abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96748327
Ik ken alleen They all went to Mexico van Willie Nelson, maar die is wel fijn. O+

Over een paar weken komen er mensen bij ons barbecueën maar we hebben er dus nog geen. :+ Goede reden om hem nu alvast te kopen en uit te testen. :9

Zo, thuis. Nu lunchen met een gebakken eitje.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96748778
Detective man said Snow stabbed someone down the lane... :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 14:25:56 #178
70532 loveli
N
pi_96749521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 12:29 schreef Ravka het volgende:
Ik geef i.v.m. bovenstaande probiotica maar goed te weten dat ik met gluten weer afbreuk doe aan de darmflora. Nu mijn zoontje 6mnd + is merk ik gelukkig wel dat hij al meer kan verdragen.
Volgens mij gaat het niet alleen om gluten. In tarwe zitten stofjes die de vertering van eiwitten moeilijker maakt (gaan werking van verteringsenzymen tegen). Dat zit in meer planten, als beschermingsmechanisme tegen vraat (verhitting zorgt ervoor dat het de vertering niet meer stoort). Zoals ik het heb onthouden is tarwe wat dat betreft veel agressiever voor ons lichaam dan andere graansoorten.
crap in = crap out
pi_96750168
Ik ga proberen roggebrood te eten. Omg.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 14:48:53 #180
70532 loveli
N
pi_96750364
Don't hurt yourself!
crap in = crap out
pi_96750446
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het niet alleen om gluten. In tarwe zitten stofjes die de vertering van eiwitten moeilijker maakt (gaan werking van verteringsenzymen tegen). Dat zit in meer planten, als beschermingsmechanisme tegen vraat (verhitting zorgt ervoor dat het de vertering niet meer stoort). Zoals ik het heb onthouden is tarwe wat dat betreft veel agressiever voor ons lichaam dan andere graansoorten.
Ben je prof of autodidact? De kennis in de medische wereld wat dit betreft is helaas zwaar onder de maat.
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 14:53:56 #182
70532 loveli
N
pi_96750578
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Ravka het volgende:

[..]

Ben je prof of autodidact? De kennis in de medische wereld wat dit betreft is helaas zwaar onder de maat.
Heb veel ge/bestudeerd in de orthomoleculaire hoek. En ben een beetje ervaringsdeskundige, want heb voor sommige voedingsmiddelen een intolerantie.
crap in = crap out
pi_96750823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:51 schreef Ravka het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of de medische wereld er veel aan zou kunnen doen als ze die kennis wel hadden... Weten hoe iets werkt betekent niet dat je het kunt oplossen (en aan de andere kant is er voor veel ziektes juist een medicijn terwijl ze níet weten hoe het werkt).
Everything has changed
pi_96751151
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef Mini. het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of de medische wereld er veel aan zou kunnen doen als ze die kennis wel hadden... Weten hoe iets werkt betekent niet dat je het kunt oplossen (en aan de andere kant is er voor veel ziektes juist een medicijn terwijl ze níet weten hoe het werkt).
Reverse-engineering?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 15:09:41 #185
70532 loveli
N
pi_96751216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:59 schreef Mini. het volgende:
Het is maar de vraag of de medische wereld er veel aan zou kunnen doen als ze die kennis wel hadden... Weten hoe iets werkt betekent niet dat je het kunt oplossen
Weten hoe het werkt is wel een goed beginpunt :+
quote:
(en aan de andere kant is er voor veel ziektes juist een medicijn terwijl ze níet weten hoe het werkt).
En dat is deels een financiele kwestie, met dank aan de farmaceutische industrie.

Niet ziek worden/gezond blijven is altijd het beste en goed voer + beweging zijn daarbij essentieel. Je kunt niet alles voorkomen.

/simpel
crap in = crap out
pi_96751299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 23:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee moet vanaf Zuid direct door naar Almere en ben pas om 10/11 uur terug in Amsterdam. En dan wil ik niet meer alleen door de stad fietsen :). Volgende dag moet ik ook vroeg weg op de fiets dus kan hem ook niet laten staan daar.
Kan prima in Amsterdam, zou 't eerder niet doen in Almere..
Worry is a misuse of imagination
pi_96751301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Reverse-engineering?
Ik ben geen arts, maar ons immuunsysteem is volgens mij veel te complex om één dingetje (zoals een onnodige afweerreactie tegen gluten) specifiek te kunnen aanpassen.
Everything has changed
pi_96751469
Ok, volgens Google is glutenintolerantie nou net geen afweerreactie, maar je snapt mijn punt. :P
Everything has changed
pi_96751545
I get your drift. :)
Daarentegen lijkt mij wel dat elke beetje informatie handig kan zijn.
pi_96751742
Har har, ik heb facility net ontdekt op het werk, nu kan ik zelf een parkplatz reserveren als ik naar een andere locatie ga 8-) Moet maandag naar Heerlen en daarna Maastricht en ik zat al ingewikkelde constructies te bedenken met het OV :@

Is wel een beetje schijnzekerheid, want het kan toch vol zijn denk ik, maar goed.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96751774
Verdoeme, TWEE (2!) smileys op de volgende regel. Het is vast vrijdag de dertiende ):O
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:27:03 #192
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96751848
meh. ik voel me kut. en ik weet dat t onzin is en ik niet zo onzeker moet doen, maar tóch voel ik me kut.

:'(
Kwak
pi_96751873
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:25 schreef Syrena het volgende:
Verdoeme, TWEE (2!) smileys op de volgende regel. Het is vast vrijdag de dertiende ):O
O+ smileys O+
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 15:28:00 #194
70532 loveli
N
pi_96751895
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:27 schreef kwakz0r het volgende:
meh. ik voel me kut. en ik weet dat t onzin is en ik niet zo onzeker moet doen, maar tóch voel ik me kut.

Laat dat kut voelen nou aan mij over en ga jij vanavond mooi zingen! :*
crap in = crap out
pi_96751906
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:19 schreef V1z0R het volgende:
I get your drift. :)
Daarentegen lijkt mij wel dat elke beetje informatie handig kan zijn.
Tuurlijk, maar aan zoiets als het immuunsysteem wil je volgens mij niet gaan sleutelen als er ook nog zoveel dingen zijn die je niet weet.
quote:

Waar voel je je dan onzeker over? :*
Everything has changed
pi_96751979
De enige reden dat ik meega in het maken van afspraken met kinderarts en dietiste is de vergoeding van kunstvoeding als ik hierop zou overstappen. Ik heb er verder niets aan. Het levert eigenlijk alleen irritatie op want ook al weten ze op dit gebied weinig, ze weten het toch beter. :+
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:30:35 #197
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_96752007
quote:

:* komt wel goed! :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 14:44 schreef Probability het volgende:
Ik ga proberen roggebrood te eten. Omg.
haha ik vind het ook niet lekker! inmiddels op? Ik zit aan de aardbeien O+
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? vrijdag 13 mei 2011 @ 15:31:53 #198
70532 loveli
N
pi_96752066
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:30 schreef Ravka het volgende:
De enige reden dat ik meega in het maken van afspraken met kinderarts en dietiste is de vergoeding van kunstvoeding als ik hierop zou overstappen. Ik heb er verder niets aan. Het levert eigenlijk alleen irritatie op want ook al weten ze op dit gebied weinig, ze weten het toch beter. :+
Al eens een dietist(e) uit de orthomoleculaire hoek geprobeerd?
crap in = crap out
  vrijdag 13 mei 2011 @ 15:33:10 #199
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_96752124
@ Li: thanks :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 15:28 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waar voel je je dan onzeker over? :*
over vriendje en ik. ben ineens heel bang om m kwijt te raken, na onze "close call" in Praag, waar t helemaal mis dreigde te gaan. Hij zei dat we er sterker uit zijn gekomen, en dat wil ik heel graag geloven, maar tot die tijd had ik nog nooit stilgestaan bij de mogelijkheid dat t uit kon gaan, voelde me zo zeker en gelukkig. Naief misschien, maar ik vond t wel fijn zo....

nu zit ie in Roemenië en ik mis m. en hij heeft t natuurlijk heel druk de hele dag, dus weinig tijd om mij te missen. nu ben ik bang dat ik te vaak sms, of te needy ben en dat ie me zat raakt - en waarschijnlijk allemaal voor niets. er is namelijk niks aan de hand. t zit allemaal in mn hoofd...

ben gewoon even niet zo gelukkig met mezelf denk ik....
Kwak
pi_96752129
Roggebrood moet je leren eten O+

Die van de Lidl in pakjes van 2 plakjes van 50 gram zijn écht goed te doen! :9
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')