Nee, wist niet dat je in die richting ook dietistes/n hebt. Ben zelf wel ooit bij een orthomoleculair arts geweest.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Al eens een dietist(e) uit de orthomoleculaire hoek geprobeerd?
Vaak doen ze er een opleidig of cursus bij als ze in hun eigen hoek niet alles kunnen vinden. Je hebt ook orthomoleculaire fysiotherapeutenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:34 schreef Ravka het volgende:
[..]
Nee, wist niet dat je in die richting ook dietistes/n hebt. Ben zelf wel ooit bij een orthomoleculair arts geweest.
Probeer er even heel rationeel in te staan. Het heeft geen enkele zin om op deze manier te denken. Al zouden je gedachten kloppen (wat natuurlijk niet zo is) dan nog niet. Ga iets doen, roep jezelf tot de orde.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
@ Li: thanks
[..]
over vriendje en ik. ben ineens heel bang om m kwijt te raken, na onze "close call" in Praag, waar t helemaal mis dreigde te gaan. Hij zei dat we er sterker uit zijn gekomen, en dat wil ik heel graag geloven, maar tot die tijd had ik nog nooit stilgestaan bij de mogelijkheid dat t uit kon gaan, voelde me zo zeker en gelukkig. Naief misschien, maar ik vond t wel fijn zo....
nu zit ie in Roemenië en ik mis m. en hij heeft t natuurlijk heel druk de hele dag, dus weinig tijd om mij te missen. nu ben ik bang dat ik te vaak sms, of te needy ben en dat ie me zat raakt - en waarschijnlijk allemaal voor niets. er is namelijk niks aan de hand. t zit allemaal in mn hoofd...
ben gewoon even niet zo gelukkig met mezelf denk ik....
quote:Hoeveel users hebben een topic in hun MyAT zonder erin gereageerd te hebben?
[Gezond Slank] #1467: Bult!
Dit topic heeft 58 volgers die niet gereageerd hebben.
Ik weet niet wat er in Praag gebeurd is, maar als hij dat zegt is er geen enkele reden om te denken dat het niet zo is. Je focust er nu heel erg op of jij wel leuk genoeg bent voor hem, maar misschien heeft hij wel precies hetzelfde. Nu heeft hij het even druk, maar waarschijnlijk is hij straks des te blijer om je weer terug te zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
over vriendje en ik. ben ineens heel bang om m kwijt te raken, na onze "close call" in Praag, waar t helemaal mis dreigde te gaan. Hij zei dat we er sterker uit zijn gekomen, en dat wil ik heel graag geloven, maar tot die tijd had ik nog nooit stilgestaan bij de mogelijkheid dat t uit kon gaan, voelde me zo zeker en gelukkig. Naief misschien, maar ik vond t wel fijn zo....
nu zit ie in Roemenië en ik mis m. en hij heeft t natuurlijk heel druk de hele dag, dus weinig tijd om mij te missen. nu ben ik bang dat ik te vaak sms, of te needy ben en dat ie me zat raakt - en waarschijnlijk allemaal voor niets. er is namelijk niks aan de hand. t zit allemaal in mn hoofd...
mja, als t zo makkelijk wasquote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:39 schreef Ravka het volgende:
[..]
Probeer er even heel rationeel in te staan. Het heeft geen enkele zin om op deze manier te denken. Al zouden je gedachten kloppen (wat natuurlijk niet zo is) dan nog niet. Ga iets doen, roep jezelf tot de orde.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:46 schreef Viking84 het volgende:
Er mag een half bakje kwark limoen/kokos bij m'n lijstje en m'n D wordt een stuk of drie pannenkoeken met spek, wist even niets beters te bedenken.
Noes!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:48 schreef sigme het volgende:
Tsk. Jullie kennen toch wel het topicvolgtellertooltje?
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, als t zo makkelijk wasforum geeft al wat afleiding
beetje context, weet niet hoe lang je al meeleest, maar ik heb al 2 jaar therapie voor eetstoornis en obesitas, en voor allerlei issues mbt loslaten, perfectionisme en zelfbeeld![]()
Nee ik had geen benul van langdurige therapie en problematiek. Maar toch, juist op die manier denken en jezelf rationeel tot de orde roepen helpt vaak. Een dergelijke methode is onlangs bij piekeren als meest succesvol naar voren gekomen. Wil natuurlijk net zeggen dat het jouw manier is. Sterkte in ieder geval!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mja, als t zo makkelijk wasforum geeft al wat afleiding
beetje context, weet niet hoe lang je al meeleest, maar ik heb al 2 jaar therapie voor eetstoornis en obesitas, en voor allerlei issues mbt loslaten, perfectionisme en zelfbeeld![]()
Dat quoten blijft niet mijn ding.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:51 schreef Ravka het volgende:
[..]
[..]
Nee ik had geen benul van langdurige therapie en problematiek. Maar toch, juist op die manier denken en jezelf rationeel tot de orde roepen helpt vaak. Een dergelijke methode is onlangs bij piekeren als meest succesvol naar voren gekomen. Wil natuurlijk net zeggen dat het jouw manier is. Sterkte in ieder geval!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Bijna álles wat je had kunnen bedenken is beter dan panne(n)koeken met spek.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Die inderdaad! Vooral omdat ze niet zo snel uitdrogen als een groot pak denk ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Roggebrood moet je leren eten
Die van de Lidl in pakjes van 2 plakjes van 50 gram zijn écht goed te doen!
Dat klinkt alsof 1 gezonde D per week OK is.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dit weekend doe ik weer een gezonde D
. Ik ben veel te blij met m'n buikje om het weer helemaal te laten verslonzen
.
ik bedoelde meer dat ik natuurlijk weet dat dat de oplossing is en dat ik daar ook aan werk. maar dat betekent nog niet dat t lukt of makkelijk is. 'even' rationeel zijn. enzo.quote:
Snap ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik natuurlijk weet dat dat de oplossing is en dat ik daar ook aan werk. maar dat betekent nog niet dat t lukt of makkelijk is. 'even' rationeel zijn. enzo.
Volgens die teller is loveli, m'n beste forumvriendje op basis van afgelopen week, afgelopen maand enquote:Bepaal mijn forumvriendjes op basis van de afgelopen week, de afgelopen maand, het afgelopen jaar
Inzicht heb ik wel, veelal achteraf en als ik er weer middenin zit ben ik het weer kwijt of denk: NOES NOES NOES. Enzo. Vandaar mijn vrijgezelle status van nu bijna twee jaar.quote:
dik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat roggebrood van de Lidl een beetje zoetig en wel erg dikke sneetjes, ik heb liever die dunnere, ben het merk vergeten. Maar die zitten wel weer met meer in 1 pak, met dus meer kans op uitdrogen.
Krijg er wel zin in, dus ik haal ze straks weer een keertje
Een ander adviseren is gemakkelijker dan je eigen adviezen opvolgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inzicht heb ik wel, veelal achteraf en als ik er weer middenin zit ben ik het weer kwijt of denk: NOES NOES NOES. Enzo. Vandaar mijn vrijgezelle status van nu bijna twee jaar.
Maar in de Psychologie Magazine stond dat je niet tegen je angsten moet vechten maar ze toe moet laten. Dus ik moet maar eens een vent gaan zoeken![]()
Hm, 4 gram suiker per 100 gram in die Biogarde. Nouja, als dat het enige is...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mini, minimaal 1,5u voor sporten geen carbs.
Voor het sporten: eiwit vooe de spieropbouw, na het sporten wat cars om je glycogeen aan te vullen. Maar dat lukt bij de meesten toch wel zonder extra carbs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Mini. het volgende:
Lijstje:
Hoe zat het nou ook alweer met carbs voor het sporten, niet handig als je vet wilt verbranden?
QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een ander adviseren is gemakkelijker dan je eigen adviezen opvolgen.
Ok, thanks!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor het sporten: eiwit vooe de spieropbouw, na het sporten wat cars om je glycogeen aan te vullen. Maar dat lukt bij de meesten toch wel zonder extra carbs.
Geen probleemquote:
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor hen die het nodig hebben.
Tijd om de trein terug naar Gouda op te zoeken.
En, het ziet er naar uit dat we op zomervakantie naar Northumberland gaan!
Als jullie er nog niet zitten wordt langskomen lastig hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!!
Ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!!
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!. Een van de contacten van afgelopen dagen, daar kan ik het goed mee vinden en 'we waren meer dan welkom to stay over some time'! Dus, kleine week gratis verblijf! Echt super
. Hij woont in een gehucht vlakbij Newcastle.
Ja, bootquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdam
Nu al aan het regelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdam
Vrij sporten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen probleem
Ga je trouwens een les doen of vrij sporten?
Geniet! En schroom niet die lui om hulp te vragen, daarvoor lopen ze daar rondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vrij sporten.Ik heb net even gekeken en er zijn om deze tijd nog geen lessen ('s avonds pas), maar voor de eerste keer vind ik het ook wel fijn om gewoon wat rond te kijken en dingen te proberen.
You don't know Jack Schitt!quote:
Ja I know, maar dan zijn ze nog dik(ker) vergeleken met de pakjes die ik bedoel. Zal straks eens een foto maken van de pakjes die ik bedoel (zijn niet van de Lidl trouwens).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dik?het zijn hele kleine plakjes (er zitten er 2 in hè?)
Ik gok op vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef Syrena het volgende:
Ravka, ojee, ze hebben dus vandaag (vannacht?) je eerste indruk even bevestigd?![]()
Nog geen bevestiging maar ik zag haar naar binnen gaan. Dit maal zonder makelaar. We zullen zien, uhhh horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef Syrena het volgende:
Ravka, ojee, ze hebben dus vandaag (vannacht?) je eerste indruk even bevestigd?![]()
Ik heb zoiets nog niet gehoord van de buren, wel geklik van schoenen en hakken, zingen, gitaarspelen (was geloof ik eenmalig), geluid van droger en van naaimachine en uiteraard alle uitspattingen van de terrorpeuter aan de andere kant
Ik realiseer me nu pas dat het over anorexia gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat was ik fan van silverchair op mn 14e!
Yay!quote:De deelnemers ontvangen na afronding een certificaat en een door de Stichting Post HBO Nederland gecertificeerd diploma.
Nee, dat heb je namelijk niet per se nodig. Dus lesgeven mocht ik sowieso al, op het hbo. ^^quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Maw: een officiële bevoegdheid om op een HBO te mogen lesgeven?
Gefeliciteerd iig!.
*plant carrière-move*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat heb je namelijk niet per se nodig. Dus lesgeven mocht ik sowieso al, op het hbo. ^^
Enige ervaring in het werkveld wordt echter wel op prijs gesteldquote:
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enige ervaring in het werkveld wordt echter wel op prijs gesteld. Dus als jij zou willen lesgeven aan een lerarenopleiding Engels bijv, moet je wel ook onderwijservaring in het VO hebben
.
Hihihi ^^quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo ff in de stad eten dus, maar M is er pas om kwart voor. Stond al klaar met tas en alles.
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.
*proest*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En verder verblind ik de sollicitatieleute uiteraard met mijn Natuurlijke Charmes (harhar) en foto's van mijn konijnen![]()
Perfect plan, zeg ik!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*proest*.
Ik zie het al voor me: "En dit is Tamina en dit is what's-his-name-again?".
Perryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*proest*.
Ik zie het al voor me: "En dit is Tamina en dit is what's-his-name-again?".
Jouw charmes alleen zijn meer dan genoeg <3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Perry![]()
Geen goed idee dus?![]()
*gaat werken aan Plan B*
Ik heb daar ook zin in. Maar over minder dan twee uur komen er vrienden op bezoek. Dus dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil uit eten, ineens.
nu Mr.Mo nog zover krijgen
Ik vrees dat het daar op neer gaat komen ja. Echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ewelina, persoonlijk afleveren, per email met ontvangstbevestiging en per aangetekende post?
we gaan morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zin in. Maar over minder dan twee uur komen er vrienden op bezoek. Dus dat gaat niet lukken
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Faalangst is a bitch. Niethuilenniethuilenniethuilen.
Ik heb je aangestoken zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil uit eten, ineens.
nu Mr.Mo nog zover krijgen
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilen is falen..
Maar ik ga naar Baardmans. Dat die me nog niet zat is mag een groot wonder heten.. Morgen ben ik weer vrolijk hoor. Ik zit mezelf alleen vandaag soms zo vreselijk in de weg.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef Ewelina het volgende:
Oh, echtIk heb nu godverdomme al 3 x iets ingeleverd bij mijn begeleider, en hij zegt nu dat hij het niet ontvangen heeft. Echt. En ook geen fatsoenlijk antwoord op de vraag of ik een afspraak kan maken, alleen 'nee'.
![]()
![]()
quote:
Klinkt als een goed plan. Iemand die geen afspraak kan maken klinkt niet als iemand die je wil begeleiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen of hij nog wil begeleiden (eerlijk is eerlijk: ik heb ook al een tijd niks van me laten horen) en zo nee dan ga ik wel op zoek naar een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |