Voor effecten ben ik meer een multieffect/modeler persoon (line m9/13 of GMajor 2)quote:Op maandag 16 mei 2011 19:33 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Vergeet het rondje versterker en effecten niet.
Jij hebt een London Tele toch? Wil ik wel kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef Muchachooo het volgende:
Same here, ik wil zo'n 60's Tribute LP, terwijl ik net een tele binnen heb. Ondertussen zit ik te kijken naar een Blackstar HT (anders sjouw ik steeds die marshall mee), heb ik nog drie effectpedalen op het oog en wil ik ook nog een Mac gaan kopen
Ja, hier morgen ook een vissenbak schoonmaken. Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Cynic het volgende:
Mijn nieuwe aquarium inrichten en heel hard Seasons in the Abyss draaien. Ik ben echt rock&roll!
Da's misschien meer iets voor later danquote:Op maandag 16 mei 2011 21:10 schreef The_Dean het volgende:
Dat dacht ik na de eerste paar keer Dragonforce ook. Daarna maar snel die hoop opgegeven.
Kijk diep in mijn ogen...quote:Op maandag 16 mei 2011 21:03 schreef Muchachooo het volgende:
CoiLive, wie zegt dat ik mijn Tele niet wil?
Komt vast ooitquote:
Troost je, volgens mij kunnen ze het live zelf ook niet helemaal waarmaken.quote:
Waarschijnlijk beide, maar bij Slayer valt het wat minder op als er af en toe een nootje anders isquote:
Dragonforce komt toch aardig in de buurt. Als je de nummers niet zo heel erg goed kent, valt het helemaal niet op.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, maar bij Slayer valt het wat minder op als er af en toe een nootje anders is
Flyfit? Zijn die voor muziek of voor in het vliegtuig?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
// Hallo ******* & N.I.M.B.Y. !
Jullie hebben beide een setje Alpine FlyFit (oordopjes) gewonnen!
Als jullie mij jullie adres even PM'en, ga ik ervoor zorgen dat ze bij jullie in de brievenbus vallen.
Groetjes, ***** //
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... kan best lekker zijn, maar die muziek trek ik echt niet.quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 16 mei 2011 21:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Flyfit? Zijn die voor muziek of voor in het vliegtuig?
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Kijk diep in mijn ogen...
[ afbeelding ]
Als ik met mijn vinger knip wil je je tele niet meer en geef je hem aan mij...
Nouja, een Flying V is ook niet voor in het vliegtuig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |