Wat een mooi ding zeg!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:35 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Iemand wilt 'm dinsdag ophalen voor 70
Kan 'm best apart houden als iemand meer wilt bieden hoor, maar dan moet er vooraf betaalt worden
Heb al zat slechte ervaringen met marktplaats e.d.![]()
Blacktop!
[ afbeelding ]
Belly cut![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie glans
Ja ik weet 't, mijn hoge e is van de week bij iets te enthousiast spelen kapot gegaan
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dan kan je morgen 1/10e op komen halen
Balenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik heb geen idee nog eigenlijk. 330 is dat ding nieuw + 2 elementen a 100e per stuk ongeveer.
Maar hij gaat niet voor 250 weg ofzo nee
waddoejequote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Mooi ding ja
Ik zit te twijfelen m'n Ibanez in te gaan ruilen voor een witte LTD LP vindt het toch net wat fijner.
Iemand toevallig hier interesse in een supervet gitaartje
strat blacktop is ook geil hoor, vooral omdat ie een 5 way-switch heeftquote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat een mooi ding zeg!
Iemand die ik ken heeft zo'n strat blacktop. Maar dan blauw groening, moet zeggen dat ik dit veel smakelijker vind!
Mwa, dat gaat wel. Vond alleen de finish zo niet bij de elementen enzo passenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:02 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
[..]
strat blacktop is ook geil hoor, vooral omdat ie een 5 way-switch heeft
Ik vind 't alleen niet lekker spelen een strat.
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee ik heb geen idee nog eigenlijk. 330 is dat ding nieuw + 2 elementen a 100e per stuk ongeveer.
Maar hij gaat niet voor 250 weg ofzo nee
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 16:36 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zijn die EMG's zo duur joh? Ik dacht dat ze iets van 80 waren.
Dit herinnert me trouwens dat ik als ik weer geld heb een setje SH2/SH4 in m'n gitaar wil zetten. Oh, en ik krijg voor m'n verjaardag een Dunlop Crybaby
Tevens: kutexamens
Nog allemaal te gaanquote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:23 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, wat ben ik blij dat ik niet meer op middelbare school zit met examens. (en dan had ik ook nog 'ns VWO N&T)
D'r is alleen wel 'ns studie voor in de plaats gekomen.
Maar succes jongens!nog veel te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |