quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of... Maria wordt docent Engels op een andere, willekeurige hbo-opleiding.
*proest*quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
En verder verblind ik de sollicitatieleute uiteraard met mijn Natuurlijke Charmes (harhar) en foto's van mijn konijnen![]()
Perfect plan, zeg ik!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*proest*.
Ik zie het al voor me: "En dit is Tamina en dit is what's-his-name-again?".
Perryquote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*proest*.
Ik zie het al voor me: "En dit is Tamina en dit is what's-his-name-again?".
Jouw charmes alleen zijn meer dan genoeg <3quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Perry![]()
Geen goed idee dus?![]()
*gaat werken aan Plan B*
Ik heb daar ook zin in. Maar over minder dan twee uur komen er vrienden op bezoek. Dus dat gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil uit eten, ineens.
nu Mr.Mo nog zover krijgen
Ik vrees dat het daar op neer gaat komen ja. Echt.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:34 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Ewelina, persoonlijk afleveren, per email met ontvangstbevestiging en per aangetekende post?
we gaan morgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zin in. Maar over minder dan twee uur komen er vrienden op bezoek. Dus dat gaat niet lukken
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Faalangst is a bitch. Niethuilenniethuilenniethuilen.
Ik heb je aangestoken zekerquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil uit eten, ineens.
nu Mr.Mo nog zover krijgen
Heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilen is falen..
Maar ik ga naar Baardmans. Dat die me nog niet zat is mag een groot wonder heten.. Morgen ben ik weer vrolijk hoor. Ik zit mezelf alleen vandaag soms zo vreselijk in de weg.
Wat een lul.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:28 schreef Ewelina het volgende:
Oh, echtIk heb nu godverdomme al 3 x iets ingeleverd bij mijn begeleider, en hij zegt nu dat hij het niet ontvangen heeft. Echt. En ook geen fatsoenlijk antwoord op de vraag of ik een afspraak kan maken, alleen 'nee'.
![]()
![]()
quote:
Klinkt als een goed plan. Iemand die geen afspraak kan maken klinkt niet als iemand die je wil begeleiden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga hem mailen of hij nog wil begeleiden (eerlijk is eerlijk: ik heb ook al een tijd niks van me laten horen) en zo nee dan ga ik wel op zoek naar een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |