Omdat de IC naar Leeuwarden dan los rijdt van het Groningen deel tussen Utrecht en Zwolle.quote:Op zondag 15 mei 2011 16:54 schreef Igen het volgende:
[..]
* Igen mompelt iets over vriezen en dooien enzo.
Maar waarom gaat 'ie vanuit Leeuwarden dan ineens op een andere tijd?
ook heel nicequote:Op zondag 15 mei 2011 20:08 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
ICM 4240, één van de laatste ongereviseerde ICM's die nog rondrijden, had vandaag het recht om op pad te gaan naar Venlo, met een gereviseerd drietje gekoppeld. ICM 4240 staat gepland om als laatste gereviseerd te worden.
Hier passeert de 4240 met een onbekend gebleven ICMm drietje de Grote brug over de Oude Maas als trein 1952 Venlo-Den Haag voorop, op een moment dat ze zon zich net liet zien. Op de achtergrond vind je de Grote Kerk van Dordrecht.
Van breien zeker niet. Maar ik gebruik op veel overige fora The Knitter danwel met een - of _ ertussen. Ik was ooit met Greavy begonnen, nu is het The Knitter voornamelijk op sites waar ik mij aanmeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 20:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hey greavy, waarom noem je jezelf eigenlijk ook The Knitter? Hou je van breien?
Klopt.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:41 schreef MREn het volgende:
En tussen Amsterdam en Eindhoven rijden combi's van 4+4+4, maar geen idee wanneer, ik ben een notoire spitsmijder.
De Plan W groene Hondekop van het NSM?quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 07:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Plan W groene Hondekop van het NSM?
Zou ook de rode Plan U kunnen zijn. Lastige opgave!
Ja, maar waarom Knitter?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:18 schreef greavy het volgende:
[..]
Van breien zeker niet. Maar ik gebruik op veel overige fora The Knitter danwel met een - of _ ertussen. Ik was ooit met Greavy begonnen, nu is het The Knitter voornamelijk op sites waar ik mij aanmeld.
't Is een beetje sloom, dat wel... Maar verder blijft het wel rijden, eens in de zoveel tijd een nieuwe diesel er in, en gaan!quote:Op maandag 16 mei 2011 07:56 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
Plan U, gefeliciteerd!
Onvoorstelbaar dat het 50 jaar oud materiaal is, het ziet er wel gedateerd uit maar het rijdt als een trein!
* Duvel denkt aan de Grote Grijze Geitenbreier.quote:
De laatste keer dat ik ermee reisde, stond er een Thalys stil omdat Fyra er nog even voor moestquote:Op maandag 16 mei 2011 09:40 schreef James1988 het volgende:
En bij het oprijden van de HSL stonden we ook nog even stil omdat er een Thalys aan een noodvaart kwam langszeilen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Is een beetje sloom, dat wel... Maar verder blijft het wel rijden, eens in de zoveel tijd een nieuwe diesel er in, en gaan!
Ik bedoelde eigenlijk een nieuwe motor, maar inderdaad: er moet ook nog peut in.quote:
Jep, maar ik hou het bij Microsoft Train Simulatorquote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef stinow het volgende:
Vorige week TrainZ Simulator 12 besteld, vanmorgen binnen gekomen op werk.
Yes! Wat een riante manier om de dag te beginnen.
Ben nieuw @ dit topic, maar zijn er meer trein sim liefhebbers hier?
Gr,
Stijn
Is dat de nieuwe Trainz? Ik heb die oude (2009) wel veel gespeeld, maar dan vooral zelf dingen bouwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef stinow het volgende:
Gr,
Stijn
Ik heb Railworks, werkt mooi, maar geen Nederlandse routes helaas. Voor Trainz is volgens mij wel heel veel Nederlands spul beschikbaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:53 schreef stinow het volgende:
Hey ja klopt. Had zelf de 2006 versie nog.. toe aan een upgrade dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe Trainz? Ik heb die oude (2009) wel veel gespeeld, maar dan vooral zelf dingen bouwen.
Dat is zeker waar. Hoe zit dat met die nieuwe Trainz?quote:Op maandag 16 mei 2011 12:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb Railworks, werkt mooi, maar geen Nederlandse routes helaas. Voor Trainz is volgens mij wel heel veel Nederlands spul beschikbaar.
Ik ken Trainz niet, dus ik weet niet hoe het zit met backwards compatibility.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Hoe zit dat met die nieuwe Trainz?
Die schijnt 12 mei uit te zijn gekomen, ik zal eens kijken. Zag er inderdaad interessant uit, al waren mensen wel sceptisch.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Cities in Motion vind ik ook interessant.
Destijds (toen ik TRS2006 had en er alweer 2 nieuwe versies uit waren), was de backwards compatibility prima. Ook was er nog veel te downloaden voor de oude versies.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ken Trainz niet, dus ik weet niet hoe het zit met backwards compatibility.
Moet wel zeggen dat het zelf bouwen best lastig en vooral erg tijdrovend was, realisme was lastig om te realiseren en baanplannen lastig om 'recht' te krijgen. Maargoed, het was wel leuk om te doen, ik had heel veel Nederlands spul gedownload.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef stinow het volgende:
[..]
Destijds (toen ik TRS2006 had en er alweer 2 nieuwe versies uit waren), was de backwards compatibility prima. Ook was er nog veel te downloaden voor de oude versies.
Zal hem straks eens registreren en kijken wat er qua Nederlands materiaal te vinden is. Ik vind het zelf bouwen van banen ook veruit het leukst. OpenTTD is ook erg vermakelijk als gratis game!
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen danquote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef stinow het volgende:
Bijna vergeten te melden:
TrainZ 12 heeft Multiplayer!
:x
Werkt dat spel niet op de pcquote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die schijnt 12 mei uit te zijn gekomen, ik zal eens kijken. Zag er inderdaad interessant uit, al waren mensen wel sceptisch.
Dat weet ik niet, nog 1 plaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een nieuwe motor, maar inderdaad: er moet ook nog peut in.Heeft het NSM een tankplaat?
Denk een iemand is machinist en de ander conducteurquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen dan![]()
Heb je 'm al?
Je meent hetquote:
Altijd leukquote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
Fles ik heb nog een aantal bordjes voor je, van Edingborough t/m glasgow queens street t/m mallaig
interesse?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
Fles ik heb nog een aantal bordjes voor je, van Edingborough t/m glasgow queens street t/m mallaig
interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |