Snap ik.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik natuurlijk weet dat dat de oplossing is en dat ik daar ook aan werk. maar dat betekent nog niet dat t lukt of makkelijk is. 'even' rationeel zijn. enzo.
Volgens die teller is loveli, m'n beste forumvriendje op basis van afgelopen week, afgelopen maand enquote:Bepaal mijn forumvriendjes op basis van de afgelopen week, de afgelopen maand, het afgelopen jaar
Inzicht heb ik wel, veelal achteraf en als ik er weer middenin zit ben ik het weer kwijt of denk: NOES NOES NOES. Enzo. Vandaar mijn vrijgezelle status van nu bijna twee jaar.quote:
dik?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:58 schreef Syrena het volgende:
Ik vind dat roggebrood van de Lidl een beetje zoetig en wel erg dikke sneetjes, ik heb liever die dunnere, ben het merk vergeten. Maar die zitten wel weer met meer in 1 pak, met dus meer kans op uitdrogen.
Krijg er wel zin in, dus ik haal ze straks weer een keertje
Een ander adviseren is gemakkelijker dan je eigen adviezen opvolgenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Inzicht heb ik wel, veelal achteraf en als ik er weer middenin zit ben ik het weer kwijt of denk: NOES NOES NOES. Enzo. Vandaar mijn vrijgezelle status van nu bijna twee jaar.
Maar in de Psychologie Magazine stond dat je niet tegen je angsten moet vechten maar ze toe moet laten. Dus ik moet maar eens een vent gaan zoeken![]()
Hm, 4 gram suiker per 100 gram in die Biogarde. Nouja, als dat het enige is...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mini, minimaal 1,5u voor sporten geen carbs.
Voor het sporten: eiwit vooe de spieropbouw, na het sporten wat cars om je glycogeen aan te vullen. Maar dat lukt bij de meesten toch wel zonder extra carbs.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 15:59 schreef Mini. het volgende:
Lijstje:
Hoe zat het nou ook alweer met carbs voor het sporten, niet handig als je vet wilt verbranden?
QFTquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een ander adviseren is gemakkelijker dan je eigen adviezen opvolgen.
Ok, thanks!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Voor het sporten: eiwit vooe de spieropbouw, na het sporten wat cars om je glycogeen aan te vullen. Maar dat lukt bij de meesten toch wel zonder extra carbs.
Geen probleemquote:
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
voor hen die het nodig hebben.
Tijd om de trein terug naar Gouda op te zoeken.
En, het ziet er naar uit dat we op zomervakantie naar Northumberland gaan!
Als jullie er nog niet zitten wordt langskomen lastig hè?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!!
Ja!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan kunnen jullie bij ons langskomen als we er al zitten!!
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdamquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja!. Een van de contacten van afgelopen dagen, daar kan ik het goed mee vinden en 'we waren meer dan welkom to stay over some time'! Dus, kleine week gratis verblijf! Echt super
. Hij woont in een gehucht vlakbij Newcastle.
Ja, bootquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdam
Nu al aan het regelenquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, da's bij de andere boot! Gaan jullie met de boot? Anders boek je een enkeltje IJmuiden - Newcastle en een enkeltje Hull - Rotterdam
Vrij sporten.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen probleem
Ga je trouwens een les doen of vrij sporten?
Geniet! En schroom niet die lui om hulp te vragen, daarvoor lopen ze daar rondquote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:18 schreef Mini. het volgende:
[..]
Vrij sporten.Ik heb net even gekeken en er zijn om deze tijd nog geen lessen ('s avonds pas), maar voor de eerste keer vind ik het ook wel fijn om gewoon wat rond te kijken en dingen te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |