Ehhhhquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin:D
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin
Het gaat er niet om dat die zin verkeerd is sukkelquote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, die zin klopte niet helemaal!.
Ik heb een brommer gevonden een GL-10 van peugeot(1973-77) en die heb ik nu in de achtertuin staan sinds een half uurtje!
gevonden in iemand anders z'n achtertuin zekerquote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
wtf... ik heb sinds 30minuten een brommer in de achtertuin staan:D super vet!, een Peugeot GL10 heb hem gevonden en meegenomen naar m`n achtertuin:D
quote:Op zondag 15 mei 2011 18:12 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, eerste filmpje komt rap!.
Was ons eerste nummer.
Mooi, dan hoef je niet naar het politiebureau te lopen!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
Dit dus, ja...quote:Op zondag 15 mei 2011 18:23 schreef Niles-Crane het volgende:
wtf braddie je hebt gare dingen geflikt maar dit is wel heel erg stom
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!quote:Op zondag 15 mei 2011 18:04 schreef Braddie het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!
Beste reactie EVAH!quote:Op zondag 15 mei 2011 20:29 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ken mensen die achteraan stonden toen de hersenen werden uitgedeeld, maar jij bent gewoon niet in de rij gaan staan!!
Moeten we zelfs bij brommers weten welk merk en type het is? Met een volle tank heb je trouwens wel een betere sustain.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:07 schreef Braddie het volgende:
Ja, die zin klopte niet helemaal!.
Ik heb een brommer gevonden een GL-10 van peugeot(1973-77) en die heb ik nu in de achtertuin staan sinds een half uurtje!
Jimi Hendrix dingen? Zijn niet te moeilijk om redelijk snel er lekker in te krijgen, maar complex genoeg om lang mee bezig te zijn om het echt onder de knie te krijgen. Dus snel plezier en toch veel uitdaging mocht je dat zoekenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Dawnbreaker het volgende:
ik heb zin om iets nieuws te leren, maar weet ff niet wat.
iets dat beetje van gemiddeld niveau is, maar te simpel hoeft ook niet.
iemand nog een idee?
cool, nog iets specifieks of voor all along the watchtower gaan? (of de BSG versie voor de kennersquote:Op zondag 15 mei 2011 21:51 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Jimi Hendrix dingen? Zijn niet te moeilijk om redelijk snel er lekker in te krijgen, maar complex genoeg om lang mee bezig te zijn om het echt onder de knie te krijgen. Dus snel plezier en toch veel uitdaging mocht je dat zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |