You don't know Jack Schitt!quote:
Ja I know, maar dan zijn ze nog dik(ker) vergeleken met de pakjes die ik bedoel. Zal straks eens een foto maken van de pakjes die ik bedoel (zijn niet van de Lidl trouwens).quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dik?het zijn hele kleine plakjes (er zitten er 2 in hè?)
Ik gok op vanmiddag.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef Syrena het volgende:
Ravka, ojee, ze hebben dus vandaag (vannacht?) je eerste indruk even bevestigd?![]()
Nog geen bevestiging maar ik zag haar naar binnen gaan. Dit maal zonder makelaar. We zullen zien, uhhh horen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:27 schreef Syrena het volgende:
Ravka, ojee, ze hebben dus vandaag (vannacht?) je eerste indruk even bevestigd?![]()
Ik heb zoiets nog niet gehoord van de buren, wel geklik van schoenen en hakken, zingen, gitaarspelen (was geloof ik eenmalig), geluid van droger en van naaimachine en uiteraard alle uitspattingen van de terrorpeuter aan de andere kant
Ik realiseer me nu pas dat het over anorexia gaatquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat was ik fan van silverchair op mn 14e!
Yay!quote:De deelnemers ontvangen na afronding een certificaat en een door de Stichting Post HBO Nederland gecertificeerd diploma.
Nee, dat heb je namelijk niet per se nodig. Dus lesgeven mocht ik sowieso al, op het hbo. ^^quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Maw: een officiële bevoegdheid om op een HBO te mogen lesgeven?
Gefeliciteerd iig!.
*plant carrière-move*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat heb je namelijk niet per se nodig. Dus lesgeven mocht ik sowieso al, op het hbo. ^^
Enige ervaring in het werkveld wordt echter wel op prijs gesteldquote:
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Enige ervaring in het werkveld wordt echter wel op prijs gesteld. Dus als jij zou willen lesgeven aan een lerarenopleiding Engels bijv, moet je wel ook onderwijservaring in het VO hebben
.
Hihihi ^^quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo ff in de stad eten dus, maar M is er pas om kwart voor. Stond al klaar met tas en alles.
Oh ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |