quote:
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
iemand nog een bestelling bij GFS binnenkort?
dit heb ik nodig namelijk, me telecaster moet opgeknapt worden:
Ceramic Disk Tone Caps- .047uf for Strat/Tele
$1.95 X 1
Full Sized 250K Audio Pot- Super Quality!
Pot Taper: Audio, Volume Control
$2.45 X 2
3 Way Tele switch with Screws, EZ Diagram
Switch Tip: No Switch Tip (+ $0)
$6.95 X 1
"Pure Vintage" Neovin Noiseless Tele Pair
$59.95 X 1
------------
TOTAL: $73.75
Helaas speel ik geen instumenten, Ik moet echt stoppen met in deze reeks postenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mooi je mag ook meedoen ik heb nog geen bandleden behalve mezelf.
Dat ziet er wel strak uitquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik hoop dat http://www.duycker.nl/verhuur/ snel ook in het weekend en 's avonds open gaat.
Mag ook wel kost een paar (belastings) duiten.quote:
Lang leve Hoofddorp.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Mag ook wel kost een paar (belastings) duiten.
Zo te lezen wel. Ze organiseren wat dingen voor bands die daar oefenen.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:58 schreef belsen het volgende:
[..]
Lang leve Hoofddorp.
Programmeren ze ook bands, eik?
ja dat wou ik graag aan iemand anders over laten, want ik snap niks van dat paypal. En dan verzend kosten delen enzoquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?
Ik ook!quote:
Misschien niet, maar een paar weken met bands erin, en dan is dat strakke er wel afquote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
iets te strak...? niks geen sfeer..!
Damn, gisteren bestelling weggedaan voor mijn Tele Custom.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:16 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
iemand nog een bestelling bij GFS binnenkort?
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Damn, gisteren bestelling weggedaan voor mijn Tele Custom.
Dream 90 neck, Lil Puncher bridge, Wilkinson bridge en SPDT switch voor coil tap![]()
Nu het wachten he ...
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?
Omdat ik lang geleden toen ik nog jong en onschuldig was ooit een switch erin gezet heb hiervoor. Wist ik veel. Deze is echter stuk, dus komt er een nieuwe in. Zodoende en vandaar.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom geen push/pull pot? Toch makkelijker?
Niet meer met dean bestellen hoor hij heeft slechte revieuws in het verkoop topicquote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik. Maar even geen geld... wanneer bestelje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Momenteel aan het spelen![]()
[ Bericht 42% gewijzigd door genakt op 14-05-2011 11:29:21 ]Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Omdat Custom, dus Humbucker-size dingetje in neck.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 10:56 schreef brother52 het volgende:
Waarom trouwens een dream 90 voor de neck en geen lil' puncher?
Ik vind de lil' puncher neck pup ideaal voor een tele, helemaal als je hem gaat coil tappen.
Ah, dat verklaart veel.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 11:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat Custom, dus Humbucker-size dingetje in neck.
En over de Dream90 heb ik heel veel goede ervaringen over gelezen, dus ik wil dat ook wel eens proberen.
En dat coil tappen doe ik ook alleen maar omdat er toch al een switch in de gitaar zit. Ik zie wel of ik dat belangrijk vind. Meestal valt zo'n geluid dan toch teveel weg, zeker omdat ik een Cool Vintage Lil Puncher besteld heb en die output is al vrij laag. Maar ja, die komt als het goed is het dichts bij het Tele-geluid.
Hmmm, toevallig ga ik straks nog richting noordenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 13:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan gerust eens die Dream90 van mij erin hangen hoor, kan je eens testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |