Destijds (toen ik TRS2006 had en er alweer 2 nieuwe versies uit waren), was de backwards compatibility prima. Ook was er nog veel te downloaden voor de oude versies.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ken Trainz niet, dus ik weet niet hoe het zit met backwards compatibility.
Moet wel zeggen dat het zelf bouwen best lastig en vooral erg tijdrovend was, realisme was lastig om te realiseren en baanplannen lastig om 'recht' te krijgen. Maargoed, het was wel leuk om te doen, ik had heel veel Nederlands spul gedownload.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:49 schreef stinow het volgende:
[..]
Destijds (toen ik TRS2006 had en er alweer 2 nieuwe versies uit waren), was de backwards compatibility prima. Ook was er nog veel te downloaden voor de oude versies.
Zal hem straks eens registreren en kijken wat er qua Nederlands materiaal te vinden is. Ik vind het zelf bouwen van banen ook veruit het leukst. OpenTTD is ook erg vermakelijk als gratis game!
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen danquote:Op maandag 16 mei 2011 14:23 schreef stinow het volgende:
Bijna vergeten te melden:
TrainZ 12 heeft Multiplayer!
:x
Werkt dat spel niet op de pcquote:Op maandag 16 mei 2011 13:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Die schijnt 12 mei uit te zijn gekomen, ik zal eens kijken. Zag er inderdaad interessant uit, al waren mensen wel sceptisch.
Dat weet ik niet, nog 1 plaatjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een nieuwe motor, maar inderdaad: er moet ook nog peut in.Heeft het NSM een tankplaat?
Denk een iemand is machinist en de ander conducteurquote:Op maandag 16 mei 2011 14:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha wat moet ik mij daarbij voorstellen dan![]()
Heb je 'm al?
Je meent hetquote:
Altijd leukquote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
Fles ik heb nog een aantal bordjes voor je, van Edingborough t/m glasgow queens street t/m mallaig
interesse?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:12 schreef dan13lv het volgende:
Fles ik heb nog een aantal bordjes voor je, van Edingborough t/m glasgow queens street t/m mallaig
interesse?
Jawel hoor. Ik speel hem al een paar weken op mijn pc.quote:
Ik sla ze wel apart op hoor, maar het telt niet mee voor de verzameling idd. Anders kan je net zo goed een paar dagen op plaatjes googlen, dus dat slaat nergens opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
De bordjes dient men zelf `geschoten´ te hebben, lijkt mij? Anders is de verzameling veel minder leuk.
quote:
Nou ja. Er zijn 7 treinstellen. Doordat er 1 stel tot Gorinchem rijdt steeds, kan je in de spits alle treinen 6 bakken geven. Volgens mij lukt dat niet als er 1 kapot is.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Staat of valt dat met één kapot stel dan ja?
jepquote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef KapiteinT het volgende:
Hoe kunnen er dan zo vaak stellen bij de wasstraat in Rotterdam staan? Of gaan die na de ochtendspits heen en voor de avondspits terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |