En tegen een gong slaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Yukiquote:
Niets mis meequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze gaan zo ook vast nog wierook aansteken en in zo'n Boeddhabeeldje proppen
Ehm, too personalquote:
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, too personal
ja dat kan, zelfs bij mij
Hey, collegaquote:
En van die sterrenmuntthee drinkenquote:
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:quote:
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het eerste waar ik aan dacht was een scheiding.maar dat is misschien wat overdramatisch...
hmmm sushiquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hey, collega
[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
Haiquote:
quote:[..]
En van die sterrenmuntthee drinken
23quote:[..]
Klopt, er is niets mis mee, tenzij:
het van die Happinez-lezende 24-jarige psychologie studerende hipstersletjes zijn die in een oude eend of Mini rijden, het liefst sushi eten (maar wel met stokjes!) en vooral in de zomer met metroseksuele vrienden op het terras van de loungebar roseetjes gaan drinken.
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd geweest. En ik vond dit trouwens traumatischer denk ik.
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:50 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat het dramatisch is om van je vrijheid terugwinnen te spreken na een scheiding, niet dat een scheiding zo dramatisch is (per definitie, kan natuurlijk wel)
Dus ik ga er idd vanuit dat jouw ervaring traumatische was.
Dooddoener, met stip op nummer 1!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
hipsters zijn leuk.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Collega = +1quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hai
[..]
[..]
23
ex-psychologie student
wat is er mis met hipsters?
geen auto
geen sushi
rose
Hoe scoor ik?
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipenquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
hipsters zijn leuk.
En ik houd van muntthee, sterrenmunt is ook prima, sushi moet ik eens proeven.
ja, maar ik ben daar nog niet over uitquote:Op donderdag 12 mei 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger zeggen ze toch..
Cliché's zijn niet voor niets cliché'squote:
Vroeger had ik filosofie op de middelbare school, en daar aten we altijd koekjes en dronken we thee. Sterrenmunt die halve hippie Barbara (Barbaar-a voor intimi) meenam. Gatverdammequote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
ik ken meerdere mannen die hipsters heel sexy vinden. En ze zitten ook nog eens lekker!quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sterrenmunt vind ik echt niet te zuipen
Hipsters zijn vooral comfyen sushi trekt me écht niet.
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Collega = +1
Geen sterrenmunt = +2
23 = +0
ex-psychologiestudent = +1 (in mijn vriendenkring alleen maar psychologiestudenten)
hipster = +2 (ben zelf zo'n halve hipster geekfag)
geen auto = +1 (heb ik ook niet)
geen sushi = -1 (stiekem houd ik wel van sushi)
rosé = +0
Goede score.
Maar ik houd dus niet van wierook branden!
Welke heb je nog meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cliché's zijn niet voor niets cliché's
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film (quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Of nauwelijks, iig.
Dus....
Verder niet echt veel.quote:
Er zijn er meer?quote:Op donderdag 12 mei 2011 19:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je staat hoog op mijn lijstje. Ik weet dat je nog tickets hebt gewonnen voor een zeer romantische film () in de bios
Ik weet er nog wel een paarquote:
Dat heb ik weerquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn mannelijkheid niet speciaal voor jou, sorry
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?quote:
En tietenquote:
Pluspunten als het de bodem wasquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegen een hete koekenpan aangestoten misschien?
Heb ik diequote:
Ha Haquote:
Das ook niet aardigquote:
Ach, ze heeft tokkieburen. Karma. Hoe ontopicquote:
Jaquote:
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipenquote:
HOAX!!quote:
Pics or it did not happenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipen
[..]
HOAX!!
goed idee hupsquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik barkeepster komen spelen? Mag jij zuipen
[..]
HOAX!!
Wat zijn dat voor manieren voor een dame?quote:
quote:
Vandaag kan niet want ik heb al gedronkenquote:
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja sorryquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor manieren voor een dame?
Geef die boer een stoelquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Willen jullie weten wat mn zoon wil hebben voor zn verjaardag?
Wordt leuk uitpakkenSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En schaatserquote:
Hij krijgt hem nietquote:
Ik vind het wel meevallenquote:
Nou vooruit dan maarquote:
Mooi beest juistquote:
Reclame. Schaatser als klein jochie, eet broodje pindakaas. Oude boer zegt: Zo jij wordt later zeker boer?quote:
Baardagaamquote:
Oh jij vrouw jijquote:
Hij krijgt al een eng beestquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Reclame. Schaatser als klein jochie, eet broodje pindakaas. Oude boer zegt: Zo jij wordt later zeker boer?
Jochie: en schaatser!
Spinnen zijn leukquote:
Liegen over leeftijd: -1quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Ik besef me nu dat ik net gepost heb dat ik 23 ben.
Ik moet het nog worden._!
DIE ZIJN HEUL ENG!!quote:
Kneuzenpost van netquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liegen over leeftijd: -1
Score blijft positief.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liegen over leeftijd: -1
Score blijft positief.
Nee die zijn cutequote:
Ik denk er niet aan bij *burp*quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee joh, is 1 van de bekendste reclames die er is
Oh, die wil kleine man ook.quote:
Ghehequote:
Nee jij!quote:
Vrouwen die liegen over hun leeftijd.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:27 schreef Yuki het volgende:
Ik besef me nu dat ik net gepost heb dat ik 23 ben.
Ik moet het nog worden._!
Mosterdquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen die liegen over hun leeftijd.
Met een hotdog graagquote:
Zo vaak 14-jarigen mee naar huis genomen die beweerden 18 te zijn. Uncanny valleyquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik!quote:
Van de week zei iemand dat op skaip. Dus heb ik hem snel opgehangenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik!
maar ook JIJ
nee, jij moet eerst ophangen schatje
Wij!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik!
maar ook JIJ
nee, jij moet eerst ophangen schatje
Owkeeeeeeeeequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo vaak 14-jarigen mee naar huis genomen die beweerden 18 te zijn. Uncanny valley
Hoe lang gaan jullie dit volhouden?quote:
Vraag eens naar haar gewichtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
4 ever and ever and ever and ever morequote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe lang gaan jullie dit volhouden?
Net zolang als wij dat vroeger dedenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:
tot zij ophangtquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dat niet vroeger?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vroeger.. 2 maanden geleden ofzo..
Met die 14-jarigen van tegenwoordig, je weet het niet he?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij gelooft dit toch niet, hoop ik?
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannenquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met die 14-jarigen van tegenwoordig, je weet het niet he?
Oh jeequote:
Hai!quote:
Ik zit niet meer in die markt, ben ik bang. Word ook een dagje ouderquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het ene moment ben je aan het doen wat men van je verwacht, als man zijnde, het andere moment loop je weg te rotten in een kerker samen met Bubbaquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannen
I swear I thought she was 18!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:40 schreef Barbusse het volgende:
Het was inkopwaardig jaquote:
En?quote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Zoals drs. prof. Sticks al eens zei: trek kleren aan zodat we zien dat je 16 bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Arme wij, onschuldige van niets wetende mannen
She accepted the drink I offered her, so she must be over 18!quote:
Dat is geen logische titelquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zoals drs. prof. Sticks al eens zei: trek kleren aan zodat we zien dat je 16 bent.
Geen rol als sugardaddy voor je weg gelegd?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in die markt, ben ik bang. Word ook een dagje ouder
Ik verdien goed, maar niet goed genoeg om ze te paaien met een Blackberry.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen rol als sugardaddy voor je weg gelegd?
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998quote:
Tsssss, nep-internetheldquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verdien goed, maar niet goed genoeg om ze te paaien met een Blackberry.
Daarnaast heb ik waardigheid, hoe vreemd dat ook mag klinken uit mijn toetsenbord.
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998
In welk universum?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Het ene moment ben je aan het doen wat men van je verwacht, als man zijnde, het andere moment loop je weg te rotten in een kerker samen met Bubba
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik waardigheid, hoe vreemd dat ook mag klinken uit mijn toetsenbord.
Zo duur zijn die dingen niet bij de Kijkshop.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Mystikvm het volgende:
You cunning son of a bitch, you!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?
Als een echte loverboy!quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan paai je ze met de belofte dat ze een Blackberry krijgen... Waar is je creativiteit gebleven?
Dat is een tijdje terugquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb serieus waar geen idee. Laatste keer dat ik op een weegschaal stond was 20 mei 1998
Uhuh!quote:
Is Clarence al zo oud dan?quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:53 schreef Mystikvm het volgende:
En toch elke week weer door Clarence opgepikt worden in zijn Mercedes SLK.
Belastingdienst: Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:54 schreef ArTiC het volgende:
Mannen met vier ton cash opgepakt op Schiphol
zucht, stuur ik eens 2 man op pad met wat wisselgeld
Zo ben ik heul nietquote:
Malta heeft ja heul geen Kijkshopquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat deed je vorige week zaterdag bij de Kijkshop dan?
Dat mag wel, zolang je maar kunt aantonen hoe je eraan gekomen bent.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet waarom je geen 4 ton cash mag hebbenFlauw.
Wij hebben de Tal-Liraquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat moet je als loverboy nou zonder kijkshop?
Nou, daar moest ik afgelopen zaterdag zijn om wat dingetjes te halen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die bedoelde ik ook. Dat snapte je heus wel.
Was het maar zo´n feestquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom doet me dat denken aan een lingeriezaak?
Neuk zequote:
quote:
Oh dat had ik ook kunnen vragen natuurlijkquote:
Ja en dan zeg je 'gejat' en dan is het nog niet goedquote:Op donderdag 12 mei 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat mag wel, zolang je maar kunt aantonen hoe je eraan gekomen bent.
Cool! Geniet ervan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
http://fujifilm-digital.n(...)x-hs20exr/overzicht/
moet nog veel lezen
Echt he? Die hebberts van de politie ook altijdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en dan zeg je 'gejat' en dan is het nog niet goed
Veel plezierquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
moet nog veel lezen
Ik vind het oprecht heel flauwquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Die hebberts van de politie ook altijd
Als ik jou was had ik een boze brief aan de pliesie geschreven dat ze het geld terug moeten geven aan die buitenlandse menerenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:06 schreef Barbusse het volgende:
Echt he? Die hebberts van de politie belastingdienst ook altijd
Goed idee! En daarna een bommetje op 't belastingkantoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik jou was had ik een boze brief aan de pliesie geschreven dat ze het geld terug moeten geven aan die buitenlandse meneren
Dat laatste is altijd een goed idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee! En daarna een bommetje op 't belastingkantoor
Zelfde laken. Ander pakquote:
Je wordt een echte libertariër.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
En daarna een bommetje op 't belastingkantoor
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd een goed idee.
Lekker shoppen voor een nieuwe keuken. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Even de hond uitlaten. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Blackberry kopen bij de Kijkshop. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat laatste is altijd een goed idee.
Lekker shoppen voor een nieuwe keuken. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Even de hond uitlaten. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Blackberry kopen bij de Kijkshop. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Daarna naar Nick en Simon?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Of naar Nick en Simon.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes van 14 paaien met de blackberry. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes uitwonen en daarna de hoer laten spelen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes bont en blauw slaan. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes aan de drugs brengen. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Andere meisjes dood dumpen in het kanaal. Daarna een bommetje op het belastingkantoor.
Samen gaan?quote:
quote:
You two, my dear friends, have some seriously deranged and troubled mindsquote:
Nee, Barb is met je.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben volgens mij de enige die de naar nick en simon grap niet snapt
Ik zoek 'm voor je!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Kekke sensor, veel plezier!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[..]
moet nog veel lezen
Komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjeWil je een Blackberry?
Alleen als je voor ALTIJD van me zult houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Haha en zodra hij toehapt gelijk overspel plegen natuurlijk om te kijken of hij zijn belofte nakomt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als je voor ALTIJD van me zult houden![]()
Ik ben NIET geamuseerdquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha en zodra hij toehapt gelijk overspel plegen natuurlijk om te kijken of hij zijn belofte nakomt.
v00r aLtiJd dE jOUwuHquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alleen als je voor ALTIJD van me zult houden![]()
Godver wilde dat net posten totdat ik de jouwe zag!quote:
eN dAn 0p HuWlIjkSrEiS naAr chErs0NisS0squote:
volwassenen zul je op fok niet tegen komen zeker?quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk, een volwassen relatie waarbij we allebei af en toe ontzettend puberaal kunnen doen!
Lekker gek doen!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Lotusss het volgende:
Heerlijk, een volwassen relatie waarbij we allebei af en toe ontzettend puberaal kunnen doen!
oH dAT LyKt muH He3rLyKquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
eN dAn 0p HuWlIjkSrEiS naAr chErs0NisS0s
Volwassen... Hmm...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Lotusss het volgende:
Hejquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
eN dAn 0p HuWlIjkSrEiS naAr chErs0NisS0s
das pas een plan! ff naar de koele-kastquote:
Ik ben nu al geestelijk uitgeputquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik moet serieus nadenken bij dat stomme breezertaaltje![]()
quote:
Vodka Martini bedoel jequote:
Vergeet spontaan niet!quote:
Met een tuinbroek! En sterrenmunt! En een kort, pittig kapsel!quote:
Maar ook kunnen genieten van een roséetje op de bank!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
Met een tuinbroek! En sterrenmunt! En een kort, pittig kapsel!
oh, dies oud. en goed, vond hem vroeger al goed maar nu nog. al zit ik momenteel even in het jimi hendrix/creedence hoekjequote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
[..]
oh, dies oud. en goed, vond hem vroeger al goed maar nu nog. al zit ik momenteel even in het jimi hendrix/creedence hoekje
En lachen dat we altijd doen dan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar ook kunnen genieten van een roséetje op de bank!
http://msn.frogster.nl/tools/msnnaam_breezah-tekst.phpquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
Ik moet serieus nadenken bij dat stomme breezertaaltje![]()
OnGeLoVeLo$ W4T En rOm3l iS DaT1!11 HiHi *OnE LuV* pRaT ToG GeN Po3p dO3 nOrMaL11!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://msn.frogster.nl/tools/msnnaam_breezah-tekst.php
Dit is een volwassen forumquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WaT En k4n$lOzE WeBsIt3 DiT!1111!1! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GMTAquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef clevy het volgende:
[..]
OnGeLoVeLo$ W4T En rOm3l iS DaT1!11 HiHi *OnE LuV* pRaT ToG GeN Po3p dO3 nOrMaL11!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
BgIn jOuW Nu oK Al11!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* DiT HeL3 tOpIc dEg3nErErT N4R DoM3 mUt$eN En $JoNiE-NiVe4u1!1!1!11 lOl *OnE LuV* k4p d4r eNs m3 JoH11!!!111 HiHi lOl *OnE LuV*quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
WaT En k4n$lOzE WeBsIt3 DiT!1111!1! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*
dat klinkt bijna als een complimentquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
BgIn jOuW Nu oK Al11!11 HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* DiT HeL3 tOpIc dEg3nErErT N4R DoM3 mUt$eN En $JoNiE-NiVe4u1!1!1!11 lOl *OnE LuV* k4p d4r eNs m3 JoH11!!!111 HiHi lOl *OnE LuV*
Kijk dan!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
dat klinkt bijna als een complimentverlaag je je zomaar tot mijn nivoo? (ja niveau maar de o's geeft aan hoe slecht t is
)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:50 schreef clevy het volgende:
[..]
OnGeLoVeLo$ W4T En rOm3l iS DaT1!11 HiHi *OnE LuV* pRaT ToG GeN Po3p dO3 nOrMaL11!!!!! hIhI LoL DuZz *OnE LuV*
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
WaT En k4n$lOzE WeBsIt3 DiT!1111!1! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv*
quote:
Ik kap ermeequote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
kan niet anders dan dat je een breezer bent dan toch?
Omdat de grote ader in je hoofd van schrik *plop* zei en je nu alleen nog maar een derde van je brein kunt gebruiken?quote:
Tijd om uit de kast te komen Yuki.quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:54 schreef dawg het volgende:
[..]
kan niet anders dan dat je een breezer bent dan toch?
Ja. Mij. Omdat ik zo naar huis ga.quote:
ja ja.. alsof er in dit oerwoud van kanslozen nog een GM te vinden valtquote:
Nooooooooooooooooquote:
MTA dan, zeiksnorquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
ja ja.. alsof er in dit oerwoud van kanslozen nog een GM te vinden valt
No sense, this sentence makesquote:
m.a.w. kuddedierenquote:
Yoda style !! lawlquote:
En ik begon er mee, het spijt me zoquote:
euh ja.. kon het niet laten.. ben al sinds seizoen 1 gek op de kwoot.. hij is zo waar...quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Zegt hij die een TBBT-quote als sig heeft, zoals zovelen.
Geniet!quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:59 schreef Barbusse het volgende:
Maar, tijd om naar huis te wandelen, adios!![]()
Komt goed, misschien nog tot zoquote:
de raad zal ook niet meer komen in dit topicquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
Oke... Ik zag gewoon 'Komt tijd' staan. Maar dat slaat nergens op, want dat staat er niet
.. komt Grolschquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
Oke... Ik zag gewoon 'Komt tijd' staan. Maar dat slaat nergens op, want dat staat er niet
Ja, die jaquote:
dus je dacht tijd te zien en je nam 'm .. carpe diem gevoelquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die jaMaar nergens op deze pagina staat 'Komt tijd'
echt wel!quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die jaMaar nergens op deze pagina staat 'Komt tijd'
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
Was trouwens wel een toffe meid.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, nog ff wat met een vriendinnetje kunnen drinken voor ik ga![]()
Nu ben ik kapot, zo lekker slapen
erg lekker.. stevig spul en tikkie bitterquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat lentebier van Leffe wat?
Ja he, Leentje is superquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was trouwens wel een toffe meid.
Haha, ja. Duvel is wel lekker maar het heeft gewoon relatief wat weinig smaak als je het vergelijkt met het geweld dat elders te krijgen is.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Net een Duvel op trouwens, moet zeggen dat die me toch minder smaakt ondertussen
Faalquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
shit, halte gemistzat te druk te interneeten
idd, t leek gezoet water met teveel koolzuurquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ja. Duvel is wel lekker maar het heeft gewoon relatief wat weinig smaak als je het vergelijkt met het geweld dat elders te krijgen is.
fernandez gazeusequote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, t leek gezoet water met teveel koolzuur
quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, t leek gezoet water met teveel koolzuur
Nee vrouw, gewoon jezelf dwingen tot conditieverbetering.quote:
Niet grappig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 22:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Net nog Fernandes chemokuurtje gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |