doe ik ook alleen maar omdat er toch al een switch in de gitaar zit. Ik zie wel of ik dat belangrijk vind. Meestal valt zo'n geluid dan toch teveel weg, zeker omdat ik een Cool Vintage Lil Puncher besteld heb en die output is al vrij laag. Maar ja, die komt als het goed is het dichts bij het Tele-geluid.
Hmmm, toevallig ga ik straks nog richting noordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan gerust eens die Dream90 van mij erin hangen hoor, kan je eens testen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[TK] Gitaar: Epiphony Les Paul Custom Alpine White guitar!
Staat hier nog![]()
Bohh, wil 'm best graag, maar geen geldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:31 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[TK] Gitaar: Epiphony Les Paul Custom Alpine White guitar!
Staat hier nog![]()
Ik ook, en wel geldquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:13 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Bohh, wil 'm best graag, maar geen geld
Als hij niet verzend kan ik eventueel jou wel betalen hem op te halen en te verzenden? Kan je hem gelijk een weekje gebruiken eerstquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:19 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
ik woon dichtbij hem
laten we erom racen
sarcasme detector stuk?quote:
Nu er één weg is kan ik gaan kwijlen op je Squier Telequote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:35 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Iemand wilt 'm dinsdag ophalen voor 70
Kan 'm best apart houden als iemand meer wilt bieden hoor, maar dan moet er vooraf betaalt worden
Heb al zat slechte ervaringen met marktplaats e.d.![]()
Blacktop!
[ afbeelding ]
Belly cut![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie glans
Ja ik weet 't, mijn hoge e is van de week bij iets te enthousiast spelen kapot gegaan
Wat een mooi ding zeg!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:35 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Iemand wilt 'm dinsdag ophalen voor 70
Kan 'm best apart houden als iemand meer wilt bieden hoor, maar dan moet er vooraf betaalt worden
Heb al zat slechte ervaringen met marktplaats e.d.![]()
Blacktop!
[ afbeelding ]
Belly cut![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie glans
Ja ik weet 't, mijn hoge e is van de week bij iets te enthousiast spelen kapot gegaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dan kan je morgen 1/10e op komen halen
Balenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik heb geen idee nog eigenlijk. 330 is dat ding nieuw + 2 elementen a 100e per stuk ongeveer.
Maar hij gaat niet voor 250 weg ofzo nee
waddoejequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi ding ja
Ik zit te twijfelen m'n Ibanez in te gaan ruilen voor een witte LTD LP vindt het toch net wat fijner.
Iemand toevallig hier interesse in een supervet gitaartje
strat blacktop is ook geil hoor, vooral omdat ie een 5 way-switch heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat een mooi ding zeg!
Iemand die ik ken heeft zo'n strat blacktop. Maar dan blauw groening, moet zeggen dat ik dit veel smakelijker vind!
Mwa, dat gaat wel. Vond alleen de finish zo niet bij de elementen enzo passenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[..]
strat blacktop is ook geil hoor, vooral omdat ie een 5 way-switch heeft
Ik vind 't alleen niet lekker spelen een strat.
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik heb geen idee nog eigenlijk. 330 is dat ding nieuw + 2 elementen a 100e per stuk ongeveer.
Maar hij gaat niet voor 250 weg ofzo nee
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.
Dit herinnert me trouwens dat ik als ik weer geld heb een setje SH2/SH4 in m'n gitaar wil zetten. Oh, en ik krijg voor m'n verjaardag een Dunlop Crybaby
Tevens: kutexamens
Nog allemaal te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op middelbare school zit met examens. (en dan had ik ook nog 'ns VWO N&T)
D'r is alleen wel 'ns studie voor in de plaats gekomen.
Maar succes jongens!nog veel te gaan?
Valt wel mee denk ik, de komende 2 weken gewoon zo doorgaan als ik nu doe en dan moet het wel goed komen. Ik heb ook NT vwo, met aardrijkskunde en latijn. Ik baal alleen van scheikunde en wiskunde, maar ik kan praktisch niet meer zakken dus dat is wel fijnquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op middelbare school zit met examens. (en dan had ik ook nog 'ns VWO N&T)
D'r is alleen wel 'ns studie voor in de plaats gekomen.
Maar succes jongens!nog veel te gaan?
Ja Havo jaquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, de komende 2 weken gewoon zo doorgaan als ik nu doe en dan moet het wel goed komen. Ik heb ook NT vwo, met aardrijkskunde en latijn. Ik baal alleen van scheikunde en wiskunde, maar ik kan praktisch niet meer zakken dus dat is wel fijn
@KaMo: doe je havo?
Ik heb me trouwens al ingeschreven voor internationaal en europees recht in tilburg
Ik denk dat je je het beste kunt laten opnemen...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Soms als ik een imho gaaf geluid heb speel ik minder slecht als dat het geluid me niet aanstaat.
Is dit psychisch![]()
Moet ik naar een zielenknijper om beter te spelen als ik ontevreden ben met het geluid ?![]()
Met name het soloshreden gaat veel beter als het geluid goed is slag gitaar merk ik vrij weinig verschil.
heb ik ook altijd last vanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Soms als ik een imho gaaf geluid heb speel ik minder slecht als dat het geluid me niet aanstaat.
Is dit psychisch![]()
Moet ik naar een zielenknijper om beter te spelen als ik ontevreden ben met het geluid ?![]()
Met name het soloshreden gaat veel beter als het geluid goed is slag gitaar merk ik vrij weinig verschil.
Beter: Ja.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef Braddie het volgende:
Gaat een Squier Bullet beter klinken met Bv, Texas Specials?
Dan is het bij jou zeker psychischquote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:38 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last vandaarom speel ik ook altijd zo slecht op mijn Strat, dat ding is gewoon geen combi met mijn Marshall
Bij jou niet!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:19 schreef Braddie het volgende:
Gaat een Squier Bullet beter klinken met Bv, Texas Specials?
quote:Coolest place on earth?
Open youre eyes dipshit!
The coverment sucks and spend money to the wrong things!
In Holland we have a foodbank for poor people and still sending money to other shit country's and let there own people starve. You call that the coolest place on earth? You must be realy blind or brainwashed.
The Dutch coverment only fill there own pockets! Iam starting to same to be Dutch.
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom zou je noten willen lezen als ik vragen mag
http://www.noten-leren-lezen.nl/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.
Nice idd!quote:
Van google afgeplukt? Zelf uberhaubt wel doorgenomen? De site is niet eens compleet al sinds 2008. zoek iemand die het zelf ook op die manier heeft geleerd en dus uit ervaring spreektquote:
Lekker setje is datquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.
Dit herinnert me trouwens dat ik als ik weer geld heb een setje SH2/SH4 in m'n gitaar wil zetten. Oh, en ik krijg voor m'n verjaardag een Dunlop Crybaby
Tevens: kutexamens
Learn & Master Guitar heeft een zeer goede uitlegquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:19 schreef honeyblack het volgende:
[..]
Handig om te weten en heb onlangs paar oude boeken met alleen maar noten gekregen.
Succes manquote:
Shit, gemist, en staat natuurlijk ook niet op uitzending gemist. Zal wel een rechten iets zijn. Iemand een rip, toevallig?quote:
Staat wel op de Torrentsquote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Shit, gemist, en staat natuurlijk ook niet op uitzending gemist. Zal wel een rechten iets zijn. Iemand een rip, toevallig?
Ah ok, die ken ik al ja, ik dacht dat dit een concert wasquote:
Thnx zal hem checkenquote:Op zondag 15 mei 2011 01:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Learn & Master Guitar heeft een zeer goede uitleg
(http://www.learnandmaster.com/guitar/)
Is wel niet gratis via die site, er zijn vast piraten ergens voor een kust die hem ook hebben
Ehhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin:D
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin
Het gaat er niet om dat die zin verkeerd is sukkelquote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, die zin klopte niet helemaal!.
Ik heb een brommer gevonden een GL-10 van peugeot(1973-77) en die heb ik nu in de achtertuin staan sinds een half uurtje!
gevonden in iemand anders z'n achtertuin zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin:D
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, eerste filmpje komt rap!.
Was ons eerste nummer.
Mooi, dan hoef je niet naar het politiebureau te lopen!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
Dit dus, ja...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Niles-Crane het volgende:
wtf braddie je hebt gare dingen geflikt maar dit is wel heel erg stom
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!
Beste reactie EVAH!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!
Moeten we zelfs bij brommers weten welk merk en type het is? Met een volle tank heb je trouwens wel een betere sustain.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, die zin klopte niet helemaal!.
Ik heb een brommer gevonden een GL-10 van peugeot(1973-77) en die heb ik nu in de achtertuin staan sinds een half uurtje!
Jimi Hendrix dingen? Zijn niet te moeilijk om redelijk snel er lekker in te krijgen, maar complex genoeg om lang mee bezig te zijn om het echt onder de knie te krijgen. Dus snel plezier en toch veel uitdaging mocht je dat zoekenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb zin om iets nieuws te leren, maar weet ff niet wat.
iets dat beetje van gemiddeld niveau is, maar te simpel hoeft ook niet.
iemand nog een idee?
cool, nog iets specifieks of voor all along the watchtower gaan? (of de BSG versie voor de kennersquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Jimi Hendrix dingen? Zijn niet te moeilijk om redelijk snel er lekker in te krijgen, maar complex genoeg om lang mee bezig te zijn om het echt onder de knie te krijgen. Dus snel plezier en toch veel uitdaging mocht je dat zoeken
Ben zelf een beetje met Manic Depression bezig. Lekker raggenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
cool, nog iets specifieks of voor all along the watchtower gaan? (of de BSG versie voor de kenners)
little wing! Ook leukquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb zin om iets nieuws te leren, maar weet ff niet wat.
iets dat beetje van gemiddeld niveau is, maar te simpel hoeft ook niet.
iemand nog een idee?
nice !quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef KaMo het volgende:
Hellyeah! gister gewonnen!
Zebrapad wint Regioruis
4 optredens waarschijnlijk, 250 euro en iemand heeft aangeboden gratis artwork te willen doen voor onze volgende cdquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef KaMo het volgende:
Typisch, speelt de gitarist één keertje op mijn Tele, winnen we gelijk!
Thx, jij ook!quote:
Nederlands, daar ga ik maar eens flink rockenquote:
Goed bezigquote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef KaMo het volgende:
Hellyeah! gister gewonnen!
Zebrapad wint Regioruis
Ja, wij zijn er dik tevreden mee!quote:
Dat enquote:
Datquote:
Zeker gaaf!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer eens iets anders dan een foto
[ afbeelding ]
Jammer van het niet deinterlacen. Voor de rest wel leuk.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 16 mei 2011 16:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dewat?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
Jammer van het niet deinterlacen. Voor de rest wel leuk.
Dat gaat meer geld kosten dan die Ibanezquote:
Die vorm vind ik dan net weer wat verneukt helaas. En een SG moet zilveren hardware hebben vind ik en geen goudequote:Op maandag 16 mei 2011 17:52 schreef The_Dean het volgende:
Ja, die zijn erg lekker. Anders een witte Viper van LTD?
Hoeveel meer?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat gaat meer geld kosten dan die Ibanez
Vicieuze cirkel:quote:Op maandag 16 mei 2011 18:46 schreef The_Dean het volgende:
Een echte gitarist heeft nooit genoeg gitaren, slechts te weinig geld.
Vergeet het rondje versterker en effecten niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:49 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel:
Wel geld --> Koopt gitaar --> Geen geld --> Wil gitaar
Voor effecten ben ik meer een multieffect/modeler persoon (line m9/13 of GMajor 2)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vergeet het rondje versterker en effecten niet.
Jij hebt een London Tele toch? Wil ik wel kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, ik wil zo'n 60's Tribute LP, terwijl ik net een tele binnen heb. Ondertussen zit ik te kijken naar een Blackstar HT (anders sjouw ik steeds die marshall mee), heb ik nog drie effectpedalen op het oog en wil ik ook nog een Mac gaan kopen
Ja, hier morgen ook een vissenbak schoonmaken. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Cynic het volgende:
Mijn nieuwe aquarium inrichten en heel hard Seasons in the Abyss draaien. Ik ben echt rock&roll!
Da's misschien meer iets voor later danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Dat dacht ik na de eerste paar keer Dragonforce ook. Daarna maar snel die hoop opgegeven.
Kijk diep in mijn ogen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Muchachooo het volgende:
CoiLive, wie zegt dat ik mijn Tele niet wil?
Komt vast ooitquote:
Troost je, volgens mij kunnen ze het live zelf ook niet helemaal waarmaken.quote:
Waarschijnlijk beide, maar bij Slayer valt het wat minder op als er af en toe een nootje anders isquote:
Dragonforce komt toch aardig in de buurt. Als je de nummers niet zo heel erg goed kent, valt het helemaal niet op.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, maar bij Slayer valt het wat minder op als er af en toe een nootje anders is
Flyfit? Zijn die voor muziek of voor in het vliegtuig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
// Hallo ******* & N.I.M.B.Y. !
Jullie hebben beide een setje Alpine FlyFit (oordopjes) gewonnen!
Als jullie mij jullie adres even PM'en, ga ik ervoor zorgen dat ze bij jullie in de brievenbus vallen.
Groetjes, ***** //
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... kan best lekker zijn, maar die muziek trek ik echt niet.quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Flyfit? Zijn die voor muziek of voor in het vliegtuig?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Kijk diep in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Als ik met mijn vinger knip wil je je tele niet meer en geef je hem aan mij...
Nouja, een Flying V is ook niet voor in het vliegtuig.quote:
Thanksquote:
Je moet vooral naar de winkel gaan en alle hollowbodies in je budget een keer testen. En dan kijken welke je het meest bevalt qua feel en klank (en uiterlijk natuurlijk)quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Assassin92 het volgende:
Hallo
Ik wil graag een Epiphone Casino met Bigsby kopen, heb al rondgekeken voor hollowbody elektrische gitaren en deze lijkt me het best binnen mijn budget te passen. Heeft iemand anders toch nog een tips om te kijken naar een ander model? Of dingen waar ik op moet letten bij een hollowbody? Ik wil wel graag een tremolo.
Je hebt een pmquote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Assassin92 het volgende:
Hallo
Ik wil graag een Epiphone Casino met Bigsby kopen, heb al rondgekeken voor hollowbody elektrische gitaren en deze lijkt me het best binnen mijn budget te passen. Heeft iemand anders toch nog een tips om te kijken naar een ander model? Of dingen waar ik op moet letten bij een hollowbody? Ik wil wel graag een tremolo.
Ibanez AS73 is heel goed qua prijs/kwaliteit (kan het zelf weten, haha) heeft helaas geen tremolo..quote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Assassin92 het volgende:
Hallo
Gretschquote:Op maandag 16 mei 2011 23:05 schreef Assassin92 het volgende:
Hallo
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:33 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gretsch
Je hebt al een electromatic voor 700 euro oid. Met 'that great Gretsch-sound'
[ afbeelding ]
Van harte.quote:
Van harte.quote:
Mooi dingquote:Op maandag 16 mei 2011 23:22 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je hebt een pm
Dat wil zeggen dat je misschien mijn Ibanez AK95 kan kopen
Geen tremelo trouwens...
(klote Apple cultuur... ik schreef iBanez...)
En terecht! Mooi dingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
http://link.marktplaats.nl/448003205 dat wil ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |