Haha inderdaad ik had ze allemaal ontdekt gister. Wat een geweldige muzikale en creative mensen. En die "studio" van hem is gewoon een hemel xDquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:44 schreef CoiLive schreef het volgende:
Jack Conte is sowieso te gek! Je moet dan ook even de rest bekijken:
Pomplamoose (Jack Conte samen met zijn vriendin Nataly Dawn)
Lauren O'Connell (Hier ben ik groot fan van)
Nataly Dawn
My Terrible Friend (Lauren en Nataly)
Dit groepje doet vaker dingen samen en zo wonen ze ook dacht ik. Jack heeft trouwens echt een toffe studio met veel te veel leuk speelgoed
Hej dat is dicht bij mijquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
Vanavond wedstrijdje in de TexMex in Spijkenisse, staat er zo:
Om half 8 gaan we de speelvolgorde bepalen d.m.v een loting de band die dan nog niet aanwezig is moet dan als eerste spelen.......de eerste band begint direct met opbouwen na de loting.
Hoe kan je opbouwen als je er niet bent
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
Om half 8 gaan we de speelvolgorde bepalen d.m.v een loting de band die dan nog niet aanwezig is moet dan als eerste spelen.......de eerste band begint direct met opbouwen na de loting.
Nou ik kom er niet meer klote emo's daarzoquote:
Ik denk dat ze het als pressiemiddel gebruiken om te zorgen dat iedereen bij de loting aanwezig is. Maar dan een beetje krom geformuleerd, en inderdaad, je kunt moeilijk meteen beginnen met opbouwen als je er niet bentquote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Tof Brian
mijn bandje heeft geen bandnaam! ha!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe heten die bandjes van jullie en weblinkje naar een homepage ofzo?
Spam spam spamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoe heten die bandjes van jullie en weblinkje naar een homepage ofzo?
Ja hoor, Meer nu bezig met spuiten en dergelijke hoor.quote:
Doe ons eens wat meer op ge hoogte houden met foto's enzoquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja hoor, Meer nu bezig met spuiten en dergelijke hoor.
Maar als ik hier mee klaar ben ga ik er zelf nog 1 zagen en doen.![]()
Het is dat ik al wat heb en daar laatsts heb lopen knokken anders was ik sowieso nog wel even komen kijkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
JA dat hoorde ik ook alkutpubliek
Ik ben meer van de studentenfeesten daar heb je tenminste dronken meisjes die wel legaal zijn
En als je daar wakker wordt is niet het eerste wat je ziet een poster van Tokio Hotel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |